Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.02.23 17:48

:-DDD
A kérdés nem nekem szólt, de azért válaszolok. Egy taxis költségeit két nagy csoportra oszthatjuk: 1. Futásteljesítménnyel arányos költségek; 2. Idővel arányos költségek (taxisul: állandó költségek). Bennünket most a 2. csoport érdekel. Nagyon-nagyon nem örülnék, ha pont egy taxisnak kellene elmagyaráznom azt, hogy milyen szinten tesznek kiszolgáltatottá és sok esetben kényszerpályára az állandó költségek egy bérfuvarost azért, mert: 1. Bevételeink nem tervezhetőek, csak a kiadásaink (amit ma megkereshetsz, holnap talán már nem fogod); 2. Az állandó költségek többségéhez határidő is tartozik; nem húzhatod, nem halaszthatod, nem tologathatod, ha eljön az idő, fizetned kell; 3. A rendelkezésedre álló idő hatékony kihasználása legkevésbé rajtad és sokkal inkább a jó szerencsén múlik; 4. A tarifáid megállapításánál senkit nem érdekel, hogy egységnyi idő alatt minimálisan akkora bevételt érhess el, amekkora kiadásaid ugyanezen idő alatt keletkeznek; 5. A munkaidőd kihasználtságán kizárólag a futásteljesítményed hatékonyságának rontásával tudsz javítani, amivel az 1. csoportba tartozó költségeidet növeled; 6. Az idő múlására befolyásunk nincsen, azt lassítani nem tudjuk, minek következtében teljes mértékben ki vagyunk szolgáltatva annak, és tőle. Ha nem a kiszolgáltatottságunk mérséklés a legfontosabb feladata egy érdekvédelmi szervezetnek, akkor mi? Jut eszembe! A Bősz vajon mit keres a TGFSZ honlapjának főoldalán?

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2013.02.23 14:42

Kezdhetsz csomagolni Remélem, az embernek már megvan 3 éve a jogsija! :-D
Szólj, ha sikerült letöltened, mert akkor törlöm is!
Hát, szinte biztos, hogy nem a nyuggerek kavarják a szart. Tapasztalataim szerint Ők akarnak legkevésbé autót cserélni.
Peredi Peti bácsinak (FUVOSZ)lehet valami helyi csicskája. Ez nagyjából úgy nézhet ki, hogy Peti bácsiék megszavazzák a korhatárt, és akiknek az jó, azok meg cserében megszavazzák az oktatást, mert az meg a Peti bácsiéknak jó. FUVOSZ-suli. Okosság.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.02.23 12:24

Hát, Te mindenképp... :-) A legkomolyabb ebben az általánosban a túlkínálattal való érvelés. Nagyon tetszett! Hogy vajon az mitől van, hogyan jött létre? Pásztor Gábor például hány embert engedett oda az asztalhoz? Hány ember kezdte, kezdhette taxis pályafutását a Taxi4-nél? Hajrá fiúk, hajrá Taxi4! (Kattints a "Lassú letöltés"-re!)
Jó, a következő a probléma: Te most próbálod racionális érvekkel lemosni ezt a sok szarságot. Igazad is van abban, amit írsz, de egy valamit látni kellene. Ebben a történetben mindenki teszi a dolgát. A lobbisták lobbiznak, a jogalkotó meg elhiszi nekik, hogy a szakma nevében járnak el, mert neki ez így kényelmes. Elé raknak egy kívánságlistát, amivel mindössze annyi a dolga, hogy rendeletté fogalmazza. Miről szól ez az egész? Ha van tőkéd, akkor üzemeltetsz taxit, ha nincs, akkor meg csak vezetsz taxit. Ráadásul olyan anyagi terheket raknak a nyakadba, és még határidők közé is szorítanak, hogy innentől akkor is rá leszel kényszerülve a fuvarszervezőre, ha eddig inkább baszattad volna magad seggbe egy száz kilós négerrel, mintsem fölmatricázd az autódat. És, ha mindez nem tetszik, akkor abbahagyod, senkinek nem fogsz hiányozni. És akkor kérdem én: ha mindenki más teszi a dolgát, akkor a taxis miért nem teszi? Miért nem nyilvánítja ki egyszer és mindenkorra, hogy Őt ezek az emberek nem képviselik, ezekről a változásokról még csak tárgyalni sem hajlandó, mert ezekre egész egyszerűen nincs szüksége, ezek nem róla szólnak, nem érte történnek, nem szolgálják Őt? Miért nem határolódik el a taxis ezektől a retkektől? Ezt tudjuk? Értjük? Miért van az, hogy a taxis társadalom nem üvölt tele mindent azzal, hogy az aláírók összesen nem képviselik még a taxisok 10%-át sem, így a többség részéről nemhogy felhatalmazásuk nincs, hanem kifejezetten elutasításban részesülnek?