Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Csapdát, aljasat, öcsém, azt! Azt ástak. A kiszorítósdival, tudod, azzal. Azzal ásták a csapdát, az autókra vonatkozó szigorítások kiötlésével és sürgetésével. Bele is estek, ők maguk, ahogy kell. Az van ám, hogy aki a vesztét érzi, az nem nagyon mérlegel. (Lásd még Telegdy örökbecsű fuldoklós hasonlatát.) Úgyhogy szervezzed a forradalmat, de az biztos nem fog részt venni benne, akinek a "B" verzió az egyetlen lehetséges mentőöv.
Szólni kellene nekik, hogy az anyag, amire hivatkoznak, 9, azaz kilenc éves. Ha taxi lenne, egy év múlva el lehetne dobni. Legyünk már következetesek! :-D
Ez a GVH levél az a GVH levél, ami a többi melléklettel együtt letölthető innen? Konkrétan ez? Mert ez egy 2004-es anyag.
What? Várjál, várjál, várjál! A történet onnan indul, hogy a két nagy cég elkezd kavarni, mert a többi viszi a magánmegrendelőket, és a cégek megtartása meg egyre többe kerül nekik. Ez olyan 2008-2009. Eddig megvagyunk? Ők kezdik el nyomatni a szigorítások iránti kifejezett igényeket, hogy hazavágjanak egy csomó taxist, nem pedig a főváros. Pista báék két dolgot tettek bele; valamilyen szín, meg a kártyalehúzó. Tehát nekik semmit nem kell benyeletni, ők csak teszik, amit kérnek tőlük. Közben magára talált az ellenérdekelt tábor is, és ők meg támadják az egészet, nyilván a fix miatt, de nincs abban semmi meglepő, hogy egy rakás, egzisztenciájában veszélyeztetett taxis - jobb híján - őket választja. Most vagy az egyik tábor fog győzni, vagy a másik. Én a City-FŐTAXI vonalra fogadok, azaz a fixre, de nagyon jó nézni, ahogy itt visítoznak, hogy forradalom, forradalom. :-)
De téged rendeletileg zár ki a versenyből, mert nem mehetsz el 280 alatt.
A mértékét a Szálka súgta neki kedden. :-D
De azóta olvasta az én március 27-i beírásomat és az meggyőzte.