Név Modroczky Richard
Becenév csogu
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.08.16 13:39

Olvasta-e??? Személyesen ismerte!!!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.08.16 13:37

Kiment 2000 Hajdúbőszőrményi drukker? Szerintem ez nem rossz statisztika, ha a település nagyságához viszonyítjuk:-)))

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.16 13:29

No, megpróbálom elmondani, érzékeltetni. Már amennyire én tudom. Figyelj, amikor a fix tarifáért harcoltunk, akkor a BKIK volt az, ami kiadott egy szakmai nyilatkozatot, hogy mi, taxisok, nem akarjuk ezt. Nem győztük a hajunkat tépni. Bakucz mondjuk másét tépte, de ez lényegtelen. A BKIK az egyetlen olyan szervezet, amit elfogadnak, aminek a szavára odafigyelnek, és ami a lényeg, oda kell, hogy figyeljenek. Gondolom ez eddig érthető. Na most (állítólag) a BKIK-nak van valami taxis etikai szabályzata (ami állítólag sokkal humánusabb számunkra, mint bármelyik cégé). Sajnos én ezt a szabályzatot sosem olvastam, csak hallottam róla. Meg nem is vállalkoznék a megkeresésére, mert ma kicsit belefáradtam ebbe. De van például egy olyan passzus benne, hogy (nem tudom szó szerint idézni) a diszpécsernek minden információt a taxis rendelkezésére kell bocsátania, mielőtt az nyom a címre. Szóval nem lehetséges az, hogy ezt mondja a diszi: - Kérnék Pipacs utca 5. Plutty, jelentkezik az egyik taxisunk. - Pipacs utca 5. Sárvári néni. Plutty, visszajelez, majd a diszi folytatja. - Csekkes transzferes kutyát kígyót hoz magával, de fuss fel a 10.-re (lift nincs) és segíts neki. Amennyiben visszaadod 1-2-3 nap bünti. Pontosabban most ez van. A címet ki kell adni tudni, még akkor is, ha a taxisnak az nem rentábilis. Kit érdekel? Amint visszajeleztél már rentábilis lesz, hiszen választhatsz. Buksz 600-700 forintot ezen a kanyaron, vagy nem dolgozhatsz 1-2-3 napig, vagy befizethetsz 3-6-9 ezret. Na ugye hogy rentábilis lett azonnal a fuvar:-)) Most ha egy olyan lenne a BKIK taxis tagozat posztján, aki a taxisokért van, az egy ilyen szituban (a törvényileg biztosított jogával, mivel a BKIK szabályzatánál egyik cég belső szabályzata sem erősebb) vágna oda olyat, hogy térdre rogyna azonnal a páciens. Hogy nekünk ez miért lenne jó? Gondold végig…:-)) …lehet, nem kellene 10-20 percecskét ingyen várakozni a kedvesre? …lehet, nem lenne ennyi jogsértés részünkre? …lehet, nem lenne ennyi nevesincs Bt. Kft. akik minden következmény nélkül rajtunk és belőlünk gazdagodnak meg, míg elárasztják a szakmát olyanokkal, akiknek semmi keresni valójuk sincs itt? …lehet, nem lehetne Szabó Pistikéből 3 nap alatt taxis, mert apja bevallása szerint is hülye és nem ért máshoz? De szerintem sorolhatnám reggelig.

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.16 12:50

Mi is a teendő most? SZERINTEM! 1, Egy taxisok nyelvén megírt tájékoztató, amit sokszorosítanánk, olyan 3 ezer darabban kb. 2, 10-15 agitátor, akik ezeket a szóróanyagokat eljuttatja a többi kollégához, akiknek nincs még internetük és vállalják, hogy fejenként felkutatnak 15-20 vállalkozót, akiket meggyőznek ennek a projektnek a fontosságáról. 3, Egy központi jelentkező hely – nevezzük adatbázisnak -, ahova lehet jelentkezni, hogy kik azok, akik hajlandóak lennének belépni a kamarába. 4, amikor megvan a közel 300 vállalkozó, akkor belépni. Szerintem sokkal egyszerűbb ez, mint eddig bármi más. Azt meg ne feledjük, hogy addig kell lépni, amíg összesen van 200-300 vállalkozó, mert utána ez a lehetőség is lőve van. No, átadom a terepet a nálam okosabbaknak.

