Hozzászólások száma: 154
Oldalszám: 8
Témakörök > Droszt Híradó > BUDATAXI újra!! -újra?? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2010.01.17. 21:51:43 / # 119025
Most megint én leszek az első számú közellenség, de..... Egy nagy cég ütőképesebb mint két (három) kicsi. Én nem örülnék annak, ha most elkezdenék szétcincálni, mi kié....:-(
tomajer 2010.01.17. 21:50:08 / # 119024
Jajj dehogy.... Csak átsiklottam....:-)
Dodi 2010.01.17. 21:32:42 / # 119023
avatar
Nem vagyunk beszélő viszonyban?????????????,,
nazoli 2010.01.17. 21:09:22 / # 119022
avatar
Hmm.. .Van benne valami! Bár akkor ez a terminológiát nem a mai értelemben használtuk. És ezt a kótya-vetyét a mai napig sem értem! Ki, kinek, mikor, hogyan, miért, mennyiért ésatöbbi, ésatöbbi! Pedig tökös gyerekek voltak a górék! 3,5,50!
peti493 2010.01.17. 21:09:14 / # 119021
avatar
"A reménykedőkkel ellentétben, én hülyeségnek tartom a Buda felélesztését." Tomi. Nem hiszem el, hogy ezt írod!! A feltételek a döntőek, hogy ki és hogyan csinálja. milyen vezetés, tagdíj, kaució, tarifa, címek........ Jut esztembe. Ha megnéznék a tele5címállományából hányan hívják a mai napig a buda számát,- háááát lehet hogy simám eltartana 200 embert
Dodi 2010.01.17. 21:04:37 / # 119020
avatar
A vezetőség döntött a Budataxi ügyében+ ????????????????
tomajer 2010.01.17. 21:01:07 / # 119018
Nem Zoli.... akkor voltunk nagypályások! SZTK taxis:-) Aztán a Budát hagytuk elkótyavetyélni, a Cityt, pedig meg tudták őrizni maguknak. Az eredmény látható.
nazoli 2010.01.17. 20:57:47 / # 119017
avatar
A szívemhez kaptam! Ne csináljátok ezt velem! Betalocot szedek! Pedig a régi szép időkben milyen jól utáltuk egymást a Budásokkal! (Egy volt Citys.) Most érzem csak igazán, hogy milyen kispályások voltunk akkoriban...

tomajer 2010.01.17. 20:43:20 / # 119019
Háááát:-) Nna nem! Nekem a BudaTaxi szívügyem. Rövid kockáskarrierem után, a Budánál lettem TAXIS huszonsokévvel ezelőtt. Viszont. A reménykedőkkel ellentétben, én hülyeségnek tartom a Buda felélesztését. Sok sok okból. Pl. a logó, és a névhasználat elméletileg szerződésben le van tiltva. Egy tulajdonosnak több céget üzemeltetni rengeteg fölösleges kiadással jár. Még jobban szétcincáljuk a meglevő céget. Letaszítjuk a "kiscégek" közé, ahonnan nagyon nehéz újra kiemelkedni. Hiszem, hogy a mostani válságot, csak a nagy tőkeerős cégek tudják túlélni. Ha bedaráljuk(ják) a Tele5-öt, akkor ő nem lesz köztük. És még sorolhatom napestig....
Dodi 2010.01.17. 20:33:13 / # 119016
avatar
De minek a vezetősége???
peti493 2010.01.17. 20:32:27 / # 119015
avatar
Tom! Na igen, valami ilyesmi, de konkrétumok kellenének. Köszi
törölt felh. 2010.01.17. 20:28:14 / # 119014
avatar
Ingyen reklám...
tomajer 2010.01.17. 20:24:31 / # 119013
[b]T.Kollégák! A vezetőség döntött a Budataxi ügyében, és kedvező fordulatot vett az ügy! Keresünk legalább 200 főt aki újra a BUDATAXI színeiben szeretne dolgozni! Kérjük népszerűsítsétek a hírt az ismerőseitek körében, mert elsősorban nem a Tele5Taxi-ból szeretnék feltölteni az új Budataxit! A következő linkre kattintva egy kérdőívet találtok amit bárki kitölthet, függetlenül attól, hogy most éppen melyik cégnél dolgozik! KÉRDŐÍV TOM485[/b]
peti493 2010.01.17. 20:14:14 / # 119012
avatar
Ugye tudjuk, hogya Buda élt,él és élni fog, de úgy hallom történik valami, valami új, valami régi jó, ÚJRA !!! Jó lenne konkrétumokat megtudni

Oldalszám: 8