Név
Becenév kalánka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Én meg remélem minden taxisnál átfogó ellenőrzést tart az APEH minnél előbb és vizsgálgatni fogja az 5millás autók, az alkalmazott tarifák és a bevételek közötti kapcsolatokat. Remélem ez majd ráébreszt mindenkit arra, hogy lépnünk kéne a cégvezetők önkényuralmi rendszere ellen!
Ba......tok meg, azok sem tudnak megélni akik itt vannak! Hány embert akartok még a nyakunkra hozni? A kurva nagy fejlődéstől mindenki kezd megrokkanni és tönkremenni. Nem embert kéne szerezni hanem munkát! Nektek lételemetek a hazudozás? Elmehetnétek már a jó fenébe!
És még hányan fognak kilépni majd februárban. A központban még mindig azt hiszik, hogy minden a legnagyobb rendben van és ők milyen fasza cssávók! Majd rádöbbennek!

Téma: Barát Taxi- az előre eltervezett munkaidő

Hozzáadva: 2008.11.26 12:46

A rádiótaxinál 11800ft egy székesfehérvári transzfer. Ez mennyivel különb? És összenyomás van rá! De örülök hogy leléptem! Már azt is szégyellem hogy valaha annál a cégnél voltam!
A kommunikálás valóban nem az erősségük! Vagy legalábbis kimerül abban, hogy ha valaki face to face elmondja a problémákról a véleményét, akkor egyszerűen kirúgják. Ha ők így, akkor mi is így. Kilépünk és majd másnak adjuk a pénzünket, olyan helyre ahol van munka és tarifa hozzá.
Ha ugyanannyi időráfordítással csak ugyanannyi címet tudunk felvenni, csak a magasabb tarifa miatt legalább 10-15%-al több bevételünk lesz ugyanannyi költségre. Már ezért megéri váltani. Ha ehhez hozzáadjuk, hogy esetleg még több címet is tudunk fekvenni, akkor a tiszta nyereség már akár a 20% többletet is elérheti. Tehát nem kell, hogy jobban menjen a bolt máshol, akkor is megéri váltani! Köszönjük az illetékesek részéről ezt a korrektnek egyáltalán nem nevezhető hozzáállást, mellyel kimerítő választ adtak a kérdésre! (egyébként úgy mélyen legbelül erre is számítottunk, úgyhogy nagy csalódás nem ért minket)
Tessék elhinni, sok mindennek utánna érdeklődtem, -tünk mi is. Egészen egyszerűen döbbenetes ami itt megy nálunk tarifa kérdésben, de másban is. Például a rádió ellenőrünk (324) összenyomás nélkül simán lever mindenkit olyan nulltérerős helyekről menet közben, hogy az döbbenet. A City taxihoz is be lehet kerülni, de ott van egy csomó olyan kérdés, ami nem túl szimpatikus. Például a vezényelhetőség. A Főtaxi számításba sem jött eddig, úgyhogy csogunak nincs mitől rettegnie. A feltérképezés még folyik. Az illetékesektől pedig nyílt, egyenes, korrekt választ várunk. DIREKT NEM TELEFONON, HANEM ITT A NYÍLVÁNOSSÁG ELŐTT!
Azért szeretnék valaki illetékestől választ kapni a kérdésemre, mert többed magammal igen fontos döntés előtt állunk. Ugyanis, ha itt nem történik változás az érintett kérdésben, akkor kénytelenek vagyunk egy sokkal fejlettebb céggel szerződést kötni a megélhetésünk miatt és holnap nem beviszünk a pénztárba pénzt, hanem kihozunk onnan. Másoknak is a figyekmébe ajánlom, hogy ha most döntenek a váltás mellett, a T5 és a 6X6 Taxi félhavi tagdíjmentességet ajánl, valamint ingyen kártyalehúzót amin keresztül üzemel a félcsendes címkiadás is. Sokkal nagyobb címmennyiségből lehet válogatni és a 6X6-nál még a nyakkendő viselése sem kötelező. És ami a legfontosabb! Korrekt, normális tarifával lehet dolgozni!
Azt szeretném megkérdezni valakitől aki illetékes az ügyben (Horváth Csaba, Németh Tamás....), hogy mikor fogjuk végre érvényesíteni a megrendelőinkkel szemben, az egyébként teljesen szabályos dupla tarifát vidéki fuvar esetén a Pest megye táblán kívül. Ezt a gesztust már réges régen gyakorolják más, a szakadék szélén álló cégek, mint a City, vagy a T5, vagy a 6X6 taxi. Mint az ábra mutatja, azért mert olcsójánost játszunk és lopjuk magunktól a pénzt, nincs több rendelésünk. Mikor kereshetnénk egy kicsit több pénzt szabályos keretek között?

Téma: Alig volt magánál a részeg taxis

Hozzáadva: 2008.11.11 14:49

A központokban is dolgoznak olyanok akik nem vetik meg a piát. Már munkaidő alatt azt beszélik meg a taxissal, hogy meló után melyik kocsmában találkoznak egy ki tütükézésre, mert a felgyülemlett feszkót le kell valahogy vezetni. Tud róla a vezetés? Tud. Történik változás? Nem történik.