Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az aktuális helyzetről úgy általában

Hozzáadva: 2014.01.28 16:17

A City rendszere nem az álló taxinak kedvez. Tökmindegy, hogy áll, vagy mozog a taxi a körzetében. A pozíció rögzítése tényleg fontos lenne. És mehet bárhová a körzetén belül. Ami nagyon fontos, hogy a körzetek jól, kihangsúlyozom, JÓL legyenek "megrajzolva". Ez utóbbi lehet, hogy hónapokba telik. Ha a cím köré rajzol körzetet a gép, akkor is kiszámíthatatlan, hektikus a munkavégzés. Az pedig lélekölő. Ha a legközelebbi elv működik, akkor nem értem, miért kellene mellé nézni azt is, hogy ki, mióta tartózkodik bárhol is. Csak egy legközelebbi taxi van. Akkor már inkább a taxi köré rajzoljon körzetet. Az lenne a legjobb, ha a Komárominak semmiféle elve nem érvényesülne.

Téma: Az aktuális helyzetről úgy általában

Hozzáadva: 2014.01.28 16:06

A kiszámíthatóság egy szint fölött alapvető igénye az embernek.

Téma: Az aktuális helyzetről úgy általában

Hozzáadva: 2014.01.28 15:57

Nagyon Okos Uraim! Mindössze arra az egyszerű tényre szeretném fölhívni a szíves figyelmüket, hogy a rendelet értelmezése a BKK és a Főváros által teljesen egységes, ezért ne próbálkozzanak itten szabálykövetésről beszélni a saját szakállukra, mert még megüthetik a bokájukat. Erre három bizonyíték. De biztos fog még színesedni a (s)paletta. Dr. Komáromi Endre értelmezésében, 2013. július 17. nekem írt ímélben. „A program azért szólítja meg a legközelebbit, hogy ne szálljon el a gurulója.” Ezt arra a kérdésemre válaszolta, mely úgy szólt, hogy miért a legközelebbinek kell kapnia a címet a rendelet szerint. (Arra a kérdésre már nem válaszolt, hogy a rendelet mely szövegéből következik, hogy a legközelebbinek kell kapnia. Megjegyzem hogy erre a kérdésre idáig senki sem válaszolt az illetékesek közül. Mint ahogy arra sem, hogy miért nem szabad körzetesíteni.) Dr. György István értelmezésében, 2013. december 16. nekem írt ímélben. „ A fuvarszervező programja a rendelkezésre álló szabad taxik közül a legjobb pozícióban lévőnek kell, hogy felajánlja a rendelési címet.” No nesze semmi, fogd meg jól. De azért ez is egy értelmezés. Mindenesetre szakszerűbb, rendeletszerűbb, mint a Dr. Komáromié. Várkonyi Ágnes BKK levelezési szakterületi vezető. „Világító szabadjelzővel utasra várva csak a taxiállomáson lehet várakozni, a cím közelében várakozó taxis az informatikai rendszer alapján nem lehet szabad taxi, ezért ő nem kaphatja meg a címet.” 2014. január 13.Kollégánknak írt ímélben, amelyet a kolléga rendelkezésünkre bocsátott. A hölgy egyébként ezt az álláspontját ismételten kifejtette egy másik mélben, arra a kérdésre válaszolva, hogy jól értettük-e az előző válaszát. 1487, csendes címkiadás topik. Talán egyelőre ennyit a szabálykövetésről.

Téma: Az aktuális helyzetről úgy általában

Hozzáadva: 2014.01.28 10:25

Ezen nem csodálkozom.

Téma: Az aktuális helyzetről úgy általában

Hozzáadva: 2014.01.28 10:23

Érdekes, hogy a sógoroknál jól működik vagy 30 éve. Meg a többi helyen is. Ha nem a megrajzolt körzetekbe sorrend szerint osztod ki a fuvarokat, kiszámíthatatlan marad a munkavégzés. A lényeg az, hogy a körzeteket kell jól kialakítani. Ez a szakma. Ezt nem akarja fölvállalni senki sem. Kivéve a City. És nem a dzsípieszre bízni a bejelentkezést. Megmagyaráznád, hogy miért tartod az általad említett módszert egyedül üdvözítőnek?
Nem veszekedni akarok. Veled meg pláne nem. Ez a fajta rendelet érvényesítési, ellenőrzési és engedély elvételi módszer egy nagy kibaszás. Mondhatni szándékos szivatás. Nem tudok mást mondani erre. Kb olyan, mint amikor a kamion sávváltáskor leszorít. Tudja, hogy szabálytalan, de megteszi, mert tisztában van azzal, hogy nincs más választásod, mint magad elé engedni. Vagy mész az árokba. Ráadásul ebben az esetben még csak hátrányos következményei sem lesznek számára. És az a bajom, hogy nem igazán látom, hogyan lehetne ennek a véget vetni.
Nem az ellenőrzés tényével van a baj, hanem a módjával és módszereivel. Nincs eljárási rend, ami előírja, hogy mit és hogyan tehet meg egy ellenőr. Jelen pillanatban ez a szabad belátására van bízva. A szankcionálásnak nincsenek fokozatai, ezért aránytalanul súlyos következményekkel jár egy kisebb súlyú szabálysértés. Mondjuk a kártyalehúzó matrica hiánya ugyanolyan súllyal bír, mint az utas lehúzása. Azért maradjunk annyiban, hogy ezt, ami most van, "gondolta a fene".

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.01.25 12:26

Hollandiából hozta a srác az autót. Tegnapelőtt együtt voltunk minősíteni. Még az ideiglenes holland rendszámmal jár.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2014.01.24 18:20

Tudod messze nem mindegy, hogy miért kötnek valakibe. Még azt is készséggel felvállalom, hogy én kezdtem. De a mondanivaló kiforgatása, a következetlenség, a nem igazmondás, a terelés, aztán annak a bizonyos ruhadarabnak a következetes (látod, ebben következetes vagy) forgatása a tűrőképességem vége. És nem veszed észre magad. Én nem ismerem személyesen, csak az itteni megnyilvánulásai alapján a Kolevet, és meg kell mondjam, nem lopta be magát a szívembe. De amit például vele is műveltél, minden határon túlment. Nem csoda, hogy úgy válaszolt, ahogy. Ha megtenné, azon sem csodálkoznék. Nem is értem. Te nem látod, nem érzed ezeket? Nem kell válaszolni.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2014.01.24 09:30

De hát ez most nem időszerű.