Név
Becenév monachus
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.21 11:48

De igen azt gondolom, nagyon sok mindenről a taxisok tehetnek. No meg a piacszabályozás hiánya - az állam. Minden taxis konkurenciája a másik taxis. Te viszed a fuvart vagy ő? Mindig volt aki valahogy érvényesülni akart a másik kárára. Soroljak példákat? Összefogás akkor van, lesz, ha mindenki vagy legalábbis egy kritikus tömeg veszályben látja a gazdasági érdekét. Ez nem szeretet, hanem üzlet.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.21 11:13

Komolyan kérdezem: mi az alaptézis és mi ahibás benne?

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.21 11:03

Kedves sdsd! Előrebocsájtok két dolgot: én sem örülök a plus létezésének, nem akarom megvédeni 666666-ot, majd ő magát. Egyikőtöket sem ismerlek. Akik a plushoz mentek -szerintem - azért váltottak mert az addigi cégüknél, nem tudták megcsinálni az elvárt bevételt. Ha nap mint nap mínuszos vagy, valamit tenned kell. Ők ezt tették. Gondolom Te is tudod, hogy a vállalkozás és saját költségeidet mindenáron fizetned kell. Ezért írtam valahol, hogy egyénileg megértem őket, hogy felépítették a céget, az nekem is elfogadhatatlan. A többi fuvarszervező iroda tulajdonosa legalább annyira felelős, mint a plus taxisai: megakadályozták a fix tarifát, kitermelhetetlen tagdíjak, kategória elvárások, árverseny a mi zsebünkre... Most hidd el nekik is fő a fejük amiatt, amit főztek. A plus taxisai inkább áldozatok, és meg bármelyikünk lehet...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.19 16:28

Köszi válaszaidat. Igazából csak kíváncsi voltam egy ott (plus)dolgozó kollega motivációira. Nagyjából ilyenekre számítottam. Őszintén mondom, megértelek. Én sem vagyok sokkal jobb helyzetben. EV alatt egyéni vállalkozót értettem... Holnap ott leszel a Bogáncsban? Egyszer valahol még néhány dologról szívesen beszélgetnék veled. Üdv.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.17 15:03

Arra is ráéreztek, hogy írreálisan magasak - a nagyjából egységes szintű - tagdíjak. Bár szerintem a plusnál is csak bevezető ár a mostani és gyorsan fog emelkedni. ilyen-olyan indokkal. Gondolom jó érzed magad a plus-nál. Néhány további kérdést tennék fel ha szabad. Te miért mentél a plushoz? EV vagy? szerinted mi lesz, valakik meglépik a 120-at? (Bár ez jelen helyzet szerint senkinek nem lesz egyszerű! Ennek ellenére én azt gondolom, az árháborúnak vagy most vége szakad, vagy 90-100-nál lesz avége.) ha lesz olcsóbb cég és pörög, Te továbbálsz? Tudod, hogy ki biztosított forrást a Plus mint fuvarszervező iroda, elindításához és kezdeti - esetlegen veszteséges - működtetéséhez? Válaszaidat köszi!

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.17 14:52

Köszönöm. Nincs is szándékomban itt senkit sem bántani, vagy stílustalanul vitatkozni. Én amúgy t5-ös vagyok. Egy éve mikor megláttam az első plus-os autókat, magamban azt gondoltam nem lesz taxisuk a 150 ft-ra. Most látom nagyot tévedtem. Komoly 400 fős cég lett. Amúgy ezen pánikolnak a piacon eddig osztozó fuvarszervezők is. Néhány pontra ráéreztek: sok taxis a cégénél nem tudja megcsinálni az elvárt bevételt. A legtöbb taxisnak nincs tartaléka, hogy átvészelje a kevesebb fuvar miatti zord időket. Szinte mindegy milyen tarifával, de meg akarja csinálni a napi pénzét. A 150 erre alkalmas. Nem kell 5 millós autókkal taxizni, bőven megfelel az utasok 90%-ának az 1 milliós autó is. Mindjárt folytatom.

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2010.09.17 14:21

Nem talált... :(

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2010.09.17 14:13

Részemről szeretettel várlak, Peti! :)) No, nem pofozkodni...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.17 13:17

Kedves 666666! Csak egy dolgot kérdeznék tisztelettel: te a plusnál dolgozol?

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.09.13 16:58

Ott volt: Lánchíd Rádió, TV2, HírTV. No meg Tomajer.