Név
Becenév nemertem
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Nos örülök, mert végeredményben kiderült nem volt hiábavaló, hogy nemertem kolléga kicsit odabaszott az állóvíznek.Bár a nagy kritikusok többsége nem tud építő jellegű kritikával szolgálni mégis néhányaknak köszönhetően ezen a pár oldalon több olyan javaslat hangzott el, amit sem az otsz sem a tgfsz sem semmilyen más gittegyletben hónapok alatt sem hallottam egyáltalán felvetődni sem.Kimondhatjuk az elhangzottak alapján, hogy a jelenlegi rendszer úgy szar ahogy van.Rossz a taxis szemszögéből és az állam oldala sem túl rózsás.Ezt a jogsértő helyzetet kedves fair kolléga elismeri és meg is erősíti egy másik fórumban, idézem: fair válasz |       2012.09.19. 12:57:29  (249) Te vagy a rabszolga, a droidok rabszolgája. Te tartasz el bennünket, neked van rettegni valód, mert neked van veszteni valód is. Nekünk már nincs. Mosolyogva nézem ahogy rettegsz, hogy legyen nullás papírod. Ezt érheted el, ez a maximum, hogy nullás papírod van. Ne lázadj, szolgálj, eredj dolgozni. Ránk, droidokra, szolgáld ki a szaros seggünket. Előzmény: nemertem 2012-09-19 09:58:40 (228) Nos kérem és erre még a kiscsillag büszke is pedig pont csak egy töltényt érne meg a szaros kis segge a szaros kis életével egyetemben. Kinek jó az ilyen helyzet?A droidtartóknak és a fuvarközvetítőknek, legtöbbször kapcsoltan.Az ő félreállításuk pedig igen egyszerű mivel ők szolgáltatják az okot hozzá.És nem is kell nagyon erőlködni elég csak megkeresni a megfelelő állami hatóságokat.Csodálkoznék, ha nem tűnne fel nekik, hogy a bevételi számláik mögött nincsen tényleges teljesítés, hogy a nyilvántartásukat rendszeresen törlik és így tovább. Ezután már csak „néhány dolgot kellene szem előtt tartanunk”: -új taxiszabályzat egységesen -létszám befagyasztása -fix tarifa nappali, éjszakai km díjjal -engedélyek számának visszaszorítása a kereslet-kínálat egészséges szintjére -a vállalt határidőn belül a vállalkozások fejlesztése mind eszközök, mind pedig szakképesítés szintjén, kifutással de azért minimum kritériumoknak teljesülnie kellene szerintem. Ebben az esetben az állam megkapja amit akar,a taxis megél mert meg tud élni tisztességesen.Más választása nem is lesz mivel ha nem tisztességgel végzi a munkáját nem lesz neki egy idő után.Legalábbis taxi nem.A droidtartók és a fuvarszervezők pedig visszakerülnek a megfelelő helyre. Én ezt szeretném és nem hiszem, hogy egyedül vagyok vele.
Az igazság az, hogy tegnap délután elmentem dolgozni ahogy minden nap de hajnali 2-3 körül alig vártam, hogy átrágjam magam azon a bizonyos 2. hozzászóláson.Nem csalódtam, ha ezt valóban egyedül raktad össze akkor minden elismerésem.Nem igazán tudnék mit hozzátenni logikailag mert szépen csokorba van szedve.Kiegészíteni tudnám azzal, hogy a szolgáltatási szerződés felbontását csak polgári peres úton bizonyított vétkesség esetén lehet eszközölni amire az etikai szabályzat ad megfelelő útmutatást.Én ehhez érzek kedvet és nem sajnálnám az időt arra, hogy hozzátegyek.De van itt valami, ami engem még ennél is jobban foglalkoztat.Ennek pedig az az oka, hogy kapitalizmus a környezet.Tehát amit mindenképpen szükségesnek tartok az pedig az, hogy mi taxisok akik azok is szeretnénk maradni mindannyian egy egységgé tömörüljünk megtartva saját függetlenségünket.És ebben az esetben felejtsük el az önkormányzathoz betolt 1 millió gondolatát, ez téves részemről.Vagyoni cenzussal ténylegesen nem lehet itt operálni.Tegyük azt az 1 milliót a saját zsebünkbe.Nem ment el az eszem, egy olyan rendszerről beszélek ami a taxisok által jón létre és a taxisok érdekeinek védelmében, azok megőrzésében tevékenykedik.A „zsebünkbe” tett pénz pedig legyen ott mindenkinél mondjuk eszköz formájában és legyen az az egy építőelem mindenkinek a sajátja, ez a sok kicsi pedig együtt egy olyan volument képvisel ami tárgyalóasztal mögé ültet bárkit.Ehhez mit szóltok?
