| Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
|---|---|
| törölt felh. | 2006.01.25. 13:17:09 / # 154426 |
|
Köszönöm széken:)
|
| Neduddgi | 2006.01.25. 09:04:24 / # 154437 |
|
...nem mentség, csak magyarázat.
Jó mondat.
Magyarázat elfogadva, mentség nincs!:DDD
Előzmény: #154436 2006.01.24. 23:26:20 |
| törölt felh. | 2006.01.24. 23:26:20 / # 154436 |
|
Ez nagyon jól hangzik, de még elméletben sem igaz!
Az autók, taxi üzemmódban, hatványozottan pusztulnak. Ezek az autók, négy öt éve folyamatos üzemben dolgoznak.
Ennyi, a leggondosabb ápolás mellett is sok!
És prsze szó sincs leggondosabb ápolásról.
Képzeld magad annak a pasasnak a helyébe, aki már az ötödik autót ganézza ki sok pénzért, rengeteg idővel mások után. Szerinted a hatodikat ki fogja? A közös lónak túrós a háta mondás tökéletesen fedi a valóságot.
És akkor még nem tértünk ki arra, hogy nem csak egymás után, de egyszerre is ketten dolgoznak a legtöbb autón. Különböző emberek, akiknek el kell viselnie egymást, az összes hülyeségeikkel együtt!!!
Ez sem igazán afelé hat, hogy az ember a magáénak érezze az autót!
Szóval itélkezni könnyű, de az élet azért árnyaltabb a fekete fehér dimenzióknál!!!
És persze mindez nem mentség, csak magyarázat!
Előzmény: #154435 2006.01.24. 21:08:21 |
| törölt felh. | 2006.01.24. 21:08:21 / # 154435 |
|
De láttam már.
De amikor uj és beleül valaki akkor ugye tiszta.
Ha megszakad a kapcsolat az autó és addigi soförje között akkor tisztán kell vissza adni.
A következő igy tisztán kapja és minden rendesen megy tovább.
Aki meg siet kapkod beleül a mocsokba annak meg természetes hogy mocskosan adja vissza. Na én itt ezen a ponton látom a hibát mert itt kezdődik a csúszás lefele az igénytelenség lejtöjén.
Előzmény: #154434 tomajer 2006.01.24. 20:34:34 |
| tomajer | 2006.01.24. 20:34:34 / # 154434 |
|
Sanyi, neked teljesen igazad van!
De....az idő pénz. És a pénz nagy úr!:-(
[i]Már álljon meg a menet!
Miért kell polírozni egy metál fényezésű kocsit???[/i]
Nem minden autó metál fényezésű. Pláne a droidoké.
Miért kell rá utolagosan üléshuzatot felrakatni???
Látszik, hogy te még nem láttál olyan autót amivel négy öt éve 24-órában taxiznak!
Ahogy az ki tud nézni:-(
És azt se felejtsük el, hogy ezeket a szekereket nem egy ember vezeti!
az évek alatt tíz húsz, vagy talán még több!!!
Előzmény: #154431 2006.01.24. 20:09:36 |
|
| törölt felh. | 2006.01.24. 20:21:08 / # 154433 |
|
Bocs nem fejeztem be és elment az eleje.
Folytatnám.
Ha a taxis nem vigyáz a munkaeszközére amit a munkáltatója biztosít számára akkor miért csodálkozik azon, hogy nincs "kedve" a munkáltatójának az által okozott károkat helyreállítani.
Ha a gyári kárpit olyan állapotba kerül, hogy már csak a huzat segíthet rajta akkor mi a garancia arra, hogy az utólagosan felszerelt huzat nem jut hamarosan arra a sorsra mint az elődje???
Aki nem tud a gyári kárpitra vigyázni annak hiába a huzat az sem fog sokáig tartani.
Az a taxis aki nem találja meg azt a mosót a városban ahol rendesen mossák meg a taxit és a sok ócska tisztogatás nyomait polírozással kell eltüntetni annak soha nem lessz olyan esztétikai állapotban a kocsija, hogy azt az ellenőrzéssel megbízott valaki megfelelőnek találja.
Szóval lehet arról vitázni kinek a dolga a kocsit megfelelő esztétikai állapotban tartani.
