Hozzászólások száma: 13
Témakörök > Droszt Híradó > Címfelvétel arányos tagdíjat! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kujon4 2009.10.01. 06:10:15 / # 9514
avatar
Arany hugom, tudod a számom. Megtisztelnél. ŐSZINTE A BARÁTSÁGGAL!!!
ivive 2009.06.15. 11:04:49 / # 9513
avatar
persze, és ha például a város eldugott pontján lakom, és normális közlekedés sincs arrafelé (vagy teszem azt, éjszaka van) (sorolhatnám még a jobbnál jobb példákat), akkor majd csak "holnap" utazom, mert akkor már lehet taxit rendelni, mert a névjegykártyás fuvarlenyúlóm épp nem ér rá? diszpécserként meg mehetnék valami irodai robothelyre zombivá válni 8-17-ig, ahol nem történik semmi, és bármikor találnak jobbat nálam... vagy a mekibe karriert csinálni. áááááá!!! égnek áll a hajam a gondolattól! hát még a minimálbértől, vagy a számlától! honnan szedjek én számlát, és különben is... és egyébként is...
bond 2009.06.15. 10:10:19 / # 9512
avatar
"Sziasztok! Én nem taxizom,..." Ezt le sem kellett volna írnod, a hsz-odat elolvasva ez teljesen világos.
tomajer 2009.06.15. 07:11:43 / # 9511
Végetért??? Én eddig azt hittem, el se kezdődött:-) Nem uraim. Ennyire nem egyszerű. Még most van felfutóban. Pár hónap, év, és meglesz, csak ne adjuk fel!
mew 2009.06.15. 01:40:28 / # 9510
avatar
A sok taxis miatt ez nem működik. Volt ilyesfajta sztrájk-próbálkozás, azonban ez 2 nappal a kezdet után végetért. Annyira kevés a taxisok pénze, hogy a "tiltott időszakban" is nyomnak. Ez törvényileg kellene szabályozni, a tőkésekkel nem lehet tárgyalni.

törölt felh. 2009.06.14. 22:06:25 / # 9509
avatar
Sziasztok! Én nem taxizom,bár meg van hozzá minden papírom ami szükséges.Figyelem egy ideje a beírásokat.Szerintem most nem érdemes elkezdeni taxizni.De néha amikor írogattok az aránytalan tagdíjakról meg a többi negatív dolgokról,elszoktam gondolkozni, hogy ez valóban mekkora nagy terheket ró arra aki dolgozik. Külsőként nagyon nehéz belelátni ebbe a szakmába, ezért amit most írok bíztosan fogok negatív meg potitív kritikát is kapni.Nem tudnátok megszervezni olyan napokat amikor egyáltalán nem vesztek fel címeket URH-ról .Persze ebben mindenkinek részt kellene venni, mindegy melyik cégnél van. Az utasok körében elterjedne, hogy már" megint pl: péntek van" lemegyek leintek valakit, vagy irány a az állomás" hiába telefonálna arra ugysem jönne senki.Egy héten lenne kettő három ilyen nap. Az utcáról felvett fuvar többet fizet így jobban járnátok hiszen nagyobb volna a bevétel. A cég pedig elgondolkozna, előbb utóbb, hogy ti így is meg tudnátok élni.Ha pedig ez működe hétről hétre, akkor talán lenne valami változás. Nem lennének ezek a nagy tagdíjak meg a többi szarozás amiket itt leírtok. Az emberek meg tudnák, hogy taxi kell"megyek az utcára" vagy hívom telefonon közvetlenül azt akivel a multkor is utaztam mert a multkor elégedett voltam vele és még névjegykártyám is van tőle. Ezért aki mínőséget ad azt következő utazásra is személyesen hívják diszpécser nélkül. Előbb utóbb meg minek a díszpécser! Hát pár gondolat erről.

