Név
Becenév era
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Nem véletlenül kérdeztem rá úgy az időpontra, hogy 1 hónapon belül-e vagy sem mert kb. akkor jött az ukász. Akkor vegyük úgy, hogy ez a probléma már nem probléma , mert a Te felfogásod szerint dolgozunk. Szerinted javult a helyzet azóta? Előbb jön a kedves, nem kell annyit várni rá? Tényleg nem kekeckedni akarok, csak kiváncsi vagyok rá, hogy az utas hogy reagálja le a dolgokat.
Helló ! Bocsi de csak most tudtam leülni a gép elé. Melyik részét nem hiszed el, hogy rendeletben lehozták, vagy hogy nem ígérgetünk? Kérdezd meg a kint is, bent is dolgozó fiúkat, milyen utasítást kaptunk erre vonatkozólag. Megmondanád egyébként, hogy mikor készült a hangfelvétel? Természetesen nem pontos dátum kell, csak annyi, hogy 1 hónap belül készült-e, vagy sem? Előre is köszi. Ja! És persze kíváncsi is lennék a felvételre /elvégre nőből vagyok/, no meg meghallgatnám ki volt a vonal végén. Előre is köszi!
Higgyétek már el, hogy közös a célunk. Ne ellenségként, hanem kollegákként nézzünk már egymásra. Nekünk is teljesítményarányos a pénzünk és nektek is. Nekünk sem jó, ha az utas minket szíd a kocsitokban és nektek sem, ha jön az utaspanasz. E kettő együtt a cég érdeke, ami egyben a mi közös érdekünk is - minél több megrendelés nektek is és nekünk is. Minél kevesebb panasz itt is ott is. Na sziasztok, mert este meló!
Hmmm.... Hmmm.... Bízony így van!!!!
Ez nem feltételezés, ez tapasztalat. Szóval nem mondtam, hogy minden esetben, de sűrün előfordul.
Helló ! Bocsi ezt nem írtam oda a Főtaxi. Erről az a véleményem, hogy ha siet, akkor úgyis lent lesz 10-15 percen belül, sőt toporogva vár és boldog ha előbb érkezel. Ha meg nem siet........ Ezt rád bízom-:)
Akkor még egyszer leírom: Ha Te, mint taxis 15 percet igérsz a címre, de 10-el ott vagy, akkor szerinted etikus lenne órát indítani 10 perc után? Az utas ehhez mit szólna? Nem panasz lenne belőlle? Mi, illetve Te 15 percet ígértél neki. Hangsúlyozom, hogy ezt csak és kizárólag erre az esetre értettem, amikor is Ti ígéritek a címre érkezési időt. Hidd el nekünk is az a jó, ha mindkét oldal elégedett azzal amiért ott ülönk a helyünkön.
Sziasztok ! Csogu nálunk nem csak így kell csinálni, hanem ez rendeletben ki is van adva. Magyarul: nem mondhatunk időt, hacsak az utas ehhez nem ragaszkodik. Sőt tovább megyek, ellenőrizni is szokták, hogy betartjuk-e ezt az utasítást. De most nézzük a másik oldalt is. Utas vonalban, kollega igér 15 percet és mit ad isten 10 perc után címen van -természetesen tudom, hogy biztonsági okokból mond több időt, nehogy késésért csücsüljön utána - akkor viszont ne reklamáljon 12 perc után, hogy aranyos biztos jó a cím, mert itt semmi mozgás ? Utas oldalról megközelítve ugyan ez a probléma hány perc lesz kérdésre: mondunk egy pontos időt - teszem azt 5-6 perc és ott vagyunk - negyed órában belül utas meg sehol. Telefonál a diszi, hogy akár már repülhetnének is ha lefáradnának. Erre a kedves utas : jó kapcsoljon a kollega órát, majd érkezünk. Ha tudja a pontos címre érkezési időt mert rákérdezett, akkor miért nem jön le? Ha tudja, hogy 5-6 percen belül Ő nem készül el, akkor miért nem mondja, hogy oké, de nekem még kell 10 perc mire elkészülök? Szerintetek hibázott a központ valamelyik esetben is ? Szerintem nem, mégis mindkét esetben várakozik a kollega a címen.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2006.12.31 15:52

Ja! Lilazoli jókívánságától kisebb földrengés volt Budapesten és vonzáskörzetében -:))))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2006.12.31 13:02

Megyek oda !