Hozzászólások száma: 2890
Oldalszám: 145
Témakörök > Droszt Híradó > Taxisfelvonulás A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2010.03.23. 18:46:55 / # 258350
avatar
Sajnos, ez így van! Rejtett tartalékok azonban vannak. Nem fizeti be a járulékokat, nem tesz félre autóra, később vesz gumit, amit nem muszáj, nem javítja meg, stb. És az a tragédia az egészben, hogy ezeket a tulajok pontosan tudják! Ami viszont még nagyobb tragédia, hogy a taxisok, akik náluk dolgoznak, azok viszont nem! És még nem szembesültek a tényekkel! Kell még hozzá valamennyi idő.

attus 2010.03.23. 18:38:28 / # 261180
avatar
Az egészhez pedig ennyi: 1liter benzin 330Ft, 1 liter gázolaj pedig 310Ft körül van, és akkor a többiről még nem is beszéltünk. Tartaléka pedig a taxisok 95%-ának nincsen!:-(
nazoli 2010.03.23. 18:32:18 / # 261165
avatar
1 bekezdéshez. Az a cég bírja tovább, ahol a TAXISNAK VAN TÖBB TARTALÉKA! Most ott vagyunk, hogy a Fötaxi, City, 6x6, T5 szépen, lassan(nem is olyan lassan) fogy létszámát, és fuvarszámát tekintve ie. A szotyik, meg gyarapodnak. 2-hez. Így van. Nem lesz több fuvar, hanem a meglévőket kell olcsóbban vinni. Akik nem csökkentettek, azok már a régieket sem fogják olcsóbban vinni, mert lassan nem lesz kit! Majd még többen mennek át a szotyikhoz, és ott fogják olcsóbban vinni! 3-hoz. Ebben tökéletesen egyetértünk, az utolsó mondatig. Nem fogják lehúzni a redőnyt, mert amíg lószar van, veréb is van! Mindig lesz olyan taxis, aki belép!
dorong 2010.03.23. 17:06:33 / # 261138
avatar
Neked is igazad van.Részben :) A tarifát NEM csökkentő cégek közül az bírja tovább majd akinek nagyobb tartaléka van.Itt arra gondolok hogy pld a különböző szállodáktól a reptérre való árbéli különbséget ( normál vs szotyi transzfer...már bocsánat :] ), úgy próbál/hat/ja meg kompenzálni, hogy egy részét például központ fizetőssé teszi.Pont azt amivel olcsóbb a szotyi.De ezt csak addig bírja amíg van tartalék a "pénztárban". Árat csökkenteni a 200 ft felett fuvarozó cégeknél szerintem nem megoldás hogy megtartsák a megrendelőket.A fuvar több nem lesz, hiszen a meglévőket próbálják megtartani.Ergo a rádió ugyanannyit szól, de jóval több címért kell "megküzdeni" hogy ugyanazt a bevétel szintet produkáld. A szotyikról a személyes véleményem (nem a kollegákról ezt hangsúlyoznám), mint ahogy az a szotyi topikokban olvasható, ideig óráig van a habzsidőzsi,aztán szembesülnek az olyan problémákkal mint a nagyobb cégek (nagy rádió, szabályozás hiánya,ellenőrzés hiánya vagy minősége, a dolgozható napok száma gyakorlatilag kettőre csökken).Kétségkívül a tulajdonosok jártak jól.Eddig.De ha nem találnak megoldást, lehúzhatják a redőnyt, elöbb vagy utóbb.
nazoli 2010.03.23. 16:48:42 / # 261133
avatar
Bontsuk több felé a dolgot. A fuvarszervező cégeknek, általában, semmi céljuk, vagy elképzelésük nincs a taxisokkal, vagy a taxizással, azon kívül, hogy jól meg lehet élni ebből a tevékenységből. Egyik részének csupán annyi, hogy amit lehet, kifacsarjanak belőlük. A másik része, az megpróbál a magasabb tarifákkal dolgozni, mert belátja, hogy a taxis csak így maradhat fenn. Ezek, viszont, szépen, lassan megindultak a csőd felé. Lehet, hogy nem is olyan lassan?

