Név jeges ember
Becenév iceman
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxisbüntetések

Hozzáadva: 2009.04.03 14:10

JWT, talán lépj be egy új nickkel, és mondd el a frankót, mert teljesen beléd szorul! :DD

Téma: Asszociáljunk

Hozzáadva: 2009.04.03 13:51

"Flash" Gordon

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.03.24 20:07

Meg kellet volna már szüntetni a taxisok közötti konfrontáció ilyetén formáját. Megvan hozzá bőven a műszaki fejlettség. Amit majdan megspórolnának a cégek a bérek és járulékok formájában, azt automatikus, GPS alapú címkiadásra fordíthatnák. Egy idő után sokkal olcsóbb lenne a cégeknek is, nekünk is. Nem lenne korrupció, nem lennének rohanások... ember lenne végre a taxis.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.03.24 19:57

Majd akkor hagyjuk el ezt a pályát, ha minden mocskot visszaküldtünk a feladónak. Egyébként ez van a közéletben is: azért élhet meg a korrupció, mert sok álszent sütögeti a pecsenyéjét. Magyarul az emberek legnagyobb hányada hazug és inkorrekt, a taxiban viszont elvárja a tisztességet. Elméletben támogatják csak a tisztakezűséget azt is csak a kiadásoldalon. Mutasson valaki nekem egy tisztességes, a taxisok érdekeit szem előtt tartó, korrekt etikást.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.03.21 16:04

[b]Taxisbüntetések (Remegő gondolatok, valahol Bergengóciában)[/b] A minap az egyik sokat látott kolléga beszólása rázott fel apátiámból: Már megint vért ittál, mielőtt kijöttél dolgozni – szólt az egyik etikáshoz –, hogy ilyen kedves vagy? Nehéz úgy dolgozni, hogy valakit/valakiket többrétű fenyegetés, büntetés veszély is késztet – akár stresszből adódó – hibára. Képzeljük el, hogy az áruházi pénztárosnő mögött állna egy ellenőrautomata, és minden mozdulata után különféle sípszó nyugtázná a hibásat és a megfelelőt. Így előbb-utóbb túltengene a hibát nyugtázó jel. Vagy képzeljünk el egy taxis fuvarszervezőt, akit etikai függelemsértés miatt vonnának felelősségre, amikor beül makulátlan öltönyében, frissen, illatozva „fuvarszervezésre” indulva csillogó autójába, a nagy fekete tömött táskával, ami a tagdíjak egy részétől dagad. Kis büntetés itt, kis büntetés ott, és már egy heti jövedelmét lenullázta a – rendkívül lassan – gyűjtögető életmódot folytató, tíz évvel ezelőtti jövedelemviszonyok között élő fővárosi taxis. Büntetés, fenyegetettségérzet, nyomásgyakorlás… van ezekről néhány ronda momentum a Terror Háza múzeumban, az Andrássy úton. Nem volt az egy nyugodt történelmi időszak, így visszagondolva – nem is lehetett, mivel állandóan leselkedett a rettegőkre a fortélyos félelem. Ma sem különb azonban a helyzet, már ami a taxis berkeket illeti, besúgók, méregetők, etikásnak kikiáltott – jogot (néha beszédet) sem értő felfogadott, kijelölt prókátorok rémisztgetik, és büntethetik a taxis alsó-középosztályt. Igen, csak azt, mert ha megnézzük a statisztikákat, egyesek soha nem esnek ebbe a pikszisbe bele. No, nem azért, mert tévedhetetlenek, és makulátlanok, s ők a mindenre számító égi taxisnak tűnő parajelenségek, hanem egyszerűen ismerősük az Isten… az Etikás Isten, vagy "csókosok" egyszerűen. Félelmet keltő büntetések, letiltások, pénzbeli megváltások… és mindezt miért is? – hogy izgatottan pihegve, heves szívkalimpálással ott álljon még a taxis üldözött, megszeppent vadként a megrendelő háza előtt hosszú percekig, miközben minden jár az eszében, csak nem a nyugodt, kiegyensúlyozott szolgáltatás, és mint az elbukott agárverseny után az ebet – idegesség, és hideg veríték veri ki szegényt. Szóval meglehetne – magunk közt házon belül – oldani ezeket a kérdéseket máshogyan is, nem csak állandó fenyegetésekkel, durva büntikkel, hanem épp fordítva: A kiemelkedőket jutalmaznák, és olcsóbb tagdíj kategóriába sorolnák. Működhetne egyszerűen a szakmában is egy sajátos bónusz-malusz rendszer, esetleg ideje lenne már működtetni a csendes, automatikus, stresszmentes címkiadást. Az egyéb – állami – büntetések az egy másik téma… A következő szép dolog a tagdíjkésedelem esetén alkalmazott horribilis büntetőkamat (még a Provident Zrt. kamatait is jóval veri néhol). De nézzük csak - egymás közt -, alapjában ki büntet, kit? – mivel egy taxicég nem büntethet egy egyéni vállalkozót, vagy egy szerződött KFT, Bt alkalmazottat. Akkor mégis ki büntet, kit? – és kié lesz a zsé? Természetesen költői a kérdés – tudjuk: a fuvarszervező vállalkozásé a befolyó összeg. De milyen jogon, és hogyan könyv(ny)eli be? Valami pótdíj jogán – ugye ezt mondja? És ki ítéli meg? – hát a másik, ugyanolyan eszes (vagy már valamivel kintebb kupáltabb) taxis, akit ezzel megbízott a taxi cég (nem a taxisok választják sehol sem vajdának őket). Ezek szerint, akkor más taxisoknak van haszna a büntikből? Nem, állítólag ők csak eldöntik a „vétséget” és a bűnöző hajlamú elkövetők pengetnek a fuvarszervező pénztárába. De milyen jogon veszik el? – hiszen ebből az utas, vagy a többi taxis nem részesedik, akik szlenggel szólva „szívnak” a büntetendő cselekmény okán. Persze, hogy nem részesednek, nem is a logika dominál itt, hanem a retorzió, a terror uralkodik, és az éhes fuvarszervező markok. Akkor mi lenne a követendő példa? Szerintem, ha egyeseket megbüntetnek, akkor ezzel csökkenteni kellene mások – a büntetlenek – terheit, vagy havonta elosztani az így befolyt összeget taxissegélyezésre. A bónusz-malusz megoldás szvsz azonban sokkal demokratikusabbá, jogszerűbbé tehetné a rendszert, amíg nem üzemel a GPS alapú csendes címkiadás.Nem kellene félni attól, hogy túlzásba viszik a nap, mint napi értelmetlen meghurcolást, leskelődést, méregetést a ma még arra „laza másodállásban” illetékesek. Néha borzongva olvasom a híradásokat a korombeli, elhunyt taxis kollégákról. Az, hogy egyesek csak rövid életkort érnek meg, ahhoz jelentősen hozzájárult a "szakmánkban" rendkívül magas stressz, az eltúlzott munkaidő, a büntetésektől való félelem, és a sok igazságtalan, értelmetlen – országunk erkölcsi színvonalához mérten – túl drasztikus, mindennapi, ostort pattogtató, elrettentő, ám ostoba fegyelmezés.

