Név gipszjakabur
Becenév gipszjakab
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.23 05:01

Vegye fel a megrendelő a kapcsolatot a taxissal, sőt álljon ki az utcára és várja ott a kocsit! Mi a faszt akarnak még? Az ölembe hozzam le az emeletről 20perc várakozás után? A kocsival, hova a picsába álljak félre (főleg szabályosan)? Ez az egész már nagyon sok nekem. Nagyon határeset, hogy befizetem-e a következő havi tagdíjat. Nem Én rendeltem őt, hanem ő engem! Ebből adódik, hogy nem nekem kell(ene) várnom rá, hanem fordítva.
Köszi! Tényleg vak vagyok. De mi lesz a visszatartó erő, milyen retorzióra számíthatnak a megrendelők ha mégse veszik igénybe a szolgáltatást?
Elolvastam, de nem látok semmit. Lehet, hogy vak vagyok.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.03.20 08:57

Szerintem ebben nincs semmi kivetnivaló! Lehet, hogy rohant vissza a helyére, mert dolgozni akart, aztán útközben leintették. Te is mehettél volna gyorsabban és akkor téged intenek le. Persze mindez csak akkor igaz, ha nem látta az integetést és úgy előzött be, mert az tényleg patkány dolog. Nekem is beszólt már kolléga amikor 30-40km/h sebességgel csorog vissza a Hidegkúti úton, Én meg elszáguldozok mellette 50-nel (többel szabálysértés), hogy kapcsold le a csillárt! Amíg nem azért előzöm meg, mert meglátok egy integetőt és előle vigyem el, addig szerintem rendben van. Persze lehet, hogy hülye vagyok aztán csoroghatna mindenki a kolléga mögött 30-cal visszafele, tiszta taxis felvonulás lenne. :)
Van olyan ország ahol még most is bogárhátú VW-val taxiznak! És akkor mivan? Elvisz A-ból B-be, nem? Az Én utasaim 70%-nak még az is sok lenne! Ha akarsz taxizz Jaguár-ral, VW Touareg-gel, de ne akard ráeröltetni a hülyeséged a másikra! (Főleg 150Ft körüli árakon.) Más. Ha beül az utas a kocsiba, onnantól szerződésben állunk egymással amíg ki nem száll, igaz? Még biztosítást is kötünk a testi épségére. Hogy lehetne elérni azt, hogy a szerződés onnan kezdődjön, amikor felemeli a telefonját és megrendeli a szolgáltatást? Felelősséget vállal a rendelésére, ha az Ő hibájából nem utazik, legyen valami következménye, elsősorban anyagi kártérítésre gondolok. Remélem értitek. :) Mert lassan minden második megrendelő vagy eltűnik, vagy lemondja a rendelést, esetleg 1perces címreérkezéskor 20perc várakozás után a pofámbaröhög és azt mondja majd hív másikat, stb. Egyre durvábban jelen van a taxizásban ez a probléma, kéne vele valamit kezdeni. Ne csak az legyen a megoldás, hogy egyszer kiszállok és pofánvágom.
Nem tudom minek fikázni azt amit még ki se próbáltál. Elárulom neked, hogy tök kényelmes kocsi, nagy beltér, rendkívűl jó a rugózása (kimondottan ezekre a szar utakra való). A dízel 1,5L elszaladgál 5literrel (kis tuninggal a 86-ból 100LE-t lehet varázsolni, aminek már menetdinamikája is van). Nem a legszebb a belseje, de ennyi pénzért... A festésről viszont nem sok jót hallottam. Mindent összevetve szerintem tökéletes választás taxinak, főleg 5 űléses kivitelben, 4 utassal simán kimész a reptérre, csomagokkal együtt! Ha Bécsben jó taxinak itt miért nem? Ebből veszel 2 full extrásat 1 fapados merci árából!
Droidoké a jövő! http://www.jofogas.hu/budapest/Taxi_Sofor_1550978.htm?ca=1_a

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.09 19:47

Hála Istennek bejött ez az új akciónk a plazma tv-vel meg a párizsi álomutazással. Ma végre sikerült délután 1-től délután 6-ig megcsinálnom egy 2000ft-os fuvart. Végre elindult valami. Sajnos tovább nem bírtam, pedig 6 után még nagyobb roham lett volna (gondolom). Vajon miért nem hallani olyan általánost, hogy kirúgták XY kollégát, mert a megengedetnél nagyobb wattal sugároz vagy térerőmérőt, esetleg 2 urh-t használ? Panaszkodnak a kis 35-50wattosok, hogy már nekik se megy a címfelvétel. Mi van itt? Megy a vita, hogy nagy vagy kis bélterű aztán röpködnek a 100wattok össze-vissza, senki le se szarja...
Remélem 5 évente új jogsi is kell majd, hátha valaki elfelejtette, hogy vannak a sebességek a kocsijában. Aztán nehogy véletlen egyes helyett rüki legyen, mint fiatal koromban a trabi 601-ben oly sokszor. Elég balesetveszélyes mutatvány!
Valaki amúgy felvilágosíthatna, hogy Magyarországon miért akarnak 10 évnél fiatalabb kocsikat taxinak, mit szaroznak a cégek is ezzel a korhatármegkötéssel? Ha egy mondjuk 15 éves autó műszakilag megfelelt a vizsgán esztétikailag rendben van akkor mi a kifogásuk ellene (főleg, hogy a legtöbb 15 éves már rengeteg extrával is fel van szerelve)? Ne kényszerítsen már senki, hogy megvegyem 3-4szer drágábban a szarabb (szervízigényesebb) új autót. Engem speciel az se zavarna ha egy 124-es, 123-as, vagy akár állólámpás Mergával,Ford Mondeóval, Toyota Carinával, stb.bármilyen öreg, szép állapotú kocsival vinnének haza. Lényeg, hogy tiszta legyen, műszakilag megbízható és az se hátrány ha kényelmes. Hogy milyen idős? Hát azt pont leszarom! Károsanyag kibocsátás? Vicces! A gázos 10+ éves kocsim kevésbé szennyezi a környezetet mint az új csoda pdtdi, stb. motorokkal szerelt kocsicsodák. Az Ikarusokról és egyébb gépállatokról meg ne is beszéljünk. A héten láttam a + taxinál kereklámpás mercit 150FT/Km-ért "B" kategóriával! Nagyon el van baszva ez az ország!