Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Leginkább az uber sofőröknek van/lesz baja az uberrel, nem a taxisoknak. A pénzt az UBER a sofőrök zsebéből veszi ki közvetlenül a hihtetlen 25%-os lehúzással. Teszi mindezt egy eleve alacsony tarifán, természetesen a saját sofőrjei kárára.Nem nekünk kellene azon dolgoznunk, hogy olcsóbbak legyünk, nektek kéne azon, hogy ne önköltségi ár alatt dolgoztasson benneteket az uber. Titkon nyilván szeretnétek nem ezen a nevetséges tarifán dolgozni és főleg nem kifizetni minden 100 Ft-ból 25-öt az ubernek a szart sem érő szolgáltatásért. De amíg ilyen sok a szánalmas és PRIMITÍV ember, addig lesz az ubernek sofőrje bőségesen. A perc u. 2 előtt te köpködjél inkább, mi megelégednénk azzal, ha engedélyek híján befejeznétek a működéseteket ugyanis egyikőtöknek sincs engedélye a tevékenységre amit végeztek...Az ország azért nem fejlődik mert sok a retardált! :-)
Szerintem ezek a pénzt inkább számolni szeretik a helyett, hogy egy feneketlen kútba öntenék. A önvezető autó dumát azoknak nyomják akik ettől szívesen vásárolnak be a túlárazott részvényeikből. Akinek van félni valója az önvezető autóktól az pont az uber. Ez a fejlesztés ugyanis a vicces applikációjukhoz képest túl nagy falat. Viszont aki(k) végül megcsinálják kötve hiszem, hogy osztanának lapot a kalanicknak.
Ha már említed...a cikk arról szól, hogy csak az a kormány innovatív, amelyik jó pénzért lefekszik az ubernek. 

Okos húzással válaszolt az Uber a kormánynak

Tegnap, 15:21


A kormány nem állhat a technológiai fejlődés útjába címmel adott ki tájékoztatást az Uber. Épp egy nappal azok után, hogy Magyarország felszólította a céget magyarországi tevékenysége befejezésére.


A fővárosi kormányhivatal a múlt héten 300 ezer forint bírsággal sújtott egy amszterdami székhelyű vállalkozást, felszólítva arra, hogy jogtalanul végzett tevékenységét szüntesse be - utalt ezzel tegnap Fónagy János államtitkár az Uber-re.

Pénteken az Uber "a kormány nem állhat a technológiai fejlődés útjába" címmel adott ki közleményt, ami egyfajta válasznak is tekinthető a társaság részéről. Ebben az észt példát állítják a középpontba, ezzel akar az Uber borsot törni a magyar kormány orra alá.

A tájékoztató anyag szerint Taavi Rőivas észt miniszterelnök múlt heti amerikai útján többek között David Ploufee-fal, az Uber stratégiai vezetőjével, igazgatótanácsi tagjával is találkozott. Az egyeztetés során a két fél a sharing economy-ben rejlő lehetőségekről is tárgyalt. Észtország első azon európai országok között, ahol törvényileg szabályozzák a közösségi utazásmegosztást.

Látható, hogy a gazdaság globális mértékben változik, új ágazatok jelennek meg és növekednek gyors mértékben. A kormányoknak segíteni, és nem gátolni kellene az innovációt. Az Uberrel való együttműködés a megfelelő irányt jelenti számunkra

- nyilatkozta az észt kormányfő.

Ploufee szerint Észtország a világ leginnovatívabb digitális közszolgáltatásaival rendelkezik, az ország a digitális technológiai fejlődés szinonimájává vált.

Itt is 25% persze.... Lesz az még 35% is. 😀 
Igen, azt kérdeztem ki a nagyobb ellensége a sofőröknek. Erre azt válaszoltad, hogy a pénztárcámnak az Uber. Helyesebben a pénztárcánknak. Ezekkel a finom csúsztatásokkal a nem túl pártatlan politikai elemzők szoktak élni. :-) De akár azt is írhattad volna, hogy a jövőnknek. A tiedét nyugodtan add oda travis kalanicknak, ha jónak látod. Én inkább egy kötélen látnám szívesen a kedves vízionátort, a vállalatát pedig a gödör alján. Remélem össze tudunk fogni és akkor, ha csak regionálisan is, de oda kerülhet. Ez a startup egy jó példa előttünk.
Nem csak az én pénztárcámról van szó. Minden sofőré, beleértve még a tiedét - amennyiben közöd van a személyszállításhoz- is és természetesen elsősorban az uberes sofőrök pénztárcája az uber célkeresztjében van. Ez háború amit ellenünk indított travis kalanick. Az a lényeges, hogyan állítható meg ez a gengszter. Ez a lényegi kérdés, nem a nevetséges szembe állítási kisérletek amit te is megpróbálsz tánogatni ezekkel a vicces kommentekkel.
Mi van a pénztárcámmal?
"A konkurencia, amiről írsz, New York-ban elérhető, és ott lehet, hogy mások a szabályozások, mint Budapesten."A konkurencia amiről írok az személyszállítási szolgáltatást fog közvetíteni New Yorkban csakúgy mint az uber. Olvasd el a cikket, az segíteni fog!Remélhetőleg tönkre teszi végre ezt a féreg céget.... Függetlenül a szabályozástól, ami gyakorlatilag sem itt sem ott nincs, ugyanaz történik itt is mint ott, személyszállítási szolgáltatás sofőr és utas közötti közvetítése pont mint a taxinál, nem pedig blablabla hantablabla megosztás...:-)

Kihívója akadt az Ubernek

Na ez az amitől elkezdhetnek rettegni az ubernél. Ez az egyetlen üzleti modell amivel térdre lehet kényszeríteni travis kalanickot! A linkelt cikk egész elnéző az uberrel: "Az Uber globális monstrummá nőtte ki magát sok ezer független vállalkozóval, sokan közülük azonban nincsenek megelégedve."

Független vállalkozók? Sokan nincsenek megelégedve? Mitől lennének egy kicsit is függetlenek ezek a vállalkozók és mitől lennének egy kicsit is megelégedve? :-) Mint a megelégedett független vállalkozó esete a lehúzós Bp-i fuvarszervezővel.

Vicces, hogy a cikkben a konkurens cég mint "utazásmegosztó" startup szerepel.


Szerinted ki a nagyobb ellenség a sofőrökre nézve? A hiénák a reptéren vagy az UBER és a "félrenéző" politikusok akik támogatják? Ha csak játszadozni álltál be a greenhez akkor persze neked mindegy.