mészarospál 2009.06.14. 18:50:48 / # 9508
avatar
Szerintünk havi 15 000 elég lenne. Ez elég telefonra + villanyra. 300 X 15 000 öszz: 4.5 Millió ! Erre jönne még a fuvaronkénti személyenkéni 200 ! A diszp. és telefonosok, minimálbéresek vagy számlát adnak..! Saját házban ? Miről beszélünk ? Miért annyi az annyi ??????????????
tomajer 2009.06.14. 10:59:44 / # 9507
Remek meglátások. Minden szava aranyat ér!:-) És akkor most irány valamelyik "forradalmas" fórum. és tessenek jelentkezni azok közé, akik tenni szeretnének valamit. Amíg nincs erőnk, addig kit érdekel, hogy igazunk van?
taxidriver01 2009.06.14. 10:24:33 / # 9506
avatar
Wow... milyen remek! Ami a taxisok érdekeit szolgálná az egyből versenyellenes? Ugyan miért? Ha bemegy a henteshez valaki, az is annyit fizet, amennyit a mérleg mutat, nem pedig egy átalányt. Ellenkező esetben az összes kutya bélszínt tépne az üzlet előtt, amekkora a vágóhídi kapacitás. A címeknél ez sajnos nem így működik, mert azok meglehetősen szűkösek, korlátozottak mindenütt. Még hétvégén is megy az 1000 Ft alatti fuvarokért is a szokásos, idegtépő marakodás. Régen be kellett volna már vezetni a fuvaronkénti díjfizetést, akkor a gyengébb képességűeknek is látható lenne, hogy mit is kap 400-500 HUF-ért a balga taxis. (Néha mínusz 500-at) :(( A sztahanovisták, nagy rádiósok, komálósok, pedig hadd fizessenek a töménytelen felvett fuvar után tisztességgel, ne a csóró kigolyózott lecsúszott társaik nyögjék ki helyettük. Veszteséges fuvart pedig nem szabad kiadni! Az biztosan (1000%-ban) versenyellenes.

tomajer 2009.06.13. 18:55:49 / # 9505
Hallóóó! Én nem azt mondtam, hogy egyetértek, hanem azt, hogy ezt a választ kaptuk. Mondhatni nemakarásnak nyögés a vége! Erre írtam, hogy amíg erőt nem tudunk felmutatni, addig álom, álom, édes álom:-(
törölt felh. 2009.06.13. 17:28:20 / # 9504
avatar
Gyere le a szintünkre. Mi köze a fuvarszámarányos tagdíjfizetésnek, és a Versenyhivatalnak egymáshoz. Ez vakítás a javából. Nem olyan bonyolult kiszámolni, hogy pl.: 100.000 cím, 650 taxis, 62.000 tagdíj esetén 1 cím= 403 Ft. Ahány címet felvesz a taxis annyiszor 403 Ft a tagdíj. Ehhez mi köze a Versenyhivatalnak. Csak ahhoz, hogy növekedjen a tel.szám tulajdonos bevétele, ahhoz több fuvart kellene szereznie. Ha csökken a fuvarszám, akkor csökken a bevétele. Ha nő a fuvarszám akkor emelkedik a tel.szám tulajdonos bevétele. Ez így most nekik a legkényelmesebb, mert az Ő bevételük nem függ a fuvarszámtól. Ezért nincs arányos tagdíj, semmi köze ennek a Versenyhivatalhoz. Már Te is vakítasz???
tomajer 2009.06.13. 15:53:10 / # 9503
mew 2009.06.13. 15:30:43 / # 9502
avatar
A mostani igazságtalan, demokráciát nélkülöző tagdíj-rendszert meg kell szüntetni! Legyen egy alap franchise-díj, de azon felül a felvett címenként egy előre meghatáozott, szakértői testület által jóváhagyott díjat kelljen fizetni! Így megszünne az esztelenül indokolatlan alvállalkozó-felvétel, de aki bent van, jól kereshetne. Ez ügyben sürgőssen el kell kezdeni az egyeztetéseket, így egy átlátható rendszert kapnánk. Úgy gondolom, hogy 100-200 Ft-nál többet semmiképpen sem szabadna egy darab címért elkérnie a fuvarközvetítő-irodáknak, jelen esetben ez sokkal több. Várom a kollégák véleményét!