Hozzászólások száma: 122
Oldalszám: 7
Témakörök > Droszt Híradó > megoldás a taxisok problémájára, avagy tegyünk valamit A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2009.03.01. 07:43:00 / # 110199
Lényegében már hallottam egy ilyen ötletet, hogy kitől meg nem tudom mondani, ott is az volt a cél, hogy sok autó,kevés tagdíjjal...annyi különbséggel, hogy 120 forintos tarifával 1 évig, amíg hazavágja az a cég az összes többit. Elméletben ez működhetne is..a gyakorlatban...pontosan az emberi tényező miatt, elég lehetetlennek tartom. Kellene ugye ehhez pár ember, aki azért a céget vezeti, irányítja. Kik legyenek ezek, ha a beszálló lóvé arányos? A másik kérdés. 3000 embert nem lehet nem felügyelni. Ha nincs szabályozottság és olyanok, akik a szabályt betartják, akkor ott semmi más sem lesz, mint káosz. 3000 ember kiszolgálására (egyelőre csak a címkiadást vegyük) nem kis stáb kellene. Szorozd meg (ha már őket említetted) a City taxi központját hárommal. nappal kellene legalább 15 telefonos 4 profi diszpécserrel (hiszen váltanák egymást)...éjszaka (hétköznap) 10..de hétvégén 20 telefonos...diszpécser meg vagy 8. Ne feledd, 3000 taxit kell kiszolgálniuk munkával...és most abba ne menjünk bele, hogy ehhez honnan lenne cím...mondjuk lenne. Mindent szorozzál fel hárommal...amit a Citynél megtalálsz... Egy olyan kidolgozott, minden apró részleteiben előkészített tervre lenne ehhez szükség, ami szerintem meghaladja az elképzelésünket is. Ezt az "ötletedet" egy esetben lehetne megvalósítani...ha nem vesszük ide a taglétszámot...ha egy agyon...nagyon...naaaaaagyon tőkeerős befektetőt találnál és szerződtetnéd a szakma legnagyobbjait...az utcáról!!! Kellene minimum 6 hónapos előkészület, hogy csak azokat a lehetőségeket számba vegyék, amikre gondolni lehet...azt amikor beindulna a dolog (tételezzük fel hirtelen hipp-hopp lesz 3 ezer tag), akkor jönnének az előre nem látott gondok, hibák kiküszöbölése... Az, hogy 10-20 taxis nekiálljon beszedni 25 ezret (miből???) a taxisoktól, ígéretekre, hogy hűűű de jó és szép lesz..esélytelen. Gondold végig...aláírást alig lehet kipréselni belőlük...nemhogy 25 ezret:-)) ...és egy dolgot ne feledj el...ezt nagyon ne...MAGYAROK vagyunk...irigyek és önzők...egymás zsebében turkálók...az összetartás legapróbb szikrája nélkül. No, ez a véleményem:-)

hallo 2009.03.01. 07:21:59 / # 110225
avatar
Mint itt is, majd minden topicban olvasható, bajban vagyunk, ne kicsit, nagyon! Tenni kellene valamit, mert lassan a taxistársadalom nagy része végleg eladósodik, és ez több ezer ember életébe is kerülhet!... Marakodjunk??? nem hiszem, hogy jó megoldás lenne, menjünk tüntetni?? 100 kollega sem vállalná!!! Hát akkor mit is tehetünk??? Lehet, hogy van megoldás: Össze kell fogni, de nem 100, vagy 500 autónak, hanem legalább 3000-nek! És mi kell az összefogáshoz? REMÉNY!!! Lássuk csak jelen pillanatban van legalább 8 fuvarszervező iroda, mellyek nagy része fuvarszervezési díj jelige alatt rajtunk gazdagszik, és tulajdonképpen a telefonosok kifizetésén kívül, semmit sem tesz! Ha jól tudom, nem ezért adjuk a megbízást nekik! Már réges-régen elfelejtették, hogy miért is kapják a pénzt havonta! Elfelejtették, hogy értünk kellene dolgozniuk, és nem magukért! Nem a taglétszám növelése, és a bevétel növelése a megbizatásuk, hanem az ott lévők jólétének a biztosítása! De mit is tehetünk mi taxisok, illetve vállalkozók!? Mutassuk meg, hogy elcseszték! Hogyan? át úgy, hogy visszatérünk a múltba, és megteremtjük A TAXITÁRSASÁGOT! Mi magunk, magunknak, magunkért! Inditani kell egy taxitársaságot, ahol nem szednek plusz kaukciót, (ami elméletileg a csekkek finanszírozására kell, de csekkforgalom esik, kaukció nő, hmmm érdekes), ahol nem szabják meg, hogy 184, és kussti van!, nincsennek frissitő árak, és nincsen 3200 forintos malév transzferek! És mi kell a sikerhez? Egy telefonszám, egy 6 frekvencia, 1 központ, és MI! sacc per köb 25000 forint fejenként, illetve kb 2 heti tartalék, hogy tényleg beindulhasson! De az egész alapja a MI! KIfejtem: Amennyiben mindenki feláll, jelenlegi cégétől (természetesen kivétel, a nagyon elégedett sorsu kollegák) és átjön az A TAXITÁRSASÁG-hoz, onnantól kezdve a többi cég nem tudja kiszolgálni a megrendeléseket, tehát, ha kellőképpen leinformáljuk a várost, automatikusan minket hívnának, és miért? Mert nincs más...) Kivétel a City,mert ők elégedettek állalában(hozzáteszem, joggal) de ők már legalább adják a maximumot!! Végeredmény: marad max 3 cég! Megszüntethetők lennének a nyomott transzferek, nem lenne visszapörgetés, ami ugyanugy a mi zsebünket huzza, csak a 240 lenne, illetve, hogy érezze a törödést a kedves, a telefonos 235, ennyi szerintem belefér! vidék dupla, és kalap kabát... Pályázatok? szigoruan 235-tel, de 3000 autóval... Korrekt módon... Gondoljátok végig!!! Beszéljetek róla, és ha tényleg tele van mindenki hócipője, akkor HAJRÁ!!!

Oldalszám: 7