Név Nem Kötelező
Becenév szabadataxi
Honlap http://szabadataxi.blog.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.19 17:17

Előre is köszönöm. Bevallom, nem is bíztam a pontos válaszban, főleg nem ilyen gyorsan. Viszont ha már ilyen együttműködő vagy, mi lenne, ha csinálnánk egy összeallítást az összes fuvarközvetítő tehertételeit összegyűjtve, egy táblázatban akár? Aztán az mehetne a főoldalra mint hasznos anyag. Esetleg egy topikkal indulhatnánk itt a fórumban, ahová beírhatnák a kedves olvtárs kollégák a cégekkel kapcsolatos rendszeres és egyszeri költségeket, aztán mi csak összelapátoljuk a lényeget.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.19 17:16

Sose tennëk ilyet. (Remélem, ezt ő is tudja.)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.18 20:55

Engem jobban érdekelne egy leadótáblázat a reptéri fuvarokhoz (ha jogszerű ez a fajta lenyúlás, nincs rajta mit titkolni), valamint a szerződött partnerekkel szemben alkalmazott pénzbeni és leülhető szankciók tételes jegyzéke – hiszen egy komoly, több mint százéves vállalatnál nyilván a "kötbérezési" szisztéma is transzparensen, precízen könyvelve, leszámlázva működik. Ezért aztán nyilván nincs akadálya nyilvánosságra hozni azt sem, mennyivel hízlalja egy rosszul megkötött, esetleg otthon felejtett nyakkendő, egy késedelmes címre érkezés, urambocsá', egy címtévesztés a központi fuvarelosztó bevételeit, mik azok a "bocsánatos" botlások, amelyeket meg lehet váltani piszkos anyagiakkal, és melyek azok a főbenjáró bűnök, amelyekért már kötelezően letöltendőt kap a "franchise-partner" entitás.

Mert nem árt, ha tudja a döntési helyzetben lévő taxista, hogy a piacvezető címneppernél megengedőbb-e a büntetési szisztéma, mint például a nemrégiben megszűnt, bár (gyanús) elemeiben és módszereiben egy másik rossz hírű, azóta szintén felvásárolt utaskufár-vállalkozásba olvadt maffiataxinál volt. Mennyi most a kaució a Főtaxinál, mennyi a repülétérre is beengedett kivételezetteknél pluszban, mire fordíthatja ezen összegeket a patinás cég, és mennyi idő alatt, milyen feltételekkel kaphatja vissza az a megvezetett egyénieskedő, aki kilóg a rendszerből, és érthetetlen okokból mégis kiválna a piros kockás élcsapatból?

Egyáltalán: mennyibe kerül ma bekerülni oda?

Mennyi az alaptagdíj? (Bár ezt szerintem én is tudom, most emelték százhétezer-valahányszáz forintra, de javíts ki, ha tévedek.)

Mennyiért kell bérelni a tabletet, amely sose lesz a tied, s amelyet annyira lebutítanak központilag, hogy nemhogy saját célra nem lehet használni, de a fényerőt csökkenteni is bajosan, ha éjszaka a vezetés biztonságát veszélyezetik már a sofőr szemébe tűző kötelező, villogó reklámok?

És mennyi a rendszeres költsége annak a pos-terminálnak, amelyet állítólag mostanában drágábban kényszerül már beszerezni(?) a cég, és ez (is) indokolja a tagdíjemelés fájdalmasan kényszerű lépését (amelynek időpontja természetesen csak teljesen véletlenül esett egybe a pár héttel ezelőtt meglépett, nevetséges mértékű tarifamelésével, ahogy volumene is valószínűleg  véletlenül egyezik meg százalékosan az öt év után engedélyezett viteldíjnövekményével)?

Fontos információk lennének ezek, amelyekről valamiért nem ír a Taxisok Világa.

Pedig vannak olyan – hozzám hasonlóan – zárkózott kollégák is, akik a kinti droszthíradónak sem hallgatói, de a Nádor utca végére sem járnak továbbképzésre. Hol szerezhetnének ők tudomást azokról a valós tényekről, amelyek alapján össze tudnák vetni az előnyöket a hátrányokkal (illetve – ha maradt nekik olyan – a lelkiismeretükkel), ha nem az alulról szerveződött, garantáltan független onlájn taxismédiából? Ha elemző szerkesztőségi cikkre nincs is idő és/vagy energia, hát a független szaksajtó ha lehet, még függetlenebb fórumából juthassanak hozzá olyan számszerűsített szempontokhoz, amelyek alapján legalább addig úgy érezhetik, hogy van – egyre szűkülő – választási lehetőségük, amíg az összes konkurensét fel nem zabálja ez a minden szempontból NER-kompatibilis, elemeiben a nagy, országos egészet mintaszerűen tükröző, valaha szebb napokat látott, egykor jónevű vállalat nevét viselő cég(nek csak jó adag eufémizmussal nevezhető... hm... szervezet).

Persze lehet beszélni a férfiegyenruha-divatról is éppúgy, mint a címkiadó rendszerekről. Kit mi érdekel jobban.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.15 16:48

Hat ez nagyjából olyan, kérlek, mintha egy kübli bőrző, híg fosban a belekerült hajszálat találnád gusztustalannak. 

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.15 00:31

Jogos olvasói elvárás, kíváncsiságtól fűtve csatlakozom. 

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.08.04 14:56

Köszönöm. Már késő. Vagy inkább korai volt, nézőpont kérdése...

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.08.03 21:27

Csak sajnos szembejött a vonat. Konkrétabban leírtam az esetet (illetve azt, hogy hol állunk most) a sokak által ismert zárt Facebook-csoportban. Egyelőre nem emelem ide, a nyilvános fórumra át, de elképzelhető, hogy később megteszem. A hétfői fejleményektől függ.

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.07.30 16:51

Köszönöm, közben megoldódott. De legalábbis sínre került az ügy.

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.07.30 14:19

Köszi. Nincs hozzájuk valami telefonszám? A linkről elérhető oldalon nincs, de a Google sem ad ki ilyesmit (vagy csak én nem látok az idegtől).

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.07.30 14:02

Tud valaki ajánlani olyan turbószerelőt (Ford Focus 1,6 tdci), akihez nem a kezemben kell odavinni javításra a turbót, illetve olyan általános szerelőt, aki együttműködik valami megbízható turbóssal, és intézi a ki- és beszerelést is? Az sem utolsó szempont, hogy az autó Dél-Pesten terül el, és jelenleg igen korlátozottan önjáró.
Minden segítségért elöntene a hálaérzet.

(Nagykőrösi 167. és XIX. Kisfaludy 118. már megvolt, sajnos nem megoldás egyik sem.)