Név Nem Kötelező
Becenév szabadataxi
Honlap http://szabadataxi.blog.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.18 15:44

Azért pontosítanék: a határösszeg nagyjából stimmel, de csak a felvett címekre vonatkozik. Tehát akkor is megéri (legalábbis a hagyományos, makkos cipős címnepper szolgáltatásához képest), ha jóval többet csinálsz, de inkább beülősökkel és/vagy állandókkal, az utasüzér meg csak második lábnak kell, mint például az én esetemben. Csak nem világos, az észtek helytartói mennyire tolerálják, ha a felvettcím-százalék esetleg csak 25 százalék, vagy, ha tényleg megy a bolt, ne adj' isten, még kevesebb. 

Amúgy ha egyenruha nem is lett (egyelőre?), egyenköszönést már előír a szabályzat
Egyébként – korábbira reagálva – az, hogy kuss van az autóban az utas és a kollégák (URH) részéről egyaránt, az én szememben hatalmas pozitívum. Főleg az utóbbi. 

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2017.05.12 22:46

Őszintén remélem, hogy tényleg jó lesz donornak, és legalább ennyi értelme volt megvenni ezt a szart anno a Pólyáék anyagi épülésére kb. hatszoros áron. Jobbulást kívánok itt is, Kollégám. 

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2017.05.11 14:53

Szia. Nekem van egy, de tényleg használhatatlan: egyszer leejtettem. A kijelzője rossz, de konkrétan az üvege sértetlen, csak kép nincs. Az is lehet, hogy csak szétcsúszott benne valami, nem tudom, vagy másfél éve nem használtam, azóta be sem volt kapcsolva. Ha így tudsz vele mit kezdeni, szívesen neked adom. (A töltője már nincs meg,)

Zagyva MTI-hír, amelyet az Mfor.hu (ahogy sok más médium) változtatás nélkül lehozott, az Indexnél pedig belebarmolt kicsit az ügyeletes hírszerkesztő, így még nagyobb katyvasz lett belőle. Nem érdemel több szót szerintem.

Update: tényleg lehet a Cashcube-on is árfolyamot állítani (X mód). De minek.

Téma: Segítségeteket szeretném kérni

Hozzáadva: 2017.01.09 19:59

Ezzel azért ne indulj műfordítási versenyen.

A Broadway-be menet jegygyűrűt elhagyni azért, lássuk be, elég karmikus szituáció.
A másik típusban van olyan, hogy S mód, ezt az Eördögh és mások (nem minden viszonteladó!) egy jelszóval levédték, hogy ha például új típusú utalványt akarsz felvinni, akkor ne tudd megtenni, csak a (jól megfizetett) közreműködésükkel. Határozott fellépésre visszakoznak. Biztos, hogy a kínai szarodban is tudsz programozni. Illetve tudnál, ha nem préselődne megint be a NAV és közénk egy parazita. Mondjuk a Telekommal már kettő.
A te könyvelőd a hülye. S bár ezzel nincs egyedül, de ekkora baromságot még nem hallottam a témában. Ad az utas 2400-ra háromezret, és autózz még több mint két kilométert, hogy egyezzen az összeg az óra által mutatottal, vagy ülj még helyben kilenc percet hülyén? (Persze máshogy is meg lehet oldani, de pikáns lenne, ha erre pont az adóhivatal biztatna bárkit is.)
Gyűjtőket te magad is programozhatsz magadnak (hiába állítják ennek ellenkezőjét egyes taxiórások és kereskedők, én is kivetettem azt a kódot, amely ezt megakadályozza), ha szoktál borravalót kapni (és egyéni vállalkozó vagy, mert ott simán a vállalkozás bevételét növeli a jatt), akkor csinálsz neki egy új gyűjtőt, és beveregeted minden kanyar után, vagy ha nem akarsz ezzel pöcsölni, akkor felírod egy cédulára a nagyvonalú adományokat, és a nap végén, egy összegben beküldöd bevételnek. Vagy nem kapsz, és nem fogadsz el borravalót, ahogy eddig sem tetted. :)

Érdekes, hogy tudod állítgatni az euróárfolyamot, az én Cashcube-omon azt a NAV frissíti naponta, valóságtól elrugaszkodott értékeken. Úgyhogy én ezzel nem fogok bohóckodni, vagy nem fogadok el eurót, vagy váltom úgy (zsebből, nem a kasszából), hogy nekem megérje (sehogy sem éri meg, púp a hátamra), és megy be forintban, ami az órában van. (Nézzük már meg a Keletiben és a Ferihegyen lévő hivatalos pénzváltók árfolyamait, és utána tessék ezért megkövezni.)

Amúgy a legnépszerűbb taxis-FB-csoportban célszerű Szilágyi Ákos munkásságát tanulmányozni, az összes vonatkozó jogszabályból naprakész. Van olyan dolgozata, amelyet érdemes lenne egy az egyben átemelni ide, önálló cikként, ha hozzájárul. (Jócskán vissza kell görgetni ezekhez, de ez az ostoba Facebokk sajátossága, csoportos használatra totálisan alkalmatlan, sosem értettem, miért kell erőltetni. A beállítható titkosság sem szól mellette, bármilyen fórumot zártkörűvé lehet tenni.)
Azt hiszem, tényleg jöhetnek az önvezető autók (talán vidéken kezdhetnék is a tesztüzemet):  azok processzoraiba sokkal több ész szorult, mint itt egyes kocsisokéba, akik nagy ívben leszartak eddig nagyjából minden szabályozást, erre büszkék, és közben még hisztiznek is. Ráadásul egy olyan felületen, amelynek szemlézése – legalábbis most – napi feladata az NFM, NGM és a NAV sajtóreferenseinek, valamint az unatkozó, a hozzászólóval nagyjából egy szellemi szinten álló újságíró-gyakornokoknak. 
Ezt a "csak szakmai vélemény" záróformulát minden hivatalos állásfoglalás végére oda kell biggyeszteni vagy egy évtizede, amióta egyszer az alkotmánybíróság máshogy ítélt meg egy konkrét helyzetet, mint az egyik minisztérium. Ennek ellenére legyetek biztosak benne, hogy jelenleg fentiek alapján jár el a NAV, illetve, első fokon, az ellenőrei. Mondjuk a tételes lebontású pénztárnyitás tényleg érdekes lesz ezzel a szarral…