Sikkes taxit kapnak az indiai nők

2007.03.11.

Kitekintő
Új taxivállalat nyílt az indiai Mumbaiban, méghozzá kifejezetten a tehetős, hölgy utasok számára. A Forsche cég exkluzív ezüst és fehér autóiban külön manikűrkészlet, méretes tükrök szolgálják a kliensek igényeit.

Sikkes autókkal és női sofőrökkel igyekszik belopni magát az mumbai (régi nevén Bombay) szebbik nem szívébe az a taxivállalat, amelyet egy indiai rallyversenyzőnő nyitott a héten. A nemzetközi nőnapon elindult, Forsche név (a német luxusmárka és a for she, azaz neki összevonásából) alatt futó luxusszolgáltatással a cégalapító, Revathi Roy fokozott biztonságérzetet, stílust és kényelmet kíván nyújtani az ázsiai metropoliszban közlekedő hölgyeknek.
A tíz ezüst és fehér taxit sikkes kék-rózsaszín logóval látták el, és itt még messze nem ért véget a gyengébbik nemre vonzóan ható tulajdonságok sora. A Forsche autóiban ugyanis szélesebb, sminkelésre alkalmas tükrök, magazinok, kozmetikai kellékek és körömlakklemosó várja az utasokat, akik így minden percüket hasznosan tudják eltölteni még autózás közben is.

A napokban Indiában elindult szolgáltatás azonban egyáltalán nem újdonság a luxuspiacon, hiszen Dubaiban és Moszkvában már működnek női taxik. A cégalapító úgy véli, nagy az igény a hasonló jellegű vállalatokra, hiszen sok hölgyet kifejezetten zavar, ha a visszapillantó tükörből férfiak bámulják, míg mások egyszerűen csak divatosnak találják a speciális járműveket.

Az átlagos indiai taxik tarifájánál mintegy négyszer többet felszámító Forsche iránt már most nagy az érdeklődés. Revathi Roy, aki autóparkját a közeljövőben 25 darabosra bővítené, már most ötcsillagos hotelekkel, esküvőszervező irodákkal és magániskolákkal tárgyal, a női vendégek és a diáklányok cseppet sem olcsó, ám garantáltan biztonságos szállításáról.

Deluxe Magazin