Név
Becenév nardo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Egy kis időt,a "a szentháromságotok?"
Hello Tomi! Mi a véleményed ha a 1058-as hozzászólás végén ? van?
Eddig jó, szép munka. Az idő viszont megy , gyorsan itt van szeptember.
Szóval egy levél terv... Tomajer? Esetleg cím Telefonszám e-mail Tisztelt csak névszerint ! Egy gyermek bajban van. Az Ön segítsége nélkül lemarad a többiektől, mások céltáblájává válik és bizonytalan jövő vár rá. Ön képes arra, amire senki más nem. Egy szempillantás alatt képes rajta segíteni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Valójában huszonötezer gyermekről, illetve az Őket felnevelni szándékozó hatezer családról van szó. Így az Ön segítsége sokkal nemesebb célokat szolgál, mint azt talán először gondolta. Az Ön szerepe nélkülözhetetlenné vált ebben az ügyben. Nem pénzt kérek a nevükben, azt Ők ebben formában nem is fogadnák el. Mindössze egy kis figyelmet kérek Öntől, amíg elolvassa ezt a levelet. Képviselő Asszony/Úr! Bizonyára tudja, hogy az Országgyűlés megbízta a Fővárosi Önkormányzatot, hogy alkossa meg a régóta halogatott - és a taxis személyszállítók által is szorgalmazott – új taxis személyszállításokat, szabályzó rendeletet. A fővárost képviselő szakemberek nagy lendülettel láttak munkához, és ebbe bevonták a különböző szereplőket, köztük a fuvarszervezőket és taxis vállalkozókat is. A feladat azonban nagyon összetett, illetve speciális volt. Az egyeztető tárgyalásokon mindenki a maga érdekeit próbálta képviselni, hiszen a megbízott szakembereknek nem volt idejük megérteni a taxisokat, ugyanakkor a taxisok sem tudtak ilyen rövid idő megtanulni tárgyalni, érvelni. Így születhetett meg az a két törvényjavaslat, amit valójában két – három sor különböztet meg egymástól. Így valójában nem kerülnek döntéshelyzetbe a képviselők sem. Szintén az idő rövidségével magyarázható az, hogy a tervezetek rengeteg hibát, pontatlanságot tartalmaznak. Nem vették figyelembe azt a tényt sem, hogy egy nagyon komoly gazdasági válságon van túl az ország. Ennek pedig nem a taxisok voltak a nyertesei, ahogy a főváros sem. Ahogy Önök nehezen tudják kezelni például a BKV helyzetét, a Főpolgármester Urat abba a helyzetbe kényszerítve, hogy a kormánytól igyekezzen pénzt szerezni, hát mi sem tudjuk ilyen rövid alatt megoldani a magas szintű elvárásokat. A jelentős különbség az, hogy Mi, nem is tudunk kihez fordulni anyagi támogatásért. A taxis vállalkozók nem akarnak elbújni a feladatok elől, - hiszen ki ne szeretne új eszközökkel, kocsikkal dolgozni - de azt lássuk be, hogy ez nem megy ilyen rövid idő alatt. A mai helyzetben az előírt négy-ötmilliós autók beszerzése meghaladja a taxisok lehetőségeit. Az is nagy probléma, hogy az egész reformot nem kísérték gazdasági számítások, amik alátámasztanák, hogy a tervezetben szereplő tarifákkal gazdaságos egy vállalkozás, vagy akár csak megtérülnek az előírásoknak megfelelő eszközök. A szükséges számítások nélkül, hatezer család élete kerül veszélybe, pedig Mi, csak dolgozni szeretnénk. Nem egy külföldi cég kap vagy kapott különféle támogatást, mert néhány száz munkahelyet teremt. Mi hatezren, itt fizetünk adót, úgy a költségvetés, mint a főváros felé. Nem vagyunk külföldiek az igaz, de munkanélküli segélyből élők sem szeretnénk lenni. Képviselő Asszony/Úr! Önök 2012. június 20.-án fognak szavazni a rendelet elfogadásáról. Nem azt kérem Öntől, hogy megtagadja a frakciója által támasztott követelményeket, hiszen a fejlesztések nagy részével egyetértünk, sőt kértük. Amit kérek az csak egy kis idő. Semmi nem indokolja azt, hogy ez a rendelet 2013. Január 01.-én életbe lépjen. Nem tartalmaz átmenetet sem, így például mi lesz azokkal az emberekkel, akik idén még taxival indultak a szilveszteri bulikba, de hajnalban már nem tudnak hazamenni. Tisztelt Képviselő Asszony/Úr! Arra kérem, hogy ne fogadja el a rendeletet ebben a formában, adjon még időt a további egyeztetésekre, illetve arra, hogy a taxis vállalkozások felkészüljenek a jövőre. Nagyon köszönöm, hogy meghallgatott. Amennyiben kérdése van, illetve a döntéséhez további információra, technikai részletre van szüksége, kérem, keressen bizalommal. Tisztelettel: Tomajer? Budapest, 2012. június 15.
