Név Sipos Róbert
Becenév sipi
Honlap
Taxitársaság: Taxi2000

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 19:01

Legyen kettőszáz és hoz utast a munkád minőségével terjeszd a kártyát menj el távolabbi címre is csináld meg a 800 at mosolyogva. Ne használj erős rádiót ha mozogsz elkerülöd a tutikat is. Ne pörgess oda ha laposabb a brifkód! cserében kapjuk meg az éjszakait utcára szállodára étteremre.A kiállásba építhessük be a leadót.Új szerződésnél törekedjünk a maximum transzferre.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:53

Azt majd a vezetők döntik el szerintem nincs igény 3 perces autóra vagy engedjetek engem is oda a címhez ne kelljen őrűlt módjára címre mennem vmikor 4 óra után.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:50

Igazad van de változtatni kell vmerre nekem mindegy melyik lesz az csak azt ne mond hogy menjek és húzzam fel a rádióm!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:42

Már csak 250 fő a mai állapot.Kösz hogy kiszámoltad. Ez csak egy elmélet évek óta bombázzák a vezetést a bevezetéséért ha nem kell el kell vetni. nekem a 122 cim 400 ftba került júliusban fuvaronként.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:34

Be kell állni a sorba mindenkinek különben vége ennek a cégnek.Az est nél volt koncepció az nem jött át. Valami másról van szó a múlt szövi át mindennapjainkat fújunk hideget meleget egymásra de nem tudunk elindulni felfelé? Egyet tehet az elégedetlen nem fizet tagdíjat és már el is mondta a véleményét. Arra kérem a vezetőimet jól gondolják meg mit tesznek nagy a tét. Ha nem lesz droszt , cella, műhold akkor a 150 fő a tutik elkerülésével tud majd dolgozni. Először a vezetők állítsák 14 watt alá a rádiójukat utána a többiektől követeljék meg. Sejtések beigazolására használhatnak másik rádiót ELL.kóddal melyre a díszpécser nem adhat ki címet.Jenőbát el kell kerülni vissza kell tenni alapra mindenkiét.Nem lehet harcolni a címért azt adni kell.Mi bevállaljuk hogy korrektül dolgozunk míg majd a tutikat is elkerüljük 150fő.a rostát meg kell indítani minnél hamarabb. HA bármilyen fejlődésnek útjában állok szóljatok elsők között leszek és távozom de ha engem akadályoznak a közös elképzelésben azt a kollégát segítsük hozzá a távozáshoz.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:12

Másik variáció eltöltött évek alapján a tagdíjat.A hűségesek a legkevesebbet az újak a legtöbbet 4-5 sáv is elképzelhető. Vagy mint írtam címenként 200 forint itt az ideje meglépni legyünk mi az úttörők./a kft mai bevétele alapján visszaosztva/.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 18:01

A létszám stop természetes minek addig új amíg nincs meg a rosta .Én még 3-5 évet is aláírok ha az elképzelések alapján történik minden. A cím arányos tagdíj is most képzelhető el igazán ha nem nyúlunk bele a rádiókba meg a tutikba.Akinek 100 cim jut mint többen magunknak úgy is ki kell lépnünk. Sőt tovább megyek bevezetnénk a BUDAPEST TAXI LICENCET . Elsőként a piacon.Minden kollégának adnánk a szakmában eltöltött évek ,az életkora,a Budapest taxinál eltöltött évek száma alapján.Ezt kell kivásárolnia az új belépőnek ha ide akar tartozni.A HŰSÉG az eltelt évek után megtérül.A céget is érintené a mindenkori 10% az övüké.Ha a kolléga nyugdíjba megy tőlünk kapja meg az értékét mi majd úgy használjuk fel ahogy megéri autókiadók is megvásárolhatják.Az alap feltöltéséhez akár havi 1000 ft is elegendő csak tanuljunk már meg egymásért dolgozni.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 17:34

Ha nem jön a változás egyet tehetnek a távozók össze állnak és a saját elképzelésük alapján új csapatot szerveznek .15. cégnek is van hely jó szervezéssel elérhető a cél. Én itt érzem jól magam próbálom a maximumot nyújtani csak szenteste vagyok otthon 14 éve nem voltunk szabadságon a párom háborog.Befizettem a tagdíjat kocsi részletet ma kéne feladnom hiányik 8000 .Utána meg nem lesz váltópénzem.Olajat is vennem kellet folyik a szervóm. olaj cserém nem volt,a láncom csörög.3 havi sztk negyedévi adóm nincs befizetve. Hova süllyedünk még,én 21 év taxizás után.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 17:22

Csak addig tudunk termelni amíg a rendszer hagyja vagy adja ezt.Elég már abból hogy harcolnom kell a tagdíjamért.Befizettem előre szeretném befizetni a következőt Nyugodtan.Kapni akarok a pénzemért szolgáltatást.Hogy ezt hogy oldják meg nekem édes mindegy aki megoldja az éli túl aki nem elbukik.Én ellenőrző része vagyok a rendszernek ennyi és nem több.Én csak ennyivel tudok segíteni rajtatok.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.18 17:16

A végleges tagdíjat próbáltam eltalálni.mely 2000 forintonként képzelem el 6 hónap alatt 20 havi távozás esetén 150 végleges létszámig.az 30000 címnél 200 cím fejenként. Nem számoltam utána de a kiadás csökkentése nélkül a mai bevételre szükség lehet kft-nek.