Név
Becenév kámbi078
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.08.11 17:52

Megszülettek a BKV végkielégítéses viccek első példányai . . . Az első három kérdés Szalainé Szilágyi Eleonórával kapcsolatos. Minden helyes válasz 3 pontot ér. 1,) Hány darab használt autóbuszt vásárolhatott volna a BKV, ha Szalainé 100 milliós végkielégítését, 1,2 milliós fizetését, és az ehhez járó 120 százalékos prémiumot, melyet közel 1 évig kapott, járműbeszerzésre költi, ha tudjuk, hogy egy ilyen busz ára 20 millió forint? 2,) Hány darab vonaljegyet (és/vagy bérletet) kell eladni a BKV pénztárosainak, hogy kitermeljék Szalainé fizetését és végkielégítését? 3,) Ki lehet a felelős azért, hogy Eleonóra az elbocsátást követően továbbra is a cégnél dolgozhatott? (Csak egy helyes válasz van): a,) Az akkori vezérigazgató, Balogh Zsolt b,) A BKV teljes vezetése. Mindenki, aki tudott erről, és nem szólt c,) Magyarországon vagyunk, így senki 4,) Vajon hány másodperc alatt ég ki teljesen a Rákóczi úton azaz Ikarus 435-ös autóbusz, melynek a motorterében a karbantartás teljes hiánya miatt tűz keletkezett? A megoldáshoz függvénytáblázat használható. (10 pont) 5,) A Moszkva tér felé közlekedő 22-es busz a Szent János korháznál fékhiba miatt elszabadult. Számítsa ki, hogy az autóbusz hány perc alatt ér a Moszkva térre. (Amennyiben lehetséges adja meg a "becsapódás" helyét is) (12 pont) 5/a) Ön szerint ki lesz a hibás? a,) A vezérigazgató b,) A karbantartó c,) Természetesen a buszvezető 6,) Ábrázolja koordináta-rendszerben a BKV jegy és bérletárainak növekedését 2000-től napjainkig. Másik színnel jelölje a szolgáltatás színvonalának csökkenését. Milyen arányosság figyelhető meg a jegyárnövekedés és a szolgáltatás színvonalának csökkenése között? (20 pont) 7,) A BKV 5 színésszel kötött szerződést a Nagykörúti villamosok és a 7-es buszcsalád utastájkoztató szövegeinek felmondására. Vajon hány darab autóbuszt lehetett volna teljesen kitakarítani, ha tudjuk, hogy a tájékoztatás "fejlesztésére" 5 millió forintot költött a cég, és azt is tudjuk, hogy egy busz kitakarítása 50 ezer forint. (10 pont) 8,) Tippelős feladat: Ön szerint hány embert foglalkoztatnak feleslegesen az Akácfa utcában? Tippelje meg azt is, ha ezeket kirúgnánk, mennyi plusz bevételhez jutna a BKV. (7 pont)

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.08.11 08:57

Nem indul per a Köki Terminál ellen 2009-08-10 17:09:32 A lakosok érdekére hivatkozva elállt a kőbányai Köki Terminál bevásárlóközpont elleni pertől a Levegő Munkacsoport. A zöld szervezet MTI-hez hétfőn eljutatott közleményében hangsúlyozza: a hosszas egyeztetési tárgyalást követően azért állnak el a per lehetőségétől, hogy a budapesti 3-as metró kőbánya-kispesti végállomásánál mielőbb megszűnjön az építkezés miatti áldatlan és balesetveszélyes állapot.

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.08.05 10:23

Délelőtt 10.00 órától 20 percen át nem közlekedik a 3-as metró, áll abban a szűkszavú közleményben, amelyet a BKV juttatott el az Indexhez. Mint megtudtuk, az éjszakai pályakarbantartást nem tudták befejezni a vonalon, ezért már reggel félóra üzemszünettel indult a nap, és délelőtt is le kell zárni a vonalat 20 percre, mert kisiklásveszélyt jeleztek a délutáni csúcsforgalomra, ha nem végzik el a munkát. A BKV közleménye szerint a 3-as metró Kálvin téri állomásán végzendő rendkívüli pályakarbantartási munkák miatt szerdán délelőtt 10.00 órától előreláthatólag 10.20-ig a Deák Ferenc téri és a Nagyvárad téri állomások között egyik irányban sem közlekedik a metró. A két állomás között metrópótló autóbuszok közlekednek, amelyek a szokásos metrópótló autóbusz megállóhelyeken állnak meg. A metrópótlók a Ferenciek tere megállót nem érintik, ehelyett az Astorián található metrópótló autóbusz megállóhelyen lehet felszállni rájuk. Az érintett metrópótló megállókban a BKV munkatársai is tájékoztatást adnak a módosult forgalmi rendről. Vitézy Dávid, a BKV felügyelőbizottságának a tagja az Indexnek elmondta, hogy hosszú évek alatt nem volt ilyen esetre példa. Hozzátette, hogy a BKV szakemberei éjszakai karbantartást végeztek a 3-as vonalon de nem tudták reggelre befejezni. Ezért reggel félóra üzemszünettel indult a nap. Vitézy úgy tudja, hogy a 10 órai karbantartást azért kell elvégezni, mert ellenben a délutáni csúcsra kisiklásveszély állhat fenn. Véleménye szerint alapos és részletes belső vizsgálatnak kell tisztáznia, hogy emberi mulasztás vagy műszaki szükségszerűség miatti leállás történt. A BKV sajtóosztálya a részletek iránt érdeklődő Indexet a diszpécserhez irányította, aki viszont azt közölte, hogy műszaki téren nem, csak forgalmi ügyekben tud felvilágosítást adni. Eszerint a metró pótlására 24 autóbuszt állítanak be részben tartalékból, részben a környék vonalairól. Főleg 4-es 6-os villamospótló és 7-es buszok vonalát érinti az elvonás, ahol ezért ritkább járatokra és nagyobb tumultusra kell számítani.

