Felhasználó hozzászólásai
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 20:16
Már leírtam korábban.
Eddig a hatóságok félrefordították a fejüket.
A jövőben nem fogják, és ez azért biztos, mert dokumentumokkal igazolhatóan a korhatár a szakma kifehérítésének érdekében került be a tervezetbe.
Egyébként tipikus taxis vagy.
"Eddig nem buktam meg, ezután sem fogok."
Hát, akkor gondold végig, hogy ez a logika mennyire működött legutóbb...
Ne írjatok több baromságot, mert így nem bírom megállni, hogy beírjak!
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 20:12
Egyre gátlástalanabbul csúsztatsz.
Jelenleg vehetsz tízévente akár egy 8-10 éves autót is.
A jövőben ezt majd nem teheted meg.
Ha tízévente akarsz cserélni, újat kell venned.
Hitelből az fog autót cserélni, aki kap hitelt.
Én kívánom, hogy éljél meg.
240-ből.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 19:47
Köszönöm szépen!
Ugyanakkor idővel be kell látni azt, hogy nem lehet egy gyűszűvel kimerni a Balatonból az összes vizet.
Szarrá koptattam a billentyűzetem amiatt is, hogy legalább logikusan megtanítsak itt gondolkodni néhány embert.
Nem sikerült.
A mai napig le lehet írni azt a faszságot, hogy a 240 több mint a 159 anélkül, hogy tízen szólnának az illetőnek, hogy ez egy ordas nagy hazugság!
Matematikailag persze igaz.
Csak éppen a 159 nem viszonyítási pont.
Nem tudom, hányszor írtam le.
Amúgy meg lehet közelíteni másként is.
Egy trükkökkel súlyzott 159 lehet, hogy több, mint egy túlnyomó részt leadózott 240, amelyre ma még csak részben megbecsülhető többletköltségek is rakódnak.
Hogy lehet ezt úgy magyarázni, hogy én a 159 mellett állok ki???
Hogy lehet ezt úgy magyarázni, hogy én a Dióslaki malmára hajtom a vizet???
Leszarom a Dióslakit!
A Dióslaki ellenzi a fix tarifát.
Én támogatom a fix tarifát.
A TIM-hez sincs semmi közöm, még az aláírásgyűjtő-ívüket sem írtam alá!
Ők a maximumot akarják fölemelni 300-ra, ami nyilvánvalóan nem megoldás semmire.
Ők a korhatár bevezetését akarják kitolni 2018-ig, én meg elutasítom úgy, ahogy van az egészet.
Nem akarok olyan dolog miatt védekezni, ami nyilvánvalóan nem igaz.
Nem akarok több ellenséget, nem akarok több emberrel összeveszni a semmiért.
A problémát jeleztem, megoldani meg nem itt fogom.
Nem futok el, csak belefáradtam a sok csőlátású idiótába.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 18:56
Te vagy a szakma megmentője, tudjuk.
Meg ugyanazok az emberek, akik itt évtizedek óta a szart kavarják, és akikkel itt összeölelkezve viszitek megint falnak ezt a sok birkát.
De hol, mikor akartam én bárkit is megdumálni arról, hogy milyen jó volt eddig?
Nem, te most félrebeszélsz.
A helyzet a következő.
A rendszer mínuszos.
Mit értek ezalatt?
Tételezzük föl, hogy mindenki, mindent az írott és íratlan szabályok maradéktalan betartásával csinál.
Magyarul:
- nem tolja az órát;
- nem törli az órát;
- nem batyuzik;
- nem nagypályázik;
- nem nyúlja le a fuvart;
- nem foglal drosztot.
A kérdésem az, hogy ilyen körülmények között mennyi pénzt vinnénk haza.
Az én állításom az, hogy semennyit, tehát a rendszer mínuszos.
Na most, azt tudjuk, hogy a fentebb felsorolt módszerek alkalmazásának lehetősége erősen le fog csökkenni.
Vegyük sorra!
- Gyakoribb ellenőrzés, szigorúbb szankciókkal. Tolhatod az órát, de valószínüleg mész a levesbe, ha elkapnak.
- 8-10 évenkénti autócsere
Törölheted az órát, de legkésőbb az autócserekor láthatóvá válik a jövedelmed, és akkor fogsz bebukni.
