Hozzászólások száma: 107
Oldalszám: 6
Témakörök > Droszt Híradó > TAXI SZOLGÁLTATÁSI SZABÁLYZAT Írjuk együtt! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
666666 2012.04.19. 17:13:45 / # 40464
"H.Cs-nek az első reakciója az esetleges létszámkorlátozásra az volt, hogy "nem baj, majd felemelem a tagdíjat 90.000-re" Röhej,hogy ebben az országban az összes ****** ****** mind rajtunk akar meggazdagodni. Méginkább röhej,hogy ezt hagyjuk is,sőt igényeljük.
törölt felh. 2012.04.19. 17:12:04 / # 40463
avatar
Meglátjuk mit hoz a jövö.
szálka 2012.04.19. 12:26:18 / # 40462
avatar
Az említés nem légből kapott...sajnos. Mindjárt olvasom.
baupexim1 2012.04.19. 12:18:58 / # 40461
avatar
nem is én említettem meg a 90et, csak replikáztam:) mail-t olvastad?
szálka 2012.04.19. 12:17:13 / # 40460
avatar
Hogy írtad a másik topikban? "adjál tippeket" :-DD ejnye
baupexim1 2012.04.19. 12:15:38 / # 40459
avatar
90.000 plusz címenként 300? :D
szálka 2012.04.19. 12:00:06 / # 40458
avatar
Fájdalom, de nem lesz rend. Nincs hozzá közös érdek. Sőt tovább megyek: a legminimálisabb szándék a kompromisszumra is csak látszat kedvéért van. Nem is fogjuk megkapni együtt a fixtarifát, és a létszámszabályozást. Erős a lobbijuk. Pedig az egyetlen lehetőség lenne arra, hogy helyzeti előnybe kerülhessünk. Ugyanannál a cégnél vagyunk mindketten, nyilván Neked is van tudomásod arról, hogy H.Cs-nek az első reakciója az esetleges létszámkorlátozásra az volt, hogy "nem baj, majd felemelem a tagdíjat 90.000-re" Én nagyon is fontosnak tartanék egy olyan megoldást, amikor a fuvarszervezési díj (tagdíj) mértéke 50 százalékban lenne rögzített, és a fennmaradó rész pedig a felvett címmennyiséggel arányos. A egymással szembeni tisztességes viselkedést pedig ne a szükség kényszerítse ki, hanem legyen természetes.
törölt felh. 2012.04.19. 07:52:08 / # 40457
avatar
Induljunk ki abból, hogy egyszer hamarosan rend lessz. Ha tényleg rend van akkor automatikusan átrendezödik a piaci szereplök viszonya. Ha majd a fuvarközvetítö fog küzdeni azért, hogy legyen nézö a mozijába akkor fog csak megváltozni a stílus, hozzáállás meg ilyenek. De amedíg a taxista ki van szolgáltatva a fuvarközvetítöknek addíg nem lehet szó a kölcsönös üzleti alapokon nyugvó kapcsolatról. Sem.
szálka 2012.04.18. 09:55:08 / # 40456
avatar
Legyen! A 21-es hozzászólásban azt írtad, hogy a szabályzatnak, a taxis a fuvarközvetítő és az utas egymáshoz való viszonyáról kell szólnia. Az utas-hoz valóval változatlanul nem tudok mit kezdeni, mert meggyőződésem, hogy aki nem képes a minimális emberi normákat sem betartani a szolgáltatás során, annak nincs helye se szolgáltatóként, se utasként a taxiban. Kártérítési tételeket meg lehet határozni a károkozások esetére, de ezzel pont az a baj, hogy aki restelli amit okozott az vita nélkül is kompenzál, aki meg mondjuk a részegségéből adódóan csinál bajt, attól meg az "és akkor mi van",meg a "nem is én voltam" a fizetség. Ebben az esetben a TSZSZ kivonatos példánya akkor segít, ha az legalább 5 kilót nyom... A taxis, és a fuvarközvetítő viszonya már érdekesebb. A vállalkozói szerződésnek ki kell mondani, hogy nincs alá-fölérendelti viszony. A szolgáltatás kölcsönös, és ennek az igénybevétele, és az együttműködés módja is tükrözze a partneri viszonyt. Például: biztosítson minden fuvarvállalónak évente 2 hét, vagy 2x1 hét teljes tagdíjmentességet a szabadság idejére. Teljesen abszurd, hogy annak a tudatában menjen valaki nyaralni, hogy minden pihenéssel töltött nap mínusz 2000-2500 forinttal kezdődjön. Vagy a másik: konkrétan nekem nagyon csípi a szemem, hogy az etikások -és itt alig van kivétel- úgy beszélnek akár a csatornán, akár az irodai szőnyegszélen a taxistával, mintha legalábbis a seggükből rángatták volna elő a szerencsétlent. Erre, legyen a vétség bármilyen mértékű, nem lehet ok. Tehát szükségszerűen kelljen kötelező jelleggel jegyzőkönyvben, és hangfelvétellel dokumentálni minden számonkérést, és azt aláírással hitelesítve átadni a taxisnak arra az esetre, ha az további jogorvoslatot keresne. ( én például már várok egy ilyen berendelést, bár okot nem szoktam rá adni, de szívesen tartanék előadást viselkedéskultúrából )
Bátyó 2012.04.18. 04:56:39 / # 40455
avatar
Egy kis komlót,/amit megérdemlünk/ kívánok és jó pihenést.