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.08.04 10:51

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.08.04 00:36

Akkor folytatódjon a roncsderbi:))))
Csak nem puszilkodtatok? :))))))))))

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.07.28 17:05

Ez most egy törésteszt? :)))))))))))))

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.07.28 16:42

Alakul a szappanopera:)))))))))))) Botrány után: távozik a BKV humánigazgatója Hírszerző 2009-07-27 11:31 A korábban felröppent sajtóértesülésekkel ellentétben dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra nem ajánlotta fel a már megkapott végkielégítés visszafizetését. A korábbi közös megegyezés módosításával a mai nappal távozik a BKV-tól dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra humánpolitikai igazgató. A megüresedett posztra a Társaság vezérigazgatójának, dr. Kocsis Istvánnak a döntése alapján a BKV Zrt. pályázatot ír ki - közölte a közlekedési társaság a Hírszerzővel. A volt vezető megerősítette, hogy a közötte és a vezérigazgató között lezajlott egyeztetéskor a korábban felröppent sajtóértesülésekkel ellentétben nem ajánlotta fel a már megkapott végkielégítés visszafizetését. A távozó igazgatót semmiféle járandóság, így céges autója sem illeti meg. Dr. Szalainé feladatait ideiglenesen dr. Sziebert György jogi igazgató veszi át - áll a BKV közleményében. Mint arról korábban beszámoltunk: a Magyar Nemzet múlt heti írása szerint az igazgató mintegy százmillió forintos végkielégítést kapott annak ellenére, hogy még a cégnél dolgozott. A lap azt írta, hogy hiába fizettek ki - prémiumokkal együtt - mintegy százmillió forintot végkielégítésként a BKV személyzeti vezetőjének tavaly márciusban, ő ma is a fővárosi közlekedési társaságnál dolgozhat havi bruttó négymilliós fizetésért. Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy Szalainé Szilágyi Eleonóra azért maradhatott még másfél évig a cégnél - annak ellenére, hogy végkielégítését megkapta -, mert Balogh Zsolt, az előző - megbízott - vezérigazgató erre szabályos megállapodást kötött vele. Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes ás Kocsis István BKV-vezér vizsgálatot kezdeményezett az ügyben. A BKV vezérigazgatója pályázatot írt ki a humánpolitikai igazgatói poszt betöltésére.

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.07.28 14:47

Egy vélemény a sok közűl,no comment !: BKV-komédia, újabb epizód 2009.07.25. 09:15 :: Pilu "Végkielégítést az kap(hat), akit munkáltatója rendes felmondással elbocsát, vagy közös megegyezéssel bontják fel munkaszerződését. A végkielégítés kifizetés utáni (tovább) újrafoglalkoztatás miért ütközne jogi akadályba? Ha én, mint munkaadó vagyok olyan hülye, hogy ma felmondok neked, kifizetem a végkielégítésed, és holnap újra felveszlek, az kizárólag a saját problémám, illetve a cégemé. De ki az a hülye munkáltató, aki kirúgja emberét, majd másnap ismét foglalkoztatja? Az a hülye, amelynek menedzsmentje két kézzel lapátolja a cég pénzét hazafelé. Piaci körülmények között erre nem nagyon van lehetőség, hiszen az éber tulajnak ez azonnal szemet szúrna, de egy állami vállalatnál? Maga a paradicsom, hiszen nem csak a vezetés, hanem a tulajdonosi jogkört gyakorlók is haverok, pénz meg dögivel, hiszen a nagy közösből jön. Itt könnyen el lehet játszani, ugyanis az egész menedzsment egy oldalon áll, egy tehenet fej, lop. Egyébként a trükk nem mai, állami vállalatoknál rendszeresen eljátszották, régi elvtársak jutalmaztak ilyen módon egymást."

Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ

Hozzáadva: 2009.07.27 15:30

A végkielégítés után is dolgozik a BKV-vezető MTI A társaság egy olyan munkavállalónak fizetett végkielégítést, aki a vizsgált 2008-as év végén is az aktív állomány tagja volt - írja a Magyar Nemzet. hirdetés Hiába fizettek ki - prémiumokkal együtt - mintegy százmillió forintot végkielégítésként a BKV személyzeti vezetőjének tavaly márciusban, ő ma is a fővárosi közlekedési társaságnál dolgozhat havi bruttó négymilliós fizetésért - értesült a Magyar Nemzet. A lap információi szerint tavaly nyáron további másfél évvel meghosszabbították a már végkielégítésben részesült humánpolitikai igazgató munkaviszonyát, aki így ez év december 31-ig tölthet be vezető beosztást a BKV-nál.