Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Ez a "nem is lesz annyi taxi", ez mondjuk nem nagyon fogja vigasztalni azt, aki kieseik, és szerintem azt se, aki benne lesz ugyan a kevesebben, csak éppen droidként másnak fogja hajtani a hasznot.
Mindenki úgy véd érdeket, ahogy tud. Mondjuk, ha én FÜGGETLEN érdekvédő lennék, akkor biztos, hogy törvényességi kifogást nyújtanék be az egész tákolmány ellen, a cégtulajok meg egyezkedjenek a fővárossal, ahogy és amiről akarnak. Milyen jó is lenne, ha létezne egy független érdekképviselet!
És egyúttal ez a jövő is... -nem mosolyog-
Jó, akkor csináljuk azt, hogy a te idő/fuvarszám megközelítésed lesz az ortodox szemlélet, az én idő/pénz megközelítésem pedig az unortodox. :-DDD
Egyébként azon gondolkozom, hogy elképzelhető, hogy az idő/fuvarszám megközelítés téves. Nem biztos, hogy így van, csak lehet. Én most az idő/bevétel megközelítéssel kacérkodom. Így egy hiéna is lehetne hatékony, dacára annak, hogy az ideje túlnyomó részét ácsorgással tölti. :-D
Pedig ez csak látszólag bűvészkedés a szavakkal. Leírta, viszonylag érthetően. Három dolgot lehet vizsgálni. 1. Az időd kihasználtsága. Kimész, dolgozol, vagy csak álldogálsz, és a körmödet ápolod, esetleg kergeted az utasokat, de azok rendre megszöknek előled. Ha az időd nagyobbik részében utassal haladsz, akkor hatékony vagy, ha csak kotlasz, vagy üresen csalingázol, akkor meg nem. Erre alkalmazza a "hatékonyság" kifejezést. 2. A megtett kilométereid kihasználtsága. Ez az arány azt mutatja meg, hogy milyen százalékban ül fizető utas az autódban, illetve autókázol linkre. Ha a napi összes kilométered 100, és mind a 100 alatt fizető utas ült az autódban, vagy nem ült ugyan, de fizettek érte, akkor a futásteljesítményed kihasználtsága 100 %-os. Erre a mutatóra alkalmazza a {b]"kihasználtság"[/b] kifejezést. 3. Ez lesz az, ami kézzel tapintható és többnyire a brifkóban pihen. Erre alkalmazza az {b]"eredményesség"[/b] kifejezést. Szerintem ez így rendben van, bár én a hagyományos megnevezést preferálom, mert tudom, hogy a taxisokat ez a hatékonyság-kihasználtság mizéria csak összezavarja. Én azt szoktam mondani, hogy kihasználod valahogyan az idődet és kihasználod valahogyan a futásteljesítményedet. Eredményességről meg nem is szoktam beszélni, mert az taxisokat a legkevésbé sem érdekli. :-D
Hát én most mondom, hogy ha a fix nem hozza meg a kívánt hatást és a Citynél továbbra is kénytelenek lesznek vagyonokat fordítani címvásárlásra, akkor ez lesz a következő, amiért stratégiai partneretek Metál Országos Többségi Zoltán lobbizni fog. :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2013.04.24 10:13

De azt értjük, hogy ehhez minek nyakkendő, meg a nadrággal harmonizáló színű zokni? Hát gyerekek, ha a szart becsomagolom sztaniolba, az attól még szar marad! :-D
Na és ez meg a dolog alfája-omegája! Ez egy olyan fontos tényező, amit nyilvánvalóan egy íróasztal mögött üldögélő, nyugger rendőr nem is érthetne meg, még akkor sem, ha amúgy agyilag képes lenne felfogni. Írjuk le újra, sokadszorra: a taxisnak nem csak a futásteljesítményét, hanem - az időarányos költségei miatt - a munkaidejét is a lehető legjobban kell kihasználnia. A két dolog pedig üti egymást. Az egy nagyon szép elképzelés, hogy kijön a taxis dolgozni, beül a ház előtt a szép sárga autójába, bejelentkezik a rendszerbe, az meg majd rádobja a fuvart. Elviszi az utast, aztán, ahol az kiszállt, kidobja a horgonyt, mert majd a rendszer úgyis dobja rá a következő címet. Addig is, amíg ez nem történik meg, olvasgat, snóblizik, fórumozik a Hallotaxin (és kattingat a hirdetésekre). Nade megállítja valaki az időt a következő utasig? Vagy felfüggeszti a fizetési kötelezettségeket? Én elmondom, hogyan lehetne drasztikusan növelni a futásteljesítmény kihasználtságát. Kurva egyszerűen. Beszarnátok, olyan értékek jönnének ki! Figyeljetek! Címfelvételkor óra indul.
Ez az, adjál nekik tippeket! Tachográfot a taxikba! :-D