Hozzászólások száma: 4294
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2016.02.18. 07:41:55 / # 343220
Bocs Fekete úr, de a hazai taxipiac nem milliárd dollárokból él :-(


tomajer 2016.02.18. 07:40:21 / # 343219
És, ha nem lesz taxi?  Mert hülyék lennének a taxisok taxisok maradni, ha az uber marad.  Mind uberezni fog.
Én is.
Az utas meg így járt.  Az állam is, hisz ha tőlünk be is tudja hajtani az adót, az ubertől a 20% adójára keresztet vethet.
Jja, és az eddig uberezők is, mert leszünk annyian mint a zoroszok.
f.attila 2016.02.18. 07:37:51 / # 343218
És akkor hívhatsz egy taxit, a busz legyen az utolsó Nem kötelező szorzóval elindulni, ha az Neked nem éri meg.
f.attila 2016.02.18. 07:35:28 / # 343217
Akkor Neked is elmondom, hogy az általam felsorolt alkalmazás tulajdonságok MINDEGYIKE szükséges. Nagyon jól tudom, hogy vannak alkalmazások most is, de egyik sem éri el ezt a szintet. És ez a kulcs. A friss generációk nem szeretnek elavult dolgokkal bajlódni, mert máshoz vannak szokva. Itt már volt posztolva egy cikk, hogy mik a hiányosságok. De van más példa is használhatatlan honlapra, programra. Ugyanilyen, hogy ÉVEK óta nem voltak képesek egy kresz gyakorló programot OSX-re átportolni az illetékesek. Ezek olyan dolgok, amik a minimumot jelentik 2016-ban. Illetve a taxis cégek marketingje nulla! Reklám, és szimpátia keltés is szükséges ezeknek az embereknek, partner cégekkel szerződés, ami nem csak a taxis cégnek de az utasnak is előny. Ebben a témában is példát lehet venni az uberről, amikor színészekkel, promó autókkal, vagy piásan ingyen utakkal kecsegtetett a cég. Legyen trendi a taxi is! Haladni kell a korral ez TÉNY. Tudom te is szereted a Teslát.Az is egy uber gyermekek kezében lévő cég ám. Az idősebb generáció lehet nem érti, de akiknek ez a feladatuk a taxis cégeknél, remélem hamarosan ráébrednek.
tomajer 2016.02.18. 07:25:02 / # 343216
Khmm...  amikor eldöntöm, hogy busszal menek haza, vagy taxival  jájj ..  júberral, még nincs nyitva az alkalmazás.  de döntöttem, nem kapkodok, hagy menjen az a busz, megyek júberrel.... majd kinyitom, de lemaradtam, mert a mellettemülő vazze, előbb nyitotta meg és csak aztán vette fel a kabátját ...  oszt én már kétszerannyiért utazhatok mint ő ....
Micsoda biztonság és kiszámíthatóság?!? :-P
f.attila 2016.02.18. 07:20:32 / # 343215
Meg sem nyitottad még soha az alkalmazást, amikor szorzóval dolgoznak? Teljes egyértelműen közli az alkalmazás, ha aktuális egy szorzó, nincs helye "sejtésnek". Az tök egyértelmű olyankor!
f.attila 2016.02.18. 07:19:02 / # 343214
A válaszodból kiderül, hogy informatikailag Neked nincs tapasztalatod az új technológiákat illetően. Nem a tarifa a fő szempont, mint említettem. Hanem a szoftverfejlesztés hiánycikk a jelenlegi taxis alkalmazásoknál az uberhez képest. És nagyban segítené a taxisokat, ha erre valaki nagyobb hangsúlyt fektetne. Ez tény, nem vita tárgya. Az új generáció ezt nagyon jól tudja.
f.attila 2016.02.18. 07:15:23 / # 343213
Igen sajnos ez egy ilyen helyzet. Virtuális munkáltató révén ez benne van a pakliban, marad a hit, meg a bizalom, amíg lehet csinálják.
tomajer 2016.02.18. 06:32:10 / # 343212




tomajer 2016.02.18. 06:23:58 / # 343211

Egész oldalas hirdetésben üzent a kormánynak az Uber – és 110 ezer magyar

2016. február 17., szerda, 20:41 Utolsó frissítés: 9 órája


A saját bevallása szerint is kormányközeli Magyar Időkben adott fel egy teljes oldalt elfoglaló hirdetést az Uber. Lenne egy ajánlatuk.

A taxisok által élesen, néha kontraproduktívan támadott Uber múlt szombaton kezdett online aláírásgyűjtésbe, és mostanra meg is lett az eredmény. A szolgáltató a petíció apropóján a Magyar Idők mai számában 1200 uberes sofőr és 110 ezer magyar utas nevében kéri a kormányt a piac szabad kezelésére.

Fotó:

Sőt, egy ajánlatuk is van: az észtországi megoldásukhoz hasonlóan segítséget ajánlanak fel a kormánynak egy modern digitális jövedelembevallás rendszer kifejlesztéséhez. A megállapodás értelmében az Uber részt vesz egy egyszerűsített, digitális adóbevallási rendszer kifejlesztésében, melyet az észt egyéni vállalkozók használhatnak majd.

tomajer 2016.02.18. 06:23:21 / # 343210
Előszöris minden bp-i taxicégnek van alkalmazása.  Nem egyformák, van jobb, van kevésbbé jó...  de az alapelv ugyanaz.
És mitől lenne megbízható egy olyan taxi, aminek a tarifáját akkor tudod meg, amikor megrendeled?