Értem, Most mennem kell, este remélem lesz időm összedobni valamit, amiből néhány részlet esetleg használható lesz.
A levél fogalmazásnál egy-két kérdés felmerülhet: - az autó kérdés tiszta, későbbi bevezetés stb… ok az is tiszta, hogy kérni A-ból B-be a taxióra használatát. Nincs ajándék út. - De: ezek az árak csak úgy jók, ha törlik a GPS nyomkövetős rögzítést. (minden km rögzítve) Ha viszont az ár ennyi, és van GPS, akkor ragaszkodni kell, ahhoz, hogy mutassák be a gazdasági számításokat, ami alapján veszteség nélkül lehet ezt csinálni. Hát ekkor esetleg megkérdezik: ez, hogy függ össze? Akkor mit lehet mondani, vagy az egész bilit fel kell borítani?
Köszi, rendben Tudod én szerepelni nem nagyon szeretek, de amiben tudok, szívesen segítek. Nem tudom mennyit olvastál abból, amit az 1-2 hétben írogattam, (vagy más olvasta-e) de most, abba az irányba fordulnak a dolgok. Bejutni a góréhoz, lármázni, kapcsolatokat keresni, jogászt keresni. Hát szerintem is ez a jó irány, most.
Sztem elég ami ránk vonatkozik. A másikhoz ajándékozási törvény kellene. Amíg csak az én ötleteim maradnának, addig nem is lenne baj velük. Nem lennének. Sajnos azonban a fuvarszervezők azzal nem versenyezhetnek, hogy minden egyforma, csak a szabadjelzőm más, szebb, utazzon velünk. És hát sokkal okosabbak nálam. A taxisok meg csak dolgozni akarnak, meg befizetni a csekkeket, nem lázonganak. (pl.:156 Ft/km) Az 1006- hoz közben. Hát igen, itt hibáztak valakik korábban. Azt hitték van legalább 6000 ember, aki ha kell ezt meg, azt csinálja. Közben először talán 500 gondolta, hogy ez így jó. Nem mérték fel, hogy más vélemények is lehetnek. Ezt az elejétől lehet csak végigcsinálni. Aztán szép lassan meggyőzni még 100-at, és így tovább. Ekkor kialakul egy közös álláspont, és ha meg kell védeni akkor már 6000-en védik. (vagy legalább 3000) Ezzel lehet csak kezdeni, és mindegy, hogy mikor szavaznak. Ha kell, akkor most kell elkezdeni az elejéről, mert addig ez csak kapálózás, nem úszás.
Az igaz. Nehéz olyan véleményt találni amivel sokan egyet értenek és sokat kell dolgozni vele. Érvelni meggyőzni a másokat - érvekkel. Hát ez itt elmaradt. Én nem védek senkit, de: Ha mondjuk, van egy felvonulás, amit a narancsszínben szerveznek. Hívnak téged, hogy fogj egy narancs zászlót, mert a piros ellen kell menni. Mit csinálsz, ha egyiket se szereted, már?
Jó, akkor ezt is idemásolom: Hatósági ármegállapítás 7. § 3) A taxiengedély érvényességi területe szerint illetékes települési önkormányzat - a fővárosban a Fővárosi Önkormányzat - képviselő-testülete a területi kereskedelmi és iparkamarával egyeztetve, a fogyasztóvédelmi hatóság és a szolgáltatásban közvetlenül érintett szakmai érdek-képviseleti szervezetek véleményének figyelembevételével rendeletben megállapíthatja a személytaxi szolgáltatásért felszámítható árat és annak alkalmazási feltételeit. A személytaxi szolgáltatás díjszabását (díjtételeit) a képviselő-testület - a helyi körülmények mérlegelésével - legmagasabb hatósági árként vagy RÖGZÍTETT HATÓSÁGI ÁRKÉNT határozhatja meg. Tehát, én azt keresem, ami alapján a fuvarszervező nem adhat ajándék utat, INGYEN, amit végül is a taxis fizet. Egy példa: 2/A – ból reptérre végig órával, teljes ár. Eddig ok. De csak úgy kapod meg a fuvart, hogyha jön haza az utas érte mész, és ingyen hazaviszed. Vagy taxibérlet. Minden harmadik út ingyenes Budapesten, bárhonnan – bárhová. Ezt semmi nem tiltja, a fuvarszervezők találékonyak, adnak, a taxis meg fizet a végén.