- A GPS-alapú címkiadás miatt a batyuzásnak és a nagypályázásnak lőttek. A magas szintű helyismereteteket is feldughatjátok magatoknak, mert ez a jövőben semmilyen előnyt nem fog jelenteni.
- Fuvart továbbra is le fogsz tudni nyúlni, de aztán majd meglátjuk, hogy ki fog ragaszkodni hozzád, meg a Daciádhoz.
- Drosztot a cégek fognak foglalni, ahogyan már most is; az új drosztrendelet kifejezetten elősegíti ezt.
Na, akkor foglaljuk össze!
Jelen pillanatban egy mínuszos rendszerből "apró trükkök százaival" pozitív egyenleggel tudunk kijönni.
A jövőben a trükkjeinket baszhatjuk.
A kérdés az, hogy keletkezik-e annyi pozitívum a rendszerben a 240-es tarifával, ami kompenzálja a trükkjeink elvesztését, illetve, ha és amennyiben keletkezik, akkor az fedezi-e a megemelkedő költségeinket.
Az én állításom az, hogy NEM.
Nem keletkezik többlet és nem fogja fedezni a megemelkedő költségeinket, tehát:
a rendszer ugyanúgy mínuszos lesz, és nem is fogunk tudni pozitív egyenleggel kijönni belőle.
De ez nem azt jelenti, hogy maradjon minden így, ahogy van.
És akkor most tisztázzuk!
Én nem ellenzem az egységes, rögzített, hatósági árat, sőt, támogatom.
De döntő fontosságúnak tartom annak mértékét.
Amit ellenzek, az a tízéves korhatár és amit ellenzek, az az a hozzáállás, amit a sok kibaszott józan szaktekintély részéről tapasztalok.
Ezt csőlátásnak hívjuk.
Ti, józanok, bármilyen alkut hajlandóak vagytok elfogadni annak érdekében, hogy a tarifa fix legyen.
Azt gondoljátok, hogy ez valami csodaszer.
Ezzel keltek, ezzel fekszetek, erre maszturbáltok és erre élveztek el.
És ezt kihasználva visznek benneteket ismét a falnak, immár sokadjára.
De most már nem is bánom.
Pontosan azt érdemlitek, amit kapni fogtok.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 15:36
Te, ez a józan többség ugyanazokból áll, akik az elmúlt években pénzzel tömték ki azt a rendszert, amely aztán a fejükre nőtt és megfosztotta őket a saját piacuktól?
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 14:52
Semmi gond.
Annyi történt, hogy Tomajer azt írta, hogy vállalható mindaz, amit leírt.
Hát, belőlem ezt váltotta ki, de lehet, hogy inkább föl kellene terjeszteni Kaltenberg Samu díjra.
A köpködést befejezem, nagyjából még egy hozzászólást tervezek a Hallora, csak most nem érek rá.
Utána meg egyáltalán nem fogok többet ráérni.
:-)
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 14:03
És taxis pályafutásának csúcsa az lesz, mikor a fuvar végeztével, a sorba visszaállva, megpillantja majd a Globális Etikai Bizottság rendőrökkel és kommandósokkal megerősített különítményének, megkülönböztető jelzésekkel ellátott, páncélozott csapatszállító járművét, amint berobog a Keletibe.
Spontán erekciója támad majd, miközben a kommandósok kirángatják az autójából és a földre fektetik, hogy nyugodtan átvizsgálhassák az autóját, megbuherált illatosító, vagy impulzus-jeladó után kutatva.
Minden bizonnyal maga sem fogja érteni, hogy egy kámzsás kommandós térdével a gerincében hogyan élhet át orgazmust.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 13:49
Még szép!
:-)
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 13:48
A rendszer az nem csak a tarifa.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.16 13:45
Nade viszont, amikor R.Márió és három társa már út közben rá akarnak gyújtani a frissen beszerzett spanglira, akkor majd Tomajer szépen felhívja a figyelmüket a Taxi Szolgáltatási Szabályzat laminált, és az autóban kifüggesztett példányára, és abban is arra a pontra, amely egyértelműen kimondja, hogy nekik ezt nem lehet.