Ha vége egy színházi előadásnak, akkor az elsőt még elviszik 165.- forintér, a másodikat már 1,2-es szorzóval, a harmadikat már 1,4-essel, a tizediket már hatszorossal!!!

Többször leírtuk már.  Ezt a tarifarendszert, mi is szívesen bevállalnánk!

Szerintem azonnal forradalom lenne! :-)
Bátyó 2016.02.18. 05:36:13 / # 343208
avatar
Valahogy nagyon le vagy maradva/mitől egyszerűbb,kényelmesebb,kiszámíthatóbb,mivel szorzókkal dolgoznak, amit az utasaik nem is sejtenek/ Nem vagy a témában eléggé tájékozott !!!
janoutas 2016.02.17. 22:49:13 / Módosítva / # 343206
avatar

Itt egy új "uber mosdató" cikk: (nagy gáz lehet náluk)

http://nol.hu/gazdasag/az-ej-leple-alatt-feketen-szallit-az-uber-a-taxi-es-az-oszkar-is-1601141

Gyenge érvek, nagyon kilóg a lóláb! Azt úgysem lehet megmagyarázni, hogy induláskor miért nem feletek meg az előírásoknak, míg mindenki más ezek nélkűl nem is kezdhet bele a tevékenységébe!

janoutas 2016.02.17. 22:44:39 / # 343205
avatar
Én ezt elfogadom, de azért, ha valaki beinvesztál 150-200 ezer forintot egy olyan dologba, aminél nem lehet kizárni azt, hogy valamiért kizárják (pl. szándékosan a "konkurenciája", vagy éppen háromszor nem engedi meg egy piás brigádnak, hogy igyanak, vagy rágyújtsanak stb...) Az utasnak meg mindig igaza van......
Semmit nem tud ellene tenni, és ott ál mínusz 150-200-al, és szerződés nélkül, egy átvizsgáztatott autóval, engedéllyel stb. Mit tud csinálni ezután? Taxisnak, Uber múlttal ki fogja felvenni? Marad a fekete taxizás, lehúzás, vagy benyeli a buktát, és újabb pénzekért visszavizsgáztatja az autóját, és szüneteltei, vagy visszaadja a vállalkozását!
Bao 2016.02.17. 21:00:45 / # 343202
avatar

Szerveződik az uber blokád...

Gondolom hatásos jelszavaik lesznek, pl.: nem akarunk adózni, nem akarunk szabályokat, éljen az uber, vesszen a haza...


f.attila 2016.02.17. 20:51:23 / # 343201
Van sok olyan munka, ami sokkal ideiglenesebb, kötöttebb, és kevesebb pénzért is elvállalják, szóval van az a helyzet, amikor ez a legjobb variáció éppen.
f.attila 2016.02.17. 20:47:44 / # 343200
Én arra gondolok, hogy a budapesti taxis cégeknek kéne egy-egy ütős alkalmazást összerittyenteni, ha van uber, ha nincs, mert az tény, hogy sokan nem az ár, hanem a kényelem, az egyszerűség és a kiszámíthatóság miatt választják. Nagyobb befektetés, de szerintem ez alap, ha bármilyen módon szeretnének az uber-es utasok "kedvébe" járni azért, hogy inkább taxizzanak. Ha van uber, ha nincs.
janoutas 2016.02.17. 20:21:55 / # 343199
avatar
Idézet a cikkből: http://itcafe.hu/hir/uber_fekete_airbnb.html

" Ugyanakkor egy friss hírről is beszámolhatunk. Miután kiderült, hogy a magyar kormány a tervezett szigorításokat nem tavasztól, hanem már február 19-től bevezeti, a vs.hu közölt egy interjút az Uber magyarországi üzletágának vezetőjével, Fekete Zoltánnal. A vezető főbb állításai pontokba szedve:

  • a szigorítás meglepte őket, mivel az elmúlt hetekben a minisztérium közreműködésével folytattak tárgyalásokat a NAV-val, hogy tisztázzák: milyen módon felelhetnek meg teljes mértékben a magyar szabályozásnak
  • nem igaz, hogy nincs biztosítás
  • az Uber együttműködő volt, már tavaly óta tájékoztatták a hatóságokat, és tárgyaltak
  • belementek abba, hogy az 1200 magyar Uber-sofőr letegye a PÁV II-es vizsgát – hogy nem haladt előre a folyamat, nem rajtuk múlt
  • az Uber úgy köt szerződést a sofőrjeivel, hogy azok vállalják adófizetési kötelezettségüket
  • a jelenlegi szabályok értelmében maga az Uber nem taxivállalat (nem jár a sofőröknek a szabad jelző, a droszt, a leintés, a diszpécserközpont), hanem személyszállítást végző cég: ez két különböző kategória
  • „Az Ubernek van egy leánycége az Uber Hungary Kft, ami be van jegyezve Magyarországon. Ez nyilván adózik.
    A fuvarok után is?
    Nem, a fuvarok után a holland anyavállalat adózik, Hollandiában.” "


Remélem Feketének lesz lehetősége ezt az álláspontját, egy ellene induló hatósági vizsgálat során bővebben is kifejtenie!

szabadataxi 2016.02.17. 20:04:42 / # 343197
Zártkörű sajtótájékoztató. Mostanában vannak ilyenek (lásd például a házelnök esetét az RTL-klubbal). Volt honnan tanulni.
szabadataxi 2016.02.17. 20:03:00 / # 343196
Természetesen engem sem hívtak meg, ezt az egyik olyan napilap szerkesztősége kapta meg és küldte el nekem, amellyel még ma is őrzök mindenféle kapcsolatokat.
Oldalszám: 215