Felhasználó hozzászólásai
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2009.07.13 08:13
                [b]A riksák végnapjai?
RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF (az utas elmondása szerint).
NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással, + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban) = 850 HUF[/b]
 Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."
Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."            
         Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."
Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."            Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2009.07.13 08:04
                No komment! 
*** 
            
        Téma: próba
Hozzáadva: 2009.07.13 07:39
 
            Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.13 07:36
                [b]RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF
NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással), + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban = 850 HUF [/b]
 Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."
Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."            
         Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."
Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."            Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.13 07:33
                RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF
NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással), + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban = 850 HUF 
[img]http://www.geographic.hu/ngm/0805
/200805/riksak/ma/big.jpg[/img]
Jó lenne tisztázni tényleg...
"Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést.
De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."            
        Téma: próba
Hozzáadva: 2009.07.13 07:06
Téma: Elég volt! Avagy, már megint hülyének néznek bennünket!
Hozzáadva: 2009.06.27 12:15
                Ezért nem megyünk mi semmire kedves Tomajer, mert még mindig ott tartunk: melyik büdös lábú taxis az okosabb a másiknál, az izzadt tökűnél. Javaslom, először verekedjetek meg, aztán hajtsatok közösen fejet a büdös szájú hivatásos hazudozóknak! 
Előtte azonban feltétlenül olvassátok el ezt az elgondolkodtató axiómát:
A hely szelleme, avagy a "genius loci". Olykor inspirál, olykor elnyom. Meghatároz, körüllengi mindennapunkat, minden döntésünket, és amikor megfeledkeznénk róla, hirtelen a képünkbe nevet. Ilyenkor néha az derül ki, hogy azzá váltunk, amivé éppenhogy nem akartunk. Szerencsés esetben pedig az, hogy néhány titok még megfejtésre vár.            
        Téma: Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????
Hozzáadva: 2009.06.22 12:16
                Etikás itt nem szólal meg, félti mindegyik a koncát, és persze a különleges hozammal tejelő kiváltságait. Különben is: ők te(l)jesen mások, mint egy utolsó taxis, ők bírák tkp.. Vérbírák – taknyos, öncélú, feszülten szorongatott koncepciókkal a markukban.
Más:
Hallom visszaszedik rendesen a reklámpénzt a Taxi 4-nél.  Minden címvisszaadás két ropi.
Pontrendszer? Minek is az, ha le lehet rabolni a megnövekedett darabszámú, szerződés nélküli "személyi állományt" – ahogy az ügyefogyott-ügyvezetőjük csúfolja a nyájat.
Számoljunk csak: óránként csak 5 belekaptam- féle akármicsoda máris 240 ezret hoz a konyhára… 
Bravó, kanászgabi, ebből már busásan kifizetheted a kondásaidat, és még marad a dömpingreklámra is bőven.
Hopika, de nicsak-nocsak, újabb kanász általános!
Ezennel újabb nyírásra kötelezem a nyájat!
A Forma 1 pénz (nevezzük kenőcsnek) mindenkit érint a személyi állományon belül 6 ropi erejéig, még ha soha nem fog kitámolyogni a Ring nevű porfészekbe – nyomott transzferekkel – az értelmesebb taxisa, vagy épp örökös éjszakás. 
Persze, mit is érdekli ez a szűkkeblű ügyvezetőt, mit neki személyi állomány, csak legelteti kapzsi szemét a huncut pásztor, ahogy egyre terebélyesedik a nyáj. Figyeli, mint sokasodnak a nyírnivaló birkák, és a pumpolható barmok. 
Készüljetek állománybirkák! – kanászgabi azt üzente: elfogyott a cihából a tarcsi zsé, most harmincháromszor veri le rajtatok.
Mennyi is lesz a mostani sáp – 70-75 ropi (plusz –a már szinte szokásos – kb. 15-20 ezer ficcs havi bünti)? :(((            
        Téma: Címfelvétel arányos tagdíjat!
Hozzáadva: 2009.06.14 10:24
                Wow... milyen remek! Ami a taxisok érdekeit szolgálná az egyből versenyellenes?
Ugyan miért? 
Ha bemegy a henteshez valaki, az is annyit fizet, amennyit a mérleg mutat, nem pedig egy átalányt. 
Ellenkező esetben az összes kutya bélszínt tépne az üzlet előtt, amekkora a vágóhídi kapacitás.
A címeknél ez sajnos nem így működik, mert azok meglehetősen szűkösek, korlátozottak  mindenütt. Még hétvégén is megy az 1000 Ft alatti fuvarokért is a szokásos, idegtépő marakodás. 
Régen be kellett volna már vezetni a fuvaronkénti díjfizetést, akkor a gyengébb képességűeknek is látható lenne, hogy mit is kap 400-500 HUF-ért a balga taxis. (Néha mínusz 500-at) :((
A sztahanovisták, nagy rádiósok, komálósok, pedig hadd fizessenek a töménytelen felvett fuvar után tisztességgel, ne a csóró kigolyózott lecsúszott társaik nyögjék ki helyettük.
Veszteséges fuvart pedig nem szabad kiadni! Az biztosan (1000%-ban) versenyellenes.            
         
                             
             
        













