Név
Becenév exex
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Pásztor Gábor: A Taxi rendelet Szakmai véleményezése

Hozzáadva: 2012.06.18 20:04

Olyan izé vagy! G. már többször elsütötte embereinek, hogy "egy hajóban evezünk". Akkor ez tutti így is van! Most is biztos egy csomó taxissal egyeztetett írása előtt. Arról hogy kiknek kell majd feláldozni magukat a "mozija" védelmében..

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.18 16:09

A 35 kanyar már csak emlék, mint a pobeda, azt nem hozhatod vissza, már csak a forgalom miatt sem. Viszont amiért tehetnél, azért sem teszel semmit. Az elmúlt sok évben csak a T4 tagságának egy része volt, akik nemet mertek bármire mondani a gazdájuknak. Máshol miért nem merül ez fel? Ha fel is merül, senki nem mer mellé állni. Nem a fuvarszervező az ártalmas. Azok akik támogatják abban a szemétségben amit elkövet a taxisok kárára. Ráadásul úgy támogatják, hogy nekik is hátrányuk származik hosszútávon belőle. Ha senki nem ugrana a szivatásokra, akkor szerinted mit kezdene magával? Nem győzne barátkozni, hogy elég fizető embere legyen. Mit kezdene egyedül a fuvarjaival, amit a te pénzedből vesz? Amíg minden alkalommal betolod a pénzt, sőt sírsz is, ha késel, addig az van amit ő diktál. De ez csak a fuvarszervezős része. A többiről ne is beszéljünk.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.18 13:11

Gondolom nem azokra az időkre gondolsz a főtaxinál, mikor a szabadjelzőből csavargattátok ki az izzót, hogy zsebre tudjatok dolgozni. Valóban sok minden változott a sok év alatt. Sok rövidtávú öröm, hosszútávú fájdalommá változott. A rendszer változást szídhatjuk, hogy megtörte a Cég monopóliumát. Más rend lenne, ha a ma is a párttitkárok intéznék ki milyen fuvarra mehet. :-) Ha legalább a "régi motorosok" összetartottak volna valaha, nem itt tartanánk. De mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Nem veszik észre, hogy üres már rég a nyárs és még mindig minden éghetőt a tűzre dobnak a vacsora reményében. Autót, lakást, családot. Én is csak a saját pecsenyémre gondolok. Pár éve gondolkodtam, ki ártotta a legtöbbet nekem taxisként. Hamar rájöttem, nem a fuvarszervezők, hanem a kollegáim. A napi ellenségeskedéseken túl, pár százalékuktól várhattam volna el, hogy akár fél órát a munkaidejéből elvegyen egy hosszútávú cél érdekében. És ez nem a válság alatt volt. Te is tudod, egy abszolút amatőr taxisokból álló cég, a mai időkig esélytelen volt. De a régi taxisok hamar elkezdenek rárepülni az okosságra, ha megtudják 1 forinttal többet kereshetnek ott. A válság valóban sokat rontott a helyzeten, de inkább csak felgyorsította az eseményeket. A hitelről mindig egy régi történet jut eszembe: Kedves kollegám nagyon gusztustalan módon dolgozott. Mikor rákérdeztem a 3 gyerekére hivatkozott. Barátságosan megkérdeztem nem ő csinálta-e. Mert akkor ez a magánügye. Ha én atomtengeralattjáróra gyűjtenék, akkor az elég indok, hogy bármiben ártsak a kollegáimnak? Vagy ha 3 -2-1 gyerekem van? Vagy 20-10-1 millio hitelem? Az bármire feljogosít? Több elnézést érdemel, ha valakinek lacsira van hitele, vagy ha mercire? Ezek mind az egyén döntésein múlnak. Mikor több rokonomat kellett támogatnom (ami egy normális embernek nem választás, hanem kötelezettség) akkor sem vághattam senkinek az arcába, hogy most én fogok dolgozni, mert nekem jobban kell a pénz. Az, hogy átgondolatlan, rövidlátó döntésekkel valaki csapdába kerül, az ne legyen már mentség, sőt érdem....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.18 09:17

