Név
Becenév taxiapp
Honlap http://taxiapp.blog.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

"Egyetlen vállalkozónak sem lehet kötelező a gazdaságtalan munkavégzés és nem is az."
Így van, ezért nem értem én sem, hogy a Taxify-nál miért van olyan, aki bevállalja, hogy 20 km-ről is felvesz fuvart, pedig szűkebbre is vehetné a kört, amin belül megjelenik, vagy simán le is mondhatná. Ma pl. Dunakeszin volt egy Taxify-os, aki először elfogadta a rendelésemet, de aztán gyorsan le is mondta. Nincs ezzel semmi gond.
"a Főtaxinak és a Citynek talán jobb és okosabb is, mint akár az Uberé volt"

Na, ezzel egy kicsit vitatkoznék, vagy legalábbis elmondom, hogy nekem, mint utasnak, miért jobb az Uber és a Taxify, mint a City vagy a Főtaxi alkalmazása.

1. Hely alapú rendelés vs. cím alapú rendelés. A City Taxi / Főtaxi alkalmazásában hiába ugyanúgy térképen jelölöm ki a rendelés helyét, mint az Uber/Taxify esetén, a taxisofőr már csak a címet kapja meg. Ez pl. olyankor probléma, mikor a békásmegyeri buszmegállóba akarok rendelni, és annyi megy át címként, hogy Madzsar József utca, ami egy 1,5 km hosszú utca, nem csoda, ha szerencsétlen taxisnak ez alapján fogalma sincs, hogy hol keressen engem, míg az Uber/Taxify a térképen megjelölt indulási pontra navigálja a sofőrt.

2. A fizetéssel egyáltalán nem kell bajlódni. Az Uber esetén a sofőrnek egy mozdulat, Taxify esetén (Magyarországon) ehhez még annyi társul, hogy a taxiórához igazítja a viteldíjat, az utasnak semmi dolga. A City Taxi alkalmazásában nekem (az utasnak) kell beírnom a taxióra által mutatott összeget, majd mégegyszer meg kell adni a jelszót. Nem mondom, hogy eget rengetően bonyolult, de mégiscsak egyszerűbb, ha semmit sem kell csinálni az út végén a fizetéssel. Főtaxinál még nem próbáltam, hogy ez hogy működik.

3. A Taxify-nál, ha éppen van elérhető autó a közelben, Szentendrén is tudok rendelni, akkor is, ha nem megyek be Budapestre, és ez nem jelent semmilyen többletköltséget. Ugyanígy működött az Ubernél is 2016. április végétől július elejéig, és ez alatt a bő 2 hónap alatt mindig volt elérhető autó, amikor rendeltem, a Taxify-nál ez inkább ritka kivételnek számít, bár meglepő módon volt már, hogy Zuglóból vagy az Astoriától képes volt kijönni értem egy Taxify, hogy elvigyen egy 2,1 km-es útra.

4. Az Uberrel megtett utak után azonnal kapok egy e-mailt, melyben benne van térképen, hogy melyik sofőrrel, milyen autóval, milyen útvonalon, hány km-t, hány perc alatt tettünk meg, ez alapján milyen elemekből áll össze a viteldíjam. Ezeket az adatokat még a 3 évvel ezelőtti utaimra is meg tudom nézni. Egy gombnyomással tudok reklamációt indítani, ha bármi probléma volt. A Taxify-os utakról szintén kapok e-mailt, de ez térképet és a viteldíj bontását nem tartalmazza. A City Taxinál régebben kaptam e-mailt, de az a végösszeget sem tartalmazta (viszont a sofőr teljes nevêt, URH azonosítóját igen), mostmár egyáltalán nem kapok e-mailt. 

5. Az Uber több száz, a Taxify kb. 50 városban működik szerte a világon. OK, hogy én, mivel itt élek, használom a City Taxi és a Budapest Taxi alkalmazását is, de egy külföldi turista nem fogja letölteni ezeket, mikor használhatja a Taxify-t is, amit már esetleg máshol is használt, ráadásul a saját nyelvén. Mint ahogy én is a Taxify-t használtam Rigában, nem pedig a Baltic Taxi vagy a Red Cab alkalmazását, amit csak Rigában használhatok.

Az egyetlen dolog, amiben elmarad a Taxify a City/Főtaxi/Uberhez képest az előrendelés lehetőségének hiánya. Emiatt az előrendeléseket a City Taxi alkalmazásában szoktam leadni. Illetve ha éppen nincsen elérhető Taxify, akkor szintén City Taxit rendelek, egyszer volt, hogy se Taxify, se City Taxi nem volt, akkor pedig a Budapest Taxi volt a megoldás.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.09.03 20:29

Úgy tűnik, tervezik, hogy lesz. Az a furcsa, hogy már enged Debrecenből viteldíjat becsülni az alkalmazás, de még 0 Ft jön ki.

Téma: Nézzünk nagy melleket

Hozzáadva: 2018.09.02 20:18