Téma: Asszociáljunk

Hozzáadva: 2009.03.21 15:07

Písz beléd !

Téma: Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????

Hozzáadva: 2009.03.21 14:52

Az én régi spanom majdnem két hónapja Taxi 4-es, és azt mondja: "Az eltelt 50 nap alatt sem tudtam csinálni 87 ezret tisztán." (a tiszta 87 ezer nettó forinthoz ugyanis kb. 435 ezer bevétel szükséges) Kajára épp futja neki, de cigi, pia, játék az nyista. Úgy néz ki, a régi téligumival szalad neki a nyárnak. Az olajcserét is kitolja duplájára. Labdába sem rúghat a régi komálósokkal szemben, mert csak azoknak megy, az újaknak nem.

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2009.03.21 14:25

Ha nagyon érdekel megkaphatod... Minden céginformációt be lehet szerezni, vannak erre szakosodott, a cégbíróságnál eljáró ügyvédek. Ha ezért besértődik valaki, akkor az más eleve gyanús... Nem úgy van a tulaj kérdése azért ("sz@rik arra ki a tulaj"), mert ezek az emberek az általunk befizetett nehéz pénzekből nyomnak ide-oda, "képviselve érdekeinket". Rövidtávú szemlélet, amit hangoztatsz kolléga. Lehet, holnapután ez a tulajdonosi kör képvisel bennünket, birkákat az érdekegyeztető tárgyalásokon, vagy ők írják alá 10 ezer taxisdroid beszerzését Kínából.

Téma: Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????

Hozzáadva: 2009.03.10 11:16

Az ilyen (a képen látható terülj-terülj asztalkám) bulikra sem hivatalos a az alsó szint... nem is hallanak róla, csak hordják be a zsét a pilótának.

Téma: próba

Hozzáadva: 2009.03.10 11:15