Felhasználó hozzászólásai
Téma: Pécsi Taxisok
Hozzáadva: 2009.10.04 21:11
                A cikkre reagált a kiskolléga úr, hogy előtt a Pécs Sün's csapatát erősítette a pécsi kolléga úr.            
        Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:31
                Ó igen, el kell ismerjem túl közel volt a központhoz hogy észrevegyem :)            
        Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.01 16:30
                Szeretnék jelentkezni :)))
Minimális helyismeretem ugyan van, de erős tájszólásom is, addig megtanulnám artikulálva mondani hogy 001 :D            
        Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:22
                A hármas a kütyüs tarifa ?            
        Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.10.01 16:21
                Ricsi, a Kerepesin hol van büfé ?            
        Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2009.09.27 16:01
                Most írjam ki a számod ? :))))            
        Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.11 12:16
                Hááát ... :)            
        Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.10 18:36
                Kint vagy bent ?! :-)            
        Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2009.09.09 17:19
                http://homar.blog.hu/2009/09/09/trefas_taxiszamla_kulfoldieknek
Tedd ki ha van kedved:)            
        Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.08 19:53
                Ezt az oktáv-on találtam:
 Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning
A tanfolyam célja:
hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak kommunikációs készsége javuljon:
    *
      Tudatosan kommunikáljanak az ügyfelekkel élőszóban és telefonon egyaránt
    *
      Probléma - feltárási és - megoldási technikákat ismerjenek meg
    *
      Képessé váljanak cégük üzleti céljainak elérése érdekében az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony megoldására
Főbb témakörök:
    * A kommunikáció, mint a kölcsönös megértés művészete
    * A személyes és a telefonos kapcsolattartás jellegzetességei
    * Önismeret – ügyfélismeret hatékonyságunk szolgálatában
    * Emberi játszmák az ügyfélszolgálaton
    * A panaszkezelés szabályai
    * Csak minden 27. elégedetlen ügyfél reklamál!
    * Az aktív hallgatás és kérdezés titkai
    * Kapcsolattartás a belső vevőkkel
    * Stressz-kezelés, önmenedzselés            
        
                            
            
        