Tudod sok éve, mikor elkezdtem taxizni, nem gondoltam hosszútávra,mint szerintem sokan mások sem. Boldog mezitlábasként a mai maximált tarifa környékén fuvaroztam, vagy felette, mindezt elégedett utasokkal. A környezetemben dolgozó taxisok közül sokan úgy érezték ez is kevés a matricások töredék árával szemben, ezáltal szépen elfogytak a helyszínről az utasok. Ekkor megunva a sok órás ácsorgásokat "matricás" lettem. Fél évet sikerült eltölteni egy híres focirajongó cégénél, ahol megismertem közelről a "céges" taxizás "szépségeit". (órakockogtatás, hogy megy-e egyáltalán, utas részéről kérdés: tényleg ezekből a bevételekből élek?) Ezután tízen-sok év egy másik cégnél, ahol sokáig úgy tűnt normális a tulaj. Itt jó darabig csak azok okoztak számomra problémát, akik "rá voltak kényszerülve", hogy "nagypályázzanak", "batyuzzanak", vagy "lenyúljanak" mindent. Néhánnyal személyes beszélgetés során sikerült megértetnem, hogy ez mennyire egészségtelen, de mindenkihez nem mehettem oda. Persze a tulaj itt is trükközött, de ezt sokáig nem éreztem annyira kellemetlennek. Aztán jött az összevonás, ahol PG-t hallgatva rájöttem itt az idő a távozásra. Pár évet eltöltöttem még egy cégnél, amit sokan a "legjobbnak" tartanak. Közben létrejött néhány kisebb társaság azokból akik "rá voltak kényszerülve", hogy nálam sokkal olcsóbban és szarabb feltételekkel dolgozzanak. Az én kollegáim közül is sokan "rákényszerültek", hogy napi 16 órát dolgozzanak, akár minden nap. Már én is többet dolgoztam, mert igaz, hogy közvetlenül nem, de közvetetten mások eladósodása "rákényszerített". Aztán elképzeltem a jövőm, hogy mi mindenre leszek még "rákényszerülve" azok miatt akik "rá vannak kényszerülve"......

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.17 22:32

Voltam több helyen is. Ahol rosszul éreztem magam, azt otthagytam. Egy ideje már a taxizást is. De őszintén, nem röhejes amint itt lázadozik valaki, aztán megy be és ír alá mindent, fizet mindent? Senki sem kötelezi rá. Ez egy két oldalú szerződés. Ha nem előnyös kellőképp a jogok és kötelességek aránya, akkor az egyik félnek nem kell aláírni. Ha bemész a tulajhoz és felajánlod neki a 10ezer forintot havonta tagdíjként, ő nem fog szerződni. Ha ő 100 ezret fog kérni, te akkor is megteszed. Akkor ki a hibás? Ő szivat, vagy te szivatod magad? Ha jön majd egy társaság 100 ft/km-vel sok fuvarral és magas tagdíjjal akkor ahhoz igazodhatnak majd a többiek. Mindig a "legrosszabb" határozza meg a trendet. Aki a legrosszabbat támogatja az formálja a közös jövőt. A fuvarszervezők egymástól kapják a remeknél remekebb ötleteket a profitnövelésre. Ha valamit meg lehet tenni 500 emberrel, akkor több ezerrel is. Sokan azt mondják, "rá vannak kényszerítve". Mindig van más alternatíva, csak lehet rosszabb. Ha ez a legjobb alternatíva, akkor örülni kell, hogy sikerült ebbe beleférni. :-)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.17 16:06

Nincs igaza? A korbácsolás másnapján is ott fogtok sorban állni, hogy fizethessetek neki. Ha eladja az egyik veséteket, másnap akkor is ott lesztek nála megint, hátha nem kell neki a másik is. Ez két félről szól. Róla mindenki tudta milyen ember. Rólatok is jó ideje, előbb utóbb talán ti is észreveszitek magatokat.

Téma: Pásztor Gábor: A Taxi rendelet Szakmai véleményezése

Hozzáadva: 2012.06.16 08:04

Gábor sosem titkoltan csak a saját érdekeival törődik, ez a levél is ezért készült, nem a taxisok megmentésére. Kedvenc mondásaim tőle: "Ez az én mozim, ha nem tetszik ki lehet menni a vetítésről!" és a buda-tele5 összeolvadásnál, nagy nyilvánosság előtt az összes összegyűltnek: "Droidok vagytok mindnyájan!"
Logikailag még igazad is lenne. De, pld. a zöldkártya változásnál, pár éve hasonló történt. Kedden kiadták az új engedélyt a pár milliós készülék üzemeltetéséhez, aztán csütörtökön visszavonták mindenkitől..... Ha szerencséd lesz, nem vesz észre hazáig a rendőr, bár szerintem készülni fognak rá. (pusztán mert a szabály az szabály!)
Azért egy szerencsejátékos-telefonszámtulaj páros nem piti...

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2012.06.03 15:01

Azzal, hogy Pista bára hivatkozol, az egész írásod komolyságát elveszed. Ha előbb is beleírod, akkor jót nevetek és nem válaszolok. Pista bá tréfás ember, mindnyájan tudjuk. :-) Amit a tgfsz-es fiúkról írtál, nem lep meg, Mivel a 6-7000 pesti taxisnak kb ugyanannyi érdekvédőre lenne szüksége, hogy mindenkinek a célja képviselve legyen. Számomra célokban ők voltak az egyetlen alternatíva, bár a célok elérésében esélyt nem adtam sajnos nekik sem. Egyrészt a rövidlátók támogatottságának hiánya , másrészt a tárgyalásos eszközök nélkülözése miatt. Most végre talán valami eszközt is sikerül felmuttatni, bár kérdés, hogy a másik oldal ezt hogy reagálja le. Ha hétfőn rajtad kívül csak citysek lennének, akkor sem lepődnék meg, ha este a híradóban csak téged mutatnak, mint aljas hiénát, aki a főváros ellen fordult.