Ha esetleg valakinek beletapostam a lelki világába akkor bocs.
|
| törölt felh. | 2006.01.24. 20:09:36 / # 154431 |
|
Már álljon meg a menet!
Miért kell polírozni egy metál fényezésű kocsit???
Miért kell rá utolagosan üléshuzatot felrakatni???
Előzmény: #154425 tomajer 2006.01.22. 12:43:37 |
| lakat | 2006.01.24. 19:47:44 / # 154432 |
|
Szevasztok!
Az igaz hogy csak felületesen ismerem a LETTI-nél müködő taxik szervizelését ill. karbantartását,de ugy gondolom ha valaki taxizni akar,akkor azt csak tiszta ápolt kocsival lehet.Ha a mühelyböl kihozva ezt nem kaptad meg,akkor elöször elkell menni és rendbe kell rakni az autot.
Én ugy gondolom hogy Te is és az utasod is jobban érzi magát egy tiszta ápolt autóban.
Valahogy mindig azaz érzésem ha egy lelakott koszos autóval találkozom hogy a gkv.ugyanolyan igénytelen magára is mint az autóra.
|
| tomajer | 2006.01.23. 17:42:35 / # 154430 |
|
Szia Sanyi!
Örülök hogy itt vagy. Fogsz itt kapni! Mármint kérdéseket rendesen:-)
Előzmény: #154427 lakat 2006.01.22. 21:32:30 |
|
| törölt felh. | 2006.01.23. 07:48:21 / # 154429 |
|
Ezen nagyon szépen kibogarászható az EstTaxi felirat:)
Előzmény: #154427 lakat 2006.01.22. 21:32:30 |
| törölt felh. | 2006.01.22. 22:44:30 / # 154428 |
|
Szia.
Nem tudom mennyire vagy képben, mennyire ismered a Letti viszonyait, de a probléma, nem ott kezdődik.
A probléma ott kezdődik, hogy: ez van, ezt kell szeretni!
Nem mondhatom, hogy ezt az autót én nem viszem ki, mert széttárják a karjukat, hogy más pedig nincs.
Dolgozni meg kell!
Es egyáltalán ki mer itt szólni, a magasságos szerelő uraknak valamiért is?
Lassan olyan lesz az egész mint régen a Főtaxi. Ha nem jattolsz eleget, akkor hetekig nincs is autód, legfeljebb valami romhalmaz!:(
Előzmény: #154427 lakat 2006.01.22. 21:32:30 |
| lakat | 2006.01.22. 21:32:30 / # 154427 |
|
Szevasztok!
A probléma ott kezdödik mikor el hozzátok a LETTI-töl a kocsikat,mert nem kéritek hogy az autot olyan állapotban adják oda ami az elvárásoknak megfelel.
Kint a forgalomba viszont a 6x6 elvárásainak kell megfelelni.
A picasso elején látható folt egyébként a best magazin ragadványa.
|
| tomajer | 2006.01.22. 12:43:37 / # 154425 |
|
Hmm.
Én is ültem a hónap elején két napig egy ilyen Citroenben.
Amúgy is utálom, mert úgy érzem magam benne, mint parádéskocsis a bakon, de hogy az hogy nézett ki, hogy abból milyen hangok jöttek..?:-(
De kénytelen voltam elhozni, mert jobb nem volt, a mienket meg javították.
Egyszercsak derült égből istencsapásként beült mellém a 167-es Lacika.
Itt be is fejezhetném a történetet:-) Sírvafakadt szegény. Hosszas alkudozással kisírtam nala, hogy adjon pár napot még az autónak, ne kelljen pár napért nekem üléshuzatoztatni, kárpittisztíttatni, stb. Mondtam neki, ha most letilt, akkor azonnal letámasztom a szekeret az aporházában, és kiszúrok szegény éjszakás spanommal, mert éppen péntek délután vot.
Megalkudtunk, de én ott akkor befejeztem a szerkezettel a tevékenységemet.
A dolog lényege tényleg az, hogy a Lettisek azért fizetik azt a nem kevés pénzt, hogy taxizásra alkalmas munkaeszközt biztosítsanak érte számukra!
Ezek a nagyhorderejü karbantartás számba menő feladatok, (polírozás, kárpittisztítás, üléshuzatvarratás) nem az ő (mi)) hatáskörük, nem az ő drágán megfizetett munkaidejükből kell megcsinálni.