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.16 12:10

Rögtön azzal kezdeném, hogy az írásom végére - na természetesen, csak ha az egészet elolvasod - meg fogod tudni, hogy miként lehet egy taxisnak napi nettó 39 ezer forintos keresete 6 órai munkával legálisan. Volt szerencsém reggel egy telefonbeszélgetésben résztvenni a szakmánk egyik meghatározó egyéniségével. Azért nem írnék neveket, mert manapság azt vettem észre, hogy szívesen beszélgetnek el velem az emberek magánban (e-mail, MSN, SMS, telefon stb…), de ha azt nyilvánosságra hoznám, hogy kivel és mit beszéltem (miközben nem titok) minimum frászt kapnának. Hiába na, ideges egy szakma ez kérem:-) Beszélgetésünk lényege az volt, hogy hiába akarnak ők jót nekünk, mi meg nekik (cég-taxis), ez sosem fog tudni olyan mértékben sikerülni, mintha mindenki felett átnyúlva magát a törvényhozást kezdenénk el ostromolni. Lehet itt 100 szakszervezetet is létrehozni, lehet itt kérem hőzöngeni, eredménye nem sok lesz. BKIK Ez a varázsszó. Mint ismeretes, engem a barátaim nem az eszem miatt szeretnek. Sosem sértődöm meg, ha valaki azt állítja rólam, hogy nem vagyok a szakma esze. Nem is biztos, hogy az olyan jó lenne nekem. Sokszor hallottam már ezt a szót, hogy BKIK, meg kamara meg ilyenek. De mindig hidegen hagyott. Vhogy az egyszerű taxist ez nem mozgatja meg. Pedig, amint azt a hozzáértők állítják, ez a megoldás lehetséges kulcsa. Mielőtt tovább olvasnád az irományom, gondold magadban végig, hogy Te magad vajon így csípőből mennyit tudnál róla elmondani. Jó, persze vannak májerek, akik képben vannak, de én most nem azokhoz szólok. Azok vegyenek be egy marék nyugtatót, mert tuti tele lesz az írásom számukra nem elfogadható dolgokkal. Legfeljebb majd jön valami szakértő, azt jól kijavít:-) Nosza, kicsit nekifeküdtem a témának és eldöntöttem, hogy leírom, amit én tudok (lesz vagy 1 sor), meg amit gondolok (ez sokkal bővebb terjedelmű lesz:-D). Felhívtam pár „hozzáértőt” és elmondhatom, hogy lámpást adott az úr a kezembe:-) Mit tudtam én eddig a BKIK-ról. Valami kamara, ahol régebben valami nagy bunda árán Antal Attila lett az elnök, majd azokat, akik beszavazták, jól megszívatta. Ez így rendben is lenne, hiszen Magyarországon élünk, ez itt kérem a lehetőségek országa. Gyors telefonálgatás, aminek az eredménye a következő: Antal Attila a BKIK elnöke Ez eddig stim. Viszont a 6-os osztály vezetésével, ahova a mi szakmánk is tartozik, Sipeki József úr van megbízva. Ok, akkor leinformálom ezt a két embert. Antal Attila valami nagyon nagy kutya, akinek iszonyatosan negatív véleménye van a taxisokról, és még a gondolat is degradáló számára, hogy velünk (taxisok) foglalkozzon. Jelenleg a BKV-nál isten után a második ember. Érdekes, ott folyamatosan emelkednek az árak, mióta kinevezték. Ennyi jött le nekem 4 megkérdezett ember véleményéből. Sipeki József: Nagyon jókat lehet vele inni, jól focizik. Ennyi. Mit ne mondjak, szerintem havernak jobb lenne, mint a BKIK 6-os osztály vezetőjének, akinek a kezében van a szakmánk sorsa. Jó, ez édeskevés, jobban körbe kéne járni a témát, mert ha ennyi információ alapján írok egy cikket, attól tomajer tuti kiborul. Természetesen ezt még csak-csak kibírnám, de félő, hogy Bbetyár is, és az már