nazoli 2010.03.23. 16:38:44 / # 261132
avatar
A Zóna esetében igazat adok. Kritikán aluli a tevékenységük!
taxisfelvonulas 2010.03.23. 16:36:29 / # 261127
avatar
A Szotyola majd áthárítja a kártyalehúzók költségeit a szerencsétlen kis taxisokra (a nagy cégek is ezt csinálják).
TESZ 2010.03.23. 16:35:15 / # 261126
avatar
Heló! Úgy van! Ha nem tud kocsit küldeni és nem veszi át senki, akkor gáz van. Az utcán meg nem mindenki kiváncsi az utalványra!
nazoli 2010.03.23. 16:33:57 / # 261123
avatar
Igazad van. De ez az előny csak nagyon rövid ideig marad meg, ha nem lépnek az eddig nem csökkentő cégek. Tovább fog folytatódni az eddigi tendencia, és "üzleti modell". Marad itt a tarifa, lassan elszivárognak a magánmegrendelők, még jobban szól a rádió, még több taxis megy át a szotyikhoz, egyre többen lesznek, egyre több megrendelést tudnak elvinni, és szépen mindenki átszokik hozzájuk! Ez várható, ha a nem szotyik nem csökkentenek. Van az az ár, amikor már nem számít a minőség. És meg kell mondjam, hogy minőség tekintetében sem annyira rosszak, mint hiszitek. Semmi érdekeltségem nincs náluk, nem akarok a szószólójuk lenni, csupán kipróbáltam őket vagy 50-60 esetben, és soha sem volt velük különösebb gondom. A
dorong 2010.03.23. 16:10:48 / # 261083
avatar
Tomajernek igaza volt, rosszul látod a dolgot. A multi lehet felkapja a fejét a 100 forintos különbségen, de hiába lesz/nek jó autóik a szotyiknak is, nem elég és nem időben hogy a cégekkel kötött szerződésben vállaltaknak eleget tudjon tenni időben (címre érkezés) és mennyiségben (megfelelő "minőségű" autó a nap MINDEN szakában). És inkább fizeti a multi a különbözetet (az ilyen fuvarok 90%-a átutalásos) mint hogy reszkirozza főnökei üvöltözését a szotyi taxi minőségéről. Igaza volt az előttem szólónak,azok a cégek mint city és tsai ahol chipkártyával,bankártyával és a mindenfélekártyával lehet fizetni, valamint fiatalgépkocsi parkkal rendelkeznek (de legalábbis jóállapotúval) a minőséggel versenyeznek.És van még aki azt választja, még a plusz pénz tekintetében is. A Szotyi meg marad az Oktogon Burger Kingtől a Nyugati Meki-ig....
taxisfelvonulas 2010.03.23. 15:51:45 / # 261061
avatar
Ha igaz ez a 140, akkor csődbe megy. 100 Ft/km különbségnél már meggondolandó a multinak is, hogy kitől rendeljen. És majd a multi seggét nyalogatni fogja a szotyi taxi, lesznek "nekik" is jó autóik.
tomajer 2010.03.23. 07:07:06 / # 261034
Megint megmutattad mérhetetlen hozzáértésedet:-)
tomajer 2010.03.23. 07:06:38 / # 261032
Kb:-) Meg telefonon, és emilen is monggyák a tutit:-) Persze nem veszünk készpénznek semmit... csak a nem zöröga... elvet tekintjük mérvadónak:-) Hívatalosan minek? Érdekel engem a kamu válasz?:-)
bemondó 2010.03.23. 04:53:16 / # 260867
avatar
Mondasz valamit...
Aranyospalabácsi 2010.03.23. 04:44:45 / # 260821
avatar
A city taxi soha nem megy csődbe. Miért? Mert Ők akkor is korrekt 200 valahány forintos áron fogja elvinni a fuvart. A szép arcú taxi mini maxi travel szotyi pedig az óráját széttolja, hogy legalább megtankolja a lepukkant autóját.Minőséggel versenyez a city. Ha nem ,akkor lesz gondban.Meg fog lepődni a city állandó utasa ha kipróbálja a szotyikat. Mint ahogy jött már hozzám is menekülve a zóna utasa, vigyem el tisztességes áron, csak ne a zónával kelljen utaznia.
taxisfelvonulas 2010.03.23. 03:18:13 / # 259798
avatar
Ha ez az árcsökkentés igaz, a City Taxi csődbe megy. Az így felszabaduló pár ezer "új cím" a meglévő cégekhez való szétterülésével pár hónapra "rendbeteheti" a többieket. Ezután újabb cég fog tönkre menni, a maradék újból szétterül. Ez addig folytatódik, amíg beáll egy közelmúltbeli állapot miután ismét felfelé fognak változni az árak. És ez így megy majd az örökkévalóságig. Közben néhányan szívrohamot, rákot kapnak, a cigigyárak bevételi rekordokat döntögetnek, és a pénztáraknál sorbaállnak, hogy hadd fizessek frenchise-díjat!

bemondó 2010.03.23. 02:46:45 / # 259328
avatar
Te Tomi, ezek a hírek hogy "jönnek"? Ülsz a tutiba és odajön a minis és aszondja...lemegyünk 130ra... Aztán a kúton kávé közben bejön egy főtaxis és azt mondja....140 lesz...tuti... Nem értem ezt az egész szart. Esetleg mint főszerkesztő nem tudnál hivatalosan is bekérdezni?? Elterjedt, hogy a T4 lemegy 144re. Erre kijött a reklám, hogy a tavalyi áron. Tehát marad a 184. Esetleg a többi cégnél?
bendzsoo 2010.03.23. 00:19:13 / # 258378
avatar
Nem kis lóvé.
kínai büfé 2010.03.22. 23:57:15 / # 258377
avatar
pláne ha 16 milliárdot kell felosztani
bendzsoo 2010.03.22. 23:52:02 / # 258375
avatar
Azért a tómájérnek igaza van.Reméljük annyira nincs közöttük összetartás.A tortából mindenki nagyot akar harapni.
Oldalszám: 145