Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Bocs,a köpködést nem Neked szántam,de van itt még néhány "barátom".Veled és a "Rőzsehordóval"legalább lehet...Néhány elesett embernek így került autó a feneke alá és a modern kor Kurázsi mamái rájöttek,ebben mekkora üzlet rejlik.Így szabadult el a pokol,kerültek alkalmazottként olyanok a piacra akiknek le kell betűzni az utcanevet,alig tudnak valamit,esetenként a normális viselkedés is nehezükre esik.Aki vállalkozik,a sajátjáért felel,a kezdéshez is komoly anyagi felelősséget vállal,megfontolja mit csinál és,ha belekezd,talán leül otthon tanulni,mert az senkinek nem tilos.
Pontosan erről van szó,ezeknek a dolgoknak szimbiózisban kéne létezniük. "EGY" taxis azonkívül keveset tehet,minthogy normálisan elvégzi a feladatát.Tiszta autóval,udvariasan,korrekt árért...De amikor előáll egy olyan abszurd helyzet,hogy az egyik cég tótumfaktuma autókat futtat a "konkurens" cégnél és persze viszont ugyanígy,akkor ez már semmi másról nem szól csak arról,hogy te le vagy ejtve,nekik pedig csörög a kassza.Ha nem lenne alkalmazotti státusz kinek adná ki az autóit??? Engem senki nem fog arról meggyőzni,hogy kifizetődőbb kb.120.000 forintért autót bérelni.mint venni-fenntartani-normális részletet fizetni.Pedig örökké ezt hallod...attól aki bérel.Tetszik vagy sem közülük legtöbben elúsztak az adókkal,járulékokkal,köv.képp nullás papír nuku. Új autó szintén nuku.Előrelépés a színvonalban ugyanúgy.De a taxit,mint pénzforrást,azt nem adná fel.Itt jönnek a nyomorúság vámszedői a bérbeadók.Ember kell az autóra,mindegy milyen csak termeljen.Minőségi szolgáltatás??? "Ülj az autóra,állj a drosztra,ha nem tudod valaki biztos segít,4000-5000 a leadó annyi simán meglesz a többi a tied." Majd folytatom ,aztán lehet köpködni....
Eszerint te is azt nézed!
Én partner vagyok abban,hogy végig vegyük ezt a történetet,de az szerintem tévedés,hogy régen jól működött.Csak másképp, és nem volt ennyire finnyás a piac, mi nem voltunk ennyire kiszolgáltatottak.
Szerintem elég lenne IQ-tesztet csináltatni,te már ott kihullanál.
Drága barátom,ez nem ugyanaz a tészta. Ha te a közértben büdös húst adsz el,legfeljebb nem mennek többet hozzád.RÁADÁSUL a főnököd lehúzhatja a rolót.Ha a taxiba szarsz a "szoba közepére",nem hozzád nem fognak beülni,hanem ahhoz a bizonyos társasághoz ahol te is vagy.Nem akarom azt állítani,hogy a vállalkozó mind tökéletes és az alkalmazott mind svihák,csak több a garancia a normális működésre egy vállalkozás keretében.Aki csak alkalmazásban áll,nyomni, termelni kell mindenáron.Szét hajt egy autót,nem baj lesz másik kiadó,mert annak az az érdeke,hogy kiadjon.Ezt vállalkozó nem teheti meg.Tisztán tartja(talán)az autót mert a sajátja,család stb.Aki nem gazda-jó ez,munkaeszköz,majd ha szólnak..szolgáltatás....
Tiltani persze lehet,csak,ha a jogszerűség keretein belül maradunk ez nem járható út.Nekünk pont a vállalkozás miatt kell nullás papír,az alkalmazott pedig nem vállalkozó.A fuvarszervező cég csak egyéni vállalkozóval kötne szerződést és nem engedne a rendszerbe Bt.-ket és még a jó ég tudja milyen formációkat,tisztább lenne a képlet.Minden számon kérhetőbb,és felelősségteljesebb munkára ösztönözne.Micsoda dilemma lehet a főetikásnak rendet tartani az alkalmazottjai közt,jó példát mutatni,de megalkuvásokat is kötni különben nem csörög a kassza.
Negatív példának ott van az "EST" taxi(vagy mi a túró volt e nevük).Lehet,hogy csak pénzmosoda volt és akkor a tulaj elérte a célját,de ha komolyan gondolta a taxit.....???? Élmény volt látni,ahogy az alkalmazottak lepusztították az autókat,adtak-cseréltek el mindent ami pénzé tehető volt(ingbe-nyakkendőbe),mert "pénzt kell csinálni".A tulaj hagyta az egészet,mert nem szolgáltatást akart,hanem pénzgyárat. Nekem már itt kezdődik a gondom.Biztos,hogy sok ellenséget szerzek ezzel magamnak,de hangsúlyozom nem személyekkel van gondom,hanem azzal a rendszerrel ami lehetővé teszi ezt a "majd bérelek egy autót,vagy rendszámot" státuszt.Szerintem itt mosódnak el azok a kontúrok amelyek lehetővé tennék egy normális rendszer kialakulását.Majd folytathatjuk...
Én hiszek abban,ha akár itt józan kritikát fogalmazunk meg,ami ráadásul többek egyetértését kiváltja,azokat is gondolkodásra készteti akik jelen pillanatban a legtöbbet tehetnék.Nem lehet örökké "csak a sokszor és még többször" 56.250 forintban gondolkodni. "Régiek" mennek-"újak" jönnek a darabszám stimmel,a minőség romlik!!! Ez hosszabb távon rossz irányba vezet.
Mónika remélem nem CSAK szabadságra ment......