kicsit melegebb pálya:-) Így nem maradt más hátra, felhívtam tomajert. Amikor meghallotta tőlem azt a szót, hogy BKIK, kicsit gyorsabban kapkodta a levegőt. - Mit szeretnél ezzel? - Semmit-semmit, csak kicsit tájékozottabb lenni a témában – tereltem rendesen, de nem akartam neki ártani. - Keress rá a neten. BKIK, írd be a googleba. Ott mindent megtalálsz. De idefigyelj, nekem nehogy írj valami személyeskedő cikket, mert elharapom a gigád. - Dehogy, dehogy. - A személyeskedést bízd rám. - Természetesen főszerkesztő elvtárs. Sajnos az utóbbi egyik alakításom után elég gyengék az idegei ilyen téren. Még szegény Paliról írtam anno valami nagy baromságot és utána 2 napig volt vonalba vele és ezt még nem heverte ki teljesen:-))) Ok, akkor rákeresek : BKIK Amint bejött az oldal azonnal éreztem, hogy itt eltévedek, mint pesti gyerek a Bakonyban. Nem baj, nem adtam fel. Rákattintottam a baloldalt található egyik menüpontra. Szolgáltatások Itt Petykó Zoltán tájékoztat minket arról, hogy mi is a kamara szerepe. Ebből az egészből egy mondat tetszett igazán. Felméréseink szerint, a vállalkozók jelentős hányada még kevés információval rendelkezik arról, hogy a BKIK tagság vállalása milyen előnyöket, lehetőséget kínál. Drága Petykó úr, és önök mit tettek, tesznek, annak érdekében, hogy ez ne így legyen? Majd 2 évtizede vagyok taxis és azt sem tudom, hogy a BKIK-t eszik-e vagy isszák. Persze, erre lehet azt mondani, hogy az én hibám…persze, meg a másik 3-4 ezer emberé. Jó, mind1, leszek olyan rendes és én majd ezt megteszem helyettük:-) Utána ráklikk a következő menüpontra: Hírek Gondoltam majd itt jól fel leszek homályosítva a napi aktualitásról. Magyar-Ázsiai Vállalkozói Napok Szóval most már tudom, hogy a tradicionális értékeket képviselő Európai Uniós tag Magyarország rendkívüli lehetőségeket biztosít az ázsiai térségből érkező, és Európában megjelenni kívánó cégek számára. Ez az információ még majd jól jöhet egy átitalozott éjszaka után, ha a környezetemet meg szeretném ijeszteni, de másra, szerintem nem fogom tudni használni. Tovább: Szakképzés Ez az, itt majd jól megtudom, hogy miként szeretnék nehezíteni a szakmánkba kerülést, miként verik át a törvényhozáson azt, hogy ne lehessen olyan szitu, amikor 1 ezer kilométert vezetett emberke lehet taxis, akire majd az utasok a biztonságukat bízzák. Ez helyett megtudtam, hogy lehet mestervizsgát tenni, na meg hogy van itt is vagy 10 igazgató, annak 3 helyettese, meg 4 titkárnője, ahol jelentkezni lehet. Oksa, tomajer azt mondta, innen mindent megtudok, de erősen kezdtem ragaszkodni ahhoz, hogy a taxis résszel foglalkozhassak. Tovább kerestem. Okmányhitelesítés Ó, ez itt már szép hosszú iromány. Itt más a hangnem is, hiába na, ebből pénz folyik be, ez itt kérem már zsebre megy. Na meg persze nem minden szakmában van olyan erős akarat arra nézve, hogy minden kötelezővé legyen téve. Nem úgy, mint a mi esetünkben. Ezt az irodákba üldögélő nagyon szimpatikus tejhatalommal rendelkező hölgyek ki is használják rendesen. Üzleti ajánlatok Egy dolgon akadt meg a szemem: Csokoládé forgalmazásra, nagykereskedőt keres Ennyi. Tovább: Hasznos linkek Sehol sem találtam a hallotaxi linkjét, igaz, mi nem is vagyunk fontosak:-) Tovább Kamarai projektek Leonardo - Entrepreneurs Training Portal ETP projekt nem csak egy e-learning tananyag Craigavon Industrial Development Agency Leonardo-Enterprising Europa a holland CINOP által megpályázott kkv-fejlesztés Monitoring Labour Market Reforms A stuttgarti IFBau Továbbképző Intézet – a Baden Württemberi Építész Kamara Oktatási Kht.