csogu 2012.04.18. 04:49:23 / # 40454
Jó reggelt:-)/most jöttem haza/. Nekem egy olyan utassal volt nem is olyan rég ebből "konfliktusom", akivel már többször utaztam...de most sok volt neki a komló. Nem viselkedett szépen...és a végén nem taxival érkezett haza....igaz, önszántából szakította meg az utazást, mert annyira feldühítette, hogy hiába vágja a legválogatottabb sértéseket a fejemhez, én akkor is kedvesen mondtam neki az alapvető elvárások tényét:-) Néha a nyugodt ember tud a legjobban kihozni a sodrodból:-)) Kevés munkát, sok pénzt neked:-)
Bátyó 2012.04.18. 04:33:49 / # 40453
avatar
Jó reggelt./mindjárt indulni kell dolgozni/. Nos én sosem engedtem meg,hogy az autóban igyanak.Megkértem őket, hogy fogyasszák el nyugodtan,aztán indulhatunk.Csak egyszer volt olyan, hogy az illető a járdához verte a félíg tellt korsóját,de aztán megbékélve beüllt.Nyugodt hangon,de határozottan kell fellépni.Ez mindíg bevállik.
higgadt 2012.04.17. 23:26:41 / # 40452
avatar
Fuvardíj kiegyenlítése készpénzes fizetés esetén a fuvardíj kétszeresét meg nem haladó címletben lehetséges. Amennyiben az utas ennél nagyobb címlettel szeretné kiegyenlíteni a fuvardíjat, ezen kérését köteles előzetesen jelezni. Közvetített gépkocsi esetén - a rendelés rögzítésének időpontjában érkező jelzés esetén - a gépkocsi vezető kötelezettsége gondoskodni a visszajáró összegről, míg minden egyéb esetben az utas kötelessége. A gépkocsivezetőnek joga van fuvardíj előleget, a Budapest területén kívülre irányuló utazás esetén a teljes várható fuvardíjat előlegként elkérni.
tomajer 2012.04.17. 13:58:08 / # 40451
De nem is ez a lényeg..... még mindig az első hozzászólásra utalnék. Mintha kiszámoltuk volna párszor milyen fontos lenne..... most itt a lehetőség... erre elsiklunk fölötte, bagatelizáljuk.
csogu 2012.04.17. 13:49:14 / # 40450
Tomi, az a baj, hogy aki eddig megengedte, az azután is megengedné, sőőőőt, még faszább gyerek lenne az utas szemében és lehetséges, hogy 10 forint helyett, 20 forint jattot kapna...aki meg eddig sem engedte meg, azt írásban sem tudnád erre rávenni...ezért ez az érdektelenség.
csogu 2012.04.17. 13:46:45 / # 40449
:-))) Igen, néha elő kell venni a pedagógiai énünket:-)) Két tockos és tudja mi a "házirend" :-))
tomajer 2012.04.17. 13:46:14 / # 40448
Láátoood? De ha a joghallgató úr lássa írásban hogy nemszabad... kussol!
tomajer 2012.04.17. 13:45:01 / # 40447
Hááát ha az egyes hozzászólásban nem találtál olyant amiért már megéri megírni, akkor....:-(
szálka 2012.04.17. 13:44:26 / # 40446
avatar
Mindenről mi magunk tehetünk. Érdekes módon, ha a paraszt be akar szállni az autóba étellel-itallal, bármi hasonlóval, és nem engeded, a legtöbbször az a reakciójuk, "hogy miért nem, a másik taxis megengedte". Bár nekem volt egy olyan történetem, miután nem engedtem beszállni egy nyitott dobozos sörrel-eldobta- de szívta a vérem az emberi jogaival, a szabadságában való korlátozással, stb. Aztán az állítólagos joghallgatói mivoltából adódóan elmagyarázta, hogy az ujjával befogott lyuk a dobozon zártnak minősül, ezért akár panaszt is tehetne ellenem... Addig folytatta, amíg némi indulattal a hangomban üvöltöttem, hogy az illő viselkedés nem jog kérdése, hanem neveltetésé...aztán kivágtam az autóból.
csogu 2012.04.17. 11:37