Felhasználó hozzászólásai
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 17:11
Nem tudom, most mi ketten vagyunk hülyék, vagy a Tomajer?
Szerinte csökkenni fog a fuvarközvetítők jelentősége, szerintem meg most kényszerítenek be minket végképp valamelyik karámba, és, ha jól értem, Te is valahogy hasonlóan látod.
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.04.08 17:03
Elmorzsoltam egy könnycseppet a szemem sarkában.
:-D
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 17:01
És a napi három, 240-es tarifával megcsinált beülősből fogsz megélni, tankolni, javíttatni, adót, járulékot, drosztdíjat fizetni, és akárhány évenként autót cserélni?
Milyen drosztra szeretnél beállni?
Tamás, 6000 taxi nem fér el 1500 férőhelyen!
És meddig szeretnél a droszton álldogálni, miközben ketyegnek a csekkjeid, ketyeg a járulékod, és ketyeg az autócseréd?
240-es tarifával Te nem élsz meg az utcáról!
Szerintem máshonnan se.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 13:42
Sőt, most sem akartam vizsgáztatni, de 24 órával a forgalmi lejárta előtt kiszedtek a forgalomból.
Kurva matrica!
:-D
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 13:39
Dehogy nem lehet.
Nekem egyszer 3 hónapig sikerült.
Aztán egy piros lámpánál mögém keveredett egy rendőrautó...
:-D
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 13:34
Tamás, semmit nem veszel ki a kezükből; vágod!?
Leírtam a Baonak!
Magas kihasználtságra és fuvarszámra kényszerülsz, miközben annak haszna nem marad a zsebedben!
Ugyanott leszel, mint most, csak fokozottabban!
Egy vagyont fogtok behordani tagdíjként cím- és helyvásárlásra, de nem lesz más választásotok, mert időről-időre autót kell cserélni milliókért, és adózni kell, mint a kisangyal, hogy le tudd papírozni az autócserét!
Ne a szellemi képességeimmel, meg a falkámmal foglalkozz, hanem ezt cáfold meg!
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 13:24
Nem, nem értünk egyet.
A cél a taxis kiszolgáltatottságának megszűntetése.
A fix tarifa ennek egy lehetséges eszköze.
Ti célt csináltok az eszközből, hiába ugatok.
Csőlátásotok van és észre sem veszitek, hogy kiszolgáltatottabbak lesztek, mint valaha.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 13:13
Ezt már leírtam, Bao, de csak itt, csak most, csak neked, elismétlem.
Tegyük föl, hogy bevezetik a minimum tarifát!
Ez azt jelenti, hogy lesz egy padló, a példa kedvéért legyen 225, meg lesz egy plafon, ez legyen mondjuk 300!
Mi történik?
El tudjuk képzelni?
Persze, hogy el, hiszen ismerjük a szereplőket.
Valamelyik meghírdeti a telefonos tarifát a minimumra, tehát 225-re.
Ezt követően mindegyik menni fog utána.
Lehet, hogy valahol 226 lesz, vagy 227, de érdemi különbséget nem fogunk tapasztalni.
6000 taxiból 5000 fog ugyanazzal a tarifával járni.
Ez maga az egységes ár, azzal a különbséggel, hogy míg a fix tarifánál az utcai és a telefonos is ugyanannyi, addig a minimálnál a telefonos simán lehet olcsóbb az utcainál.
Mi következik ebből?
Az, hogy az utas továbbra is rendelni fog az ár miatt, tehát te továbbra is kénytelen leszel védelmi pénzt fizetni azért, hogy hozzáférhess a piachoz.
A minimum tarifával nem rendezed át a piacot, épp ellenkezőleg; konzerválod a fuvarszervezők pozícióját.
Sajnos a fix tarifának jelenleg nincs altertnatívája, feltéve, hogy a piacunk visszaszerzése a cél. Semmi mással nem tudod elérni, hogy közvetlenül is hozzáférhess az utashoz.
Csakhogy!
Egyrészt nem mindegy, hogy ezért milyen árat fizetsz/fizetünk.
Másrészt nagyon nem mindegy a fix mértéke, ugyanis minden olyan tarifa, amely csak nagyon magas fuvarszám és nagyon magas kihasználtság mellett eredményezhet nyereséget, a fuvarszervezőhöz láncol téged, aki ki is fogja használni, hogy kényszerpályán mozogsz és rászorulsz.
Ahogyan most is.
A jelenlegi tervezet ráadásul jelentős kiadásokat akaszt a nyakunkba, így növelnünk kellene a bevételeinket.
Amit itt, most terveznek, az nem csökkenti a taxis függőségét, kiszolgáltatottságát, hanem fokozza azt.
Más kérdés, hogy a taxis ezt a büdös életben nem fogja fölismerni.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 12:52
Ja.
És jársz műszaki vizsga nélkül?
Gyerekek...
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.08 12:51
"...csak mást szerettünk volna alkotni, mint amit eddig tapasztalhattunk."
Nem sikerült.