-ja Nesze neked bonyek, ezt kend a hajadra. Istenem, mennyi ingyenélő és milyen szép hangzatos kifejezések. Olyan igazi Magyaros:-))) Te meg csak egy sz@ros taxis vagy, ezt jól benéztük urak:-)) Tovább: Tagvállalkozások weblapjai Szerintem ez sem az, amit én kerestem. Amikor ide eljutottam, akkor 10 percig szidtam tomajert rendesen, hogy ennyi baromságot elolvastatott velem. No nem baj, jön még kutyára….:-) Ekkor találtam egy olyan menüpontot, ahol az eddigi elnökök vannak felsorolva. Petykó Zoltán. Hello, ez nem nagyon hasonlít Antal Attilához. Itt ismét telefonos segítséget kértem, ahol tomajer elmondta, hogy egyszer amikor 3 napig otthon volt, ő talált a lapon olyat, hogy tisztségviselők névsora. Na azt keressem meg, és akkor nekem jó lesz. Basszus. 3 nap? Pont erre van ideje egy taxisnak. Itt eszembe jutott Petykó barátunk mondata. Felméréseink szerint, a vállalkozók jelentős hányada még kevés információval rendelkezik arról, hogy a BKIK tagság vállalása milyen előnyöket, lehetőséget kínál. Cseszd meg, ez nem tájékoztatás, hanem útvesztő. Viszik a macit a málnásba. Na mind1, nem adom fel. Keresek tovább. Végre találtam egy olyat, hogy Választott vezetők Végre, ez kell nekem. Keresek, keresek, de se Antal, se Sipeki. Jó oldalon vagyok én egyáltalán, vagy BKIK-ból is kettő van? Nem lepne meg. Tagozatok!!! EEEeeeez az. Hiszen ez kell nekem, itt lesz a 6-os osztály vezetője Sipeki úr. Nem volt, legalábbis én nem találtam. Pedig megtaláltam az Ipari tagozatot és ott a VI. pontot. Abban összesen ez található Ok, ez nem az én terepem. Felhívok valakit, aki képbe tud tenni, mert ennyi macera után kevesebbet tudok, mint eddig. Itt a következőket tudtam meg, és lényegében ez a lényeg: A kamarában kb. 150 szavazaton függ a sorsunk. A kamarába csak mint vállalkozó lehet belépni. Pont ezért mindenki benne is van, akinek fontos, hogy milyen döntés születik itt. Egy valaki nincs benne…TAXIS!!! Nem kell ide szakszervezet, nem kell ide forradalom. Be kell lépnie 300 forrestnak, Kovács Zolinak, partizánnak, tizedesnek, kritikusnak és az lesz, amit mi AKARUNK!!!. Hello, Petykó úr, ezt miért nem publikálják, hintik el jobban a köztudatban? Uraim, a feladat adott. Vállalkozókat keresni, akik taxisok és képesek kifizetni egy évre 17 ezer forint tagsági díjat, majd amikor szavazni kell, akkor el is jöjjön és szavazzon. Van kedvetek, nekifutunk? Megkavarjuk egy kicsit az állóvizet? Képzeljétek el, ha elegen belépnénk és megszavaznánk (mert lehetőségünk van rá!!!!!!) mondjuk a BKIK taxis tagozat elnökévé Kovács Zolit….húúúúúúú wazzeg:-DDDDDDDDDD Na, mit szóltok hozzá? Vagyunk 300-an vállalkozók, akik nem sajnálnak ÉVI 17 ezret az ügy érdekében? 6 ezer forinttal kevesebb, mint a droszt matrica, ami szerintem nem sokáig szerepelne költségként, ha a Zoli (mondjuk, de persze lehetne más is) elnök lenne a BKIK-ban:-))) Egy taxis, egy olyan, aki a taxisok érdekeit képviselné…hmmmm???