Ez határozottan a szervíz feladata!
Persze, ehez meg a 6x6-nak nincs köze:-(
Szóval mindenkinek igaza van.
Előzmény: #154424 2006.01.21. 22:51:08 |
|
| törölt felh. | 2006.01.21. 22:51:08 / # 154424 |
|
Elolvastam az ellenőrös ciket, és kicsit érintve éreztem magam. (Letti)
Én sem vagyok elragadtatva, ha megáll mögöttem az ellenőri autó!
Tudomássul kell venni, hogy sz@rból nem lehet várat építeni. Mi rengeteget fizetünk ezekért a romokért!!!
Ezért a pénzért elvárhatnánk, hogy ne nekünk kelljen átpolírozni az autót.
Azon a Picasson, még ott van az EstTaxi matrica nyoma!!!
Ugye erről nem a kollega tehet?
|
| Csumi | 2006.01.14. 16:17:50 / # 154423 |
|
Ez egy jó kérdés...de Én még így tanultam, és úgy látom Te is! Ha már mi is nagyívben teszünk rá.... persze biztos mi vagyunk
Előzmény: #154421 2006.01.13. 20:07:08 |
| törölt felh. | 2006.01.14. 08:12:39 / # 154422 |
|
Igazat adok neked, de....
Én mindig szépen beállok a sorba, és a sort itt képletesen értsd, de tuti nem utolsónak fogok kilépni belőle!!!
Átmegy rajtam a sor 80%-a és akkor nálam is elpattan az a bizonyos húr és én is lépek.
Azt persze van a csodálkozás, meg a felháborodás, amikor én kezdek el azokon lépkedni, akik előtte engem tapostak.
Előzmény: #154420 2006.01.13. 20:05:59 |
| törölt felh. | 2006.01.13. 20:07:08 / # 154421 |
|
Én is.
Aztán jön egy harmadik, és elmegy mind a kettőnk mellett!
Akkor most ki ahülye?!?
Előzmény: #154418 Csumi 2006.01.13. 18:25:29 |
| törölt felh. | 2006.01.13. 20:05:59 / # 154420 |
|
Itt a baj! Hogy te is így fogalmazol, hogy szépek ezek a dolgok, hogy kollegalitás meg ilyenek....
Ezek az iratlan törvények adták az alapját a szakmának.
Ezek miatt volt, hogy a taxis, taxisnak, barátja tudott lenni!
Akkor is ellenfelek voltunk anyagilag, de bízhattunk egymásban!
Nem egymás zsebében turkáltunk!!!
Most, hogy ezek a törvények valami történelmi mélységben, csak mint érdekességek vannak a köztudatban, taxis, taxisnak farkasa, nincs ember, kit jobban utálna mint a másik taxist!:(
Előzmény: #154419 2006.01.13. 18:32:10 |
| törölt felh. | 2006.01.13. 18:32:10 / # 154419 |
|
Régen ennek valóban volt értelme, mert integettek az emberek. Manapság ennyi macerát az miatt a havi 2-3 integetős fuvarnak, amit ilyenkor kifog az ember....hááát sook értelmét nem látom.
Szépek ezek a dolgok, meg kollegális meg ilyenek, de nekem pont elég az, ha fogja és nem kapja fel előlem az utast, én sem teszem ezt.
3 fajtája van az éjszakásoknak.
1: mezítlábas, vagy aként dolgozó...sebessége 30-40 km/h
2: Szétszakítok mindent és mindenkit, mert vissza akarok érni a kályhámhoz....sebessége 100-120km/h
3: (ebbe sorolnám magamat is) Lendületes, de közben figyeli a környezetét...sebessége 70-90 km/h
Előzmény: #154418 Csumi 2006.01.13. 18:25:29 |
| Csumi | 2006.01.13. 18:25:29 / # 154418 |
|
hát nem tudom.. Én, ha utolérek egy égő csillárost, besorolok mögé, és ha nagyon tüttyög, csillár lekapcs, és gooo... majd, ha valamelyik irányba letiplizek, vissza kapcs. De ez a legkevesebb ezen már annyira ki sem akadok
Előzmény: #154417 2006.01.13. 18:17:07 |