Erre a kérdésre is van megoldás de te már most azt fejtegeted, hogy nincs.Pedig igenis van.Elolvasom a 2. hozzászólást értelmezem és annak tudatában leírom ide az álláspontomat, hogy beláthasd azt is, hogy nem vagyok semmiféle báró.De letenném azt az egy millát ha folytatni szeretném és ez a jegy ára hidd el.
A követelményeket nem én határozom meg, hanem a rendeletalkotók a megfelelő lobbi alapján.Ha tudom teljesíteni maradok, ha nem nem.Ez a lehetőség neked is adott meg mindenkinek.Aki alkalmatlan és családja van az pedig kezdjen el más munkát keresni mert ha valakinek családja van akkor ez a felelősségteljes viselkedés.Az ő családjához nekem mi közöm van?Ez nem egy beszavazó show barátom.
Erre a kifutó rendszer adhat választ.
Ok beszéljünk 40 százalékos torzulásról.Ez így teljesen korrekt lenne.
Kutya te vagy az egyik olyan itt aki fel is fogja ha valamit leírnak és hasznos ötletekkel hozzá is szokott tenni, ami nem egy esetben pozitívumként csapódik le.Valóságos rajongótáborod alakult a hosszú évek alatt.Ezért mint kollégád kérnélek meg arra, hogy ne rombold le ezt a képet és vedd figyelembe az alábbiakat, ami ugyancsak arra ad okot miért kell a létszámkérdést ha formailag a lakosság számához is, valójában TAPASZTALATI mutatók alapján megállapítani: -Budapesten a taxival közlekedők jelentős hányada nem budapesti bejelentett lakos(turisták, diákok, hallgatók, termékbemutatóra érkezett nyugdíjasok akik eltévedtek és vissza kell találni a buszhoz mert ha lekésik az indulást nem kapják meg a műanyag kristálytálcát...). -A taxi nem egy rendszeres kiadás a legtöbb ember életvitelében, aki rendszeresen használja ezt a szolgáltatást az sem mindig ugyanoda utazik. -A céges megrendelések hátterében sokszor áll olyan jogi személyiség ami nem Budapesten funkcionál. De mivel a taxi nem egy pontos tudomány, valamennyi mozgásteret mindig engedni kell neki-nekik, ezért úgy gondolom a 3 és a hozzávetőlegesen 3.5 ezer között biztosan ki tudunk találni egy olyan számot átlagolással, illetve ha több ötlet születik az utazóközönséghez mérhető forgalom alapján történő megfelelő szolgáltató számának meghatározására, nos akkor a közepelés módszerét javaslom.Ez utóbbi esetben a súlyozást az elvek gyakorlati alkalmazhatósága alapján lenne szerencsés elvégezni.Továbbá javaslom, hogy ezt a számot inkább egy kicsit kevesebben határozzuk meg eleinte, majd mindenki többet dolgozik kicsit amíg beáll a megfelelő gyakorlat és mint tudjuk a munka megerősít.Ez határozottan igaz a taxira a munka a taxit és a taxisokat is megerősíti.Ha van.Erre megy ki az egész ugyanis, valamint hosszútávon vállalkozásaink védelmére.Mert ezt csak mi tudjuk elérni saját magunknak.Ha összefogunk. Én ezt szeretném. Mint tisztelőd és aki felnéz rád illetve hozzáállásodra bízom előremutató válaszodban.A többiek kedvéért írom ide, hogy a büdös életben nem találkoztam még a Kutyával személyesen.Tehát ez nem benyalás a gyengébbek kedvéért.
ok, de ezek tények nem bunkóskodás.visszamegyek mert látom nem bírsz velem.
A kifutó rendszer az természetes, szerintem.Ha pedig sopánkodás helyett ténylegesen munkához látunk még valami olyat is létrehozhatnánk amire büszkén mondhatnánk, hogy ez egy összefogás eredménye.A 6500-ból szerintem megvan az a 3000 aki elég erős ehhez.
Az 1mFt az az összeg ami nem gazdálkodható ki áthárított teherviseléssel.Ez persze lehet magasabb is.