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.08.16 12:05

Norvégiában lakik? Ismerem:-)))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.08.16 10:15

Mondd meg kérlek neki, hogy én nem vagyok fent au iwiwen, de itt megtalál. Ha nem emlékezne rám, akkor mondd meg neki, hogy én vagyok.
Mit írhattam volna? Vállalkozó? Ne akarj nekem már bajt kérlek:-( Még a végén idetéved a lapra valamelyik másik szakmából egy igazi vállalkozó (tudod az, amelyik olyan nagy, kifizetett autóval járkál, aki hétvégén szórakozni viszi a családját, nyáron meg nyaralni) azt jól a fejemre koppint, hogy magunkat hozzájuk merem hasonlítani:-) Vagy komolyan azt gondolod, hogy egy igazi vállalkozót rá lehet venni többletmunkára kevesebb pénzért és még kötelezheted arra, hogy ő ezért többet fizessen? Te kis butus, ne légy már baromarcú:-)))
Nagyon érdekesen alakul a „piac”. Vannak bizonytalan jelzők az biztos. Valahogy ilyen lehet a tőzsde is. Emlékezzünk vissza…(jaj istenem, megint szófosásom van…) Amikor beindult a 6x6, majd jött a Taxi2000. Emlékszem mennyit vigyorogtunk rajtuk. Egyszer csak azt vettük észre, hogy egyre több és több kollégánk hordja az ő felségjelzésüket. Betörtek a piacra, megszokta a szemünk az új társaságot, majd gyökeret is eresztettek. A fennmaradásuk számomra kisebb rejtély, mert többször volt szerencsém tanúja lenni annak, ahogy a telefonosuk beszél az utassal. Vérlázító. Egyszer odáig fajult a dolog, hogy majdnem kivettem a hölgy kezéből a telefont azt leugatom a kedves urat a telefon túloldalán. A hölgy bűne az volt, hogy 37 perc(!!!) utcán várakozás után (dátum: Január…olyan -5 fok), beszállt hozzám, szinte sírva, mert annyira fázott, majd felhívta a Taxi2000 központját, hogy lemondja a megrendelt taxit, ahol a telefonos találgatásba bocsátkozott a hölgy foglalkozását illetően. Megvallom, elég extrém dolog volt ezt hallani, és nem csodálkoztam rajta, hogy a hölgyike megfogadta, hogy soha többé nem fog ettől a cégtől rendelni. Na szóval láttunk – és sajnos meg is éltünk – már több agonizálást cégek részéről. Itt a legutóbbi, amikor az RT volt a csőd szélén. Erre mit ad isten, a 6x6 egyik emberének hibáját kihasználva elhappolták az MTV-t. Ügyes. Most meg sorra csaklizzák el a többi címet. Okosan szinte csak az egyik céget szívatva, mivel ők is tudják, hogy ha általános hadviselésbe kezdenének, akkor ezek a cégek összefognának és szépen felvásárolnák az összes címüket azt nekik kapáltak. Erre az esetre felkészülve most megcélozták a lakossági megrendelőket, akik mindig is egy olyan erős bázist tudnak nyújtani, hogy ha minden borul, akkor sem kell becsukni a kaput. Mondjuk a mostani szigeten való produkció nem tudom mennyire gátolja ezt a próbálkozást, de ha szerencséjük van, akkor a többség külföldi volt, aki meglepődött arccal konstatálta a vele történteket. Na mind1. Erre mit lehet hallani a kollégáktól. Taxi2000 kezd bukdácsolni…kezd? Tart ez már egy ideje. Ráadásul a 6x6, akiknél erősen létszámkorlátozás van életben egy ideje…legalábbis kifelé ezt terjesztették…most veszi fel őket válogatás nélkül. A 6x6-nál lévő taxisok legnagyobb megrökönyödésére. Természetesen, ha mind ez igaz, ami az utcán kering. De hát kit érdekel az utca? Nem? Franc sem fog a taxisok felé kommunikálni, hiszen azok semmi másra sem jók, mint vigyék a fuvart és peneljenek. Szóval várható a 6x6-nál egy minőségi romlás. No, menjük tovább. Taxi4. Köszöni jól van. A létszámuk mostanában rohamosan emelkedett, bár a fluktuáció igen erős. Budapest taxi. Szépen csendben elvan, olyan középmezőnyben lehet elhelyezni. Olyan biztos középbefutó. Amennyiben azt vesszük figyelembe, hogy honnan indultak, akkor csak gratulálni lehet nekik. Tele5-Buda Szintén köszöni, megvannak, sőt, itt már a taxisok is többnyire elvannak. Náluk egy nagy probléma van. Vannak a hihetetlenül tiszteletben tartott, alapító-főalapító-kurvára alapító tagok, akik „kisebb” sértetlenséget élveznek a kezdő, újonnan belépőkkel szemben. Basszus, tuti kifelejtek majd cégeket…annyi van:-( Mi volt eddig? RT Taxi4 Taxi2000 Budapest Tele5-Buda 6x6 Kimaradt: Főtaxi Zóna Mini Mobil Barát taxi City Főtaxi: Hasítunk rendesen. Nekem speciel az a véleményem most, hogy soha rosszabbat!!! Persze gondok itt is vannak vastagon, ahogy Lajos barátom szokta mondani…hogy én ezért a barátom szó miatt mit fogok kapni:-DD Mindegy, azért én bírom a szövegét AMIKOR NÉGYSZEMKÖZT VAGYUNK, mert a hivatalos oldalától néha én is szőrt rakok a hátamra, hogy legyen minek felállnia:-)) Szóval van pár ügyeskedő, akik okosan siklanak a folyón. Persze ez az ittlévő kollégáknak meglepő, de én a Rádiótaxinál edződtem…esküszöm, néha fel sem tűnik, hogy gond van:-))) Ők kiscserkészek még…kérdés, hogy az illetékesek engedik-e kinőni őket nagyokká… Zóna: Sz@rik mindenre. Megy a maga útján a hivatalos dolgokhoz ragaszkodók legnagyobb döbbenetére. Mára egy olyan flottájuk van, ami minőségben vetekszik több régi fővárosi cégével. Mindezt elérték 1 év alatt. Ha valami, valaki nem állítja meg őket, akkor lesznek itt még gondok. Mini Mobil: Lassú víz partot mos:-) Józsink életfilozófiája: Minden nap, amit nem taxizással kell töltenie, ajándék az élettől. Mit mondjak, igazat adok neki:-) Barát taxi: Még létezik, és létezni is fog, mert mindig lesznek taxisok és utasok, akik a gombokat a minőségnél többre tartják. City! Nem véletlenül hagytam a végére. Ma volt szerencsém hosszan elbeszélgetni egy Cityssel, aki szerencsére nem tudta, hogy ki is vagyok én valójában:-)) Ejnye fiúk, hááááááááááát mit hallottam én rólatok??:-))))) Na, nem írom le, de ejnye-ejnye, megszédültünk a sziget adta lehetőségtől??:-))) Szóval City. Stabil rendesen és hihetetlen volt olyat hallanom egy taxistól, hogy a diszpécser által kialkudott árat alig tudta az órába produkálni és fél, hogy ennek a habzsi-dözsinek az év hátralévő részében lesz káros hatása. Na, melyik cégek voltak? RT Taxi4 Taxi2000 Budapest Tele5-Buda 6x6 Főtaxi Zóna Mini Mobil Barát taxi City 12 cég, nekem nem jut több eszembe:-(
Türelem hatszázat terem...hááát nem tudom, a rózsa nekem jobban bejött:-)))