Felhasználó hozzászólásai
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.21 11:18
Ezzel a lendülettel el is csábították a taxify állományának nagy százalékát ....
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.21 11:16
Pedig nem lenne az olyan rettenetes az ő számukra se.
Pláne, ha szabadon határozhatják meg a díjat.
Vegyük most az előttünk lévő példát.
Főtaxi 1500 taxis, 300000 fuvar. nettó 76 ezer tagdíj.
1500. x 76 000.- = 114 millió nettó forint.
Ezt elosszuk, a fuvarok darabszámával:
114 000 000 : 300 000 = 380.- nettó / fuvar. (basszus!)
Mondjuk, egy jelképes 20 000.- os alapdíj (tudom, nem szimpi, de tuti nem mondanak le róla)
1500 x 20 000.- = az 30 millió. Ha azt levonjuk, a 114 millióból, akkor már csak 84 milliót kell osztani a fuvarok számával:
84 000 000 : 300 000.- = 280.- nettó leadó.
Bocs, hogy ilyen zavaros lett, de menet közben gondolkoztam, és nem akarom átírni.
Így legalább itt a gondolatmenet.
Tehát, egy Főtaxi méretű cég, semmit nem vesztene, egy nettó
20 000.- os alapdíjjal bruttó : 25 400.-
280.-os fuvaronkénti leadóval. bruttó : 355,6
Persze ezeket értelmezhetőre kerekítve. Gondolom nem a mi javunkra :-(
És akkor itt a taxista rögtön össze tudná hasonlítani, a körtét az almával .... :-P
Pláne, ha szabadon határozhatják meg a díjat.
Vegyük most az előttünk lévő példát.
Főtaxi 1500 taxis, 300000 fuvar. nettó 76 ezer tagdíj.
1500. x 76 000.- = 114 millió nettó forint.
Ezt elosszuk, a fuvarok darabszámával:
114 000 000 : 300 000 = 380.- nettó / fuvar. (basszus!)
Mondjuk, egy jelképes 20 000.- os alapdíj (tudom, nem szimpi, de tuti nem mondanak le róla)
1500 x 20 000.- = az 30 millió. Ha azt levonjuk, a 114 millióból, akkor már csak 84 milliót kell osztani a fuvarok számával:
84 000 000 : 300 000.- = 280.- nettó leadó.
Bocs, hogy ilyen zavaros lett, de menet közben gondolkoztam, és nem akarom átírni.
Így legalább itt a gondolatmenet.
Tehát, egy Főtaxi méretű cég, semmit nem vesztene, egy nettó
20 000.- os alapdíjjal bruttó : 25 400.-
280.-os fuvaronkénti leadóval. bruttó : 355,6
Persze ezeket értelmezhetőre kerekítve. Gondolom nem a mi javunkra :-(
És akkor itt a taxista rögtön össze tudná hasonlítani, a körtét az almával .... :-P
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.03.21 10:23
Ha ez igaz, (mert én még csak itt olvastam róla, pedig elméletileg messzire nyúlnak a csápjaim:-P) akkor már tényleg nem lesz nagy mozgástér.
Zengő csoport
Főtaxi
City Taxi,
Taxi4
Taxify
...
....
....
Tele5 .... amiről tudjuk, hogy sok vizet már nem zavar.
Zengő csoport
Főtaxi
City Taxi,
Taxi4
Taxify
...
....
....
Tele5 .... amiről tudjuk, hogy sok vizet már nem zavar.
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.03.21 10:21
Áhh semmi baj. Rég megszoktam, hogy ha személyesen én kerülök szóba, akkor mindenkiből kitör a humorista :-)
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.21 10:20
Hosszú évek óta figyelem, a létszám, fuvarszám arányokat a bp-i taxipiacon.
A 200/fő/hó, kiemelkedően jónak számított. (csak akkor, ebből nagyon sokan csak 100 körül tudtak felvenni, míg kevesek meg 300 fölött)
Most nem tudom a többi cégét, nincs összehasonlítási alapom.
A 200/fő/hó, kiemelkedően jónak számított. (csak akkor, ebből nagyon sokan csak 100 körül tudtak felvenni, míg kevesek meg 300 fölött)
Most nem tudom a többi cégét, nincs összehasonlítási alapom.
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.21 10:17
Akár igazad is lehet.
Ezen így nem gondolkodtam még el.
Ezen így nem gondolkodtam még el.
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.21 09:44
Egy baj van ezzel :-(
Hogy a hatósági áras termékek, szolgáltatások, tételesen vannak felsorolva az ártörvényben.
Nnatehát, akkor oda be kéne csempésztetni a fuvarszervezést is.
Erre hivatkozva tudná a főváros ezt megtenni.
Ésakkó....
Jönne a feketeleves, hiszen azt hogy mennyi fuvarszervezési díjat fizetünk, és mennyi mondjuk franchise díjat, hogy hordhassuk a logókat (kötelezően) netán ilyen, olyan bérleti díjakat, szintén kötelező eszközökre, már nem szabályoznák ... tehát, kezdődik minden elölről.
Hogy a hatósági áras termékek, szolgáltatások, tételesen vannak felsorolva az ártörvényben.
Nnatehát, akkor oda be kéne csempésztetni a fuvarszervezést is.
Erre hivatkozva tudná a főváros ezt megtenni.
Ésakkó....
Jönne a feketeleves, hiszen azt hogy mennyi fuvarszervezési díjat fizetünk, és mennyi mondjuk franchise díjat, hogy hordhassuk a logókat (kötelezően) netán ilyen, olyan bérleti díjakat, szintén kötelező eszközökre, már nem szabályoznák ... tehát, kezdődik minden elölről.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.03.21 07:59
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2018.03.21 07:28
Elege lett a Főtaxinak - új rendszert vezetnek be
2018.03.21. 07:23 Gyorsabbá és egyszerűbbé tette riasztási protokollját a Főtaxi a sofőrök biztonságának növelése érdekében - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.03.20 17:41
Igen.