Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Én pedig ezt a tagdíjat tartom az egyetlen igazságosnak.
Együtt sírunk, együtt nevetünk.  A mértékén persze lehet vitatkozni ...   szerintem is lehetne ócsóbb ...  

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2020.08.30 14:48

Eltávoznak "Öregjeink" Két ikontól búcsúztunk a héten. :-(

A taxis szakma "Magántaxis szekciójának"  létrehozói közül megint elbúcsúztunk kettőtől.

Orbán Lajos, a City taxiszövetkezet egykori elnöke, a 6x6 Taxi emblematikus vezetője és Pócsi Sándor, a Buda Taxi egyik alapítója, (Talárom) és nyugdíjba vonulásáig a Buda-Tele5 tevékeny mindenese távozott közülünk.

Mindkettem ikonikus alakjai voltak a szakmának.

Mások voltak. 
Máshonnan jöttek.
Máshova tartottak. 

Lajos, a "tökéletes" főnök, Sanyi a mindíg segítő "barát"

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2020.08.30 13:55

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2020.08.30 13:54

"Miért ne lenne érdeke a cégnek, hogy sok taxist vegyenek fel? Egységnyi fuvarszám esetén nekik tökmindegy, hogy 200, vagy 300 taxis fizeti be a 690-et címenként, viszont nem mindegy, hogy 200-an, vagy 300-an fizetik be a 20 ezres alapdíjat."
Nem mindegy, hogy 80-100 ezret jelent egy új taxis felvétele, vagy egy kocsog kirúgása, vagy 20 ezret.
Hamarabb fogják elengedni a kezét a visszaeső renitenseknek, mert kisebbet buknak vele, és kevésbé fognak felvenni bárkit csak jöjjön, mert kevesebb plusz jön vele.


Nem. 
A húszezer, plusz fuvaronként, 690.-  a korrekt ajánlat. 
Pláne, hogy van benne plafon.
Magyarul húszezer a tagdíj, és elkéri fuvaronként az alapdíjat.
Tömegesen állnak sorba a Boltnál, a 15-25% leadóra plafon nélkül.


"Tehát a lényeg, hogy akik eddig kevesebbet fizettek, azoknak most jóval többet kell,"
Ezt kibontanád nekem?
Mert lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem értem.
Tehát, aki eddig is ötven hatvan hetven címet vett fel, az miért is kell, hogy többet ...  jóval többet fizessen?

A nyuggereknek, (mint lassan én is), teljesen megfelel.
Át fog alakulni a cég állománya...   a toplistás, napi 16 órát dolgozók elmennek máshova, és idejönnek  (Taxi4-ről van szó)  azok, akik viszont szeretnének kicsit dolgozgatni, ..... elülnek ők a droszton is, de nem baj, ha beesik egy két cím, ...  öreg vagyok én már ahhoz, hogy heti öt napnál, és napi hat-hét óránál többet dolgozzak,   típusúak.
Nekik eddig nem volt alternatíva.  Most lesz.

És a másik nagyon fontos szempont:  MOSTANTÓL A CÉGNEK NEM AZ AZ ÉRDEKE, HOGY SOK TAXIST VEGYEN FEL, HANEM AZ, HOGY SOK FUVART SZERVEZZEN. (Mert az ő bevétele is attól növekszik)
EGYÜTT SÍRTOK, EGYÜTT NEVETTEK.

Minőségi szemléletbeli változást kényszerít ki a fuvarszervezőből.

Téma: Tele5 Taxi 8 555 555

Hozzáadva: 2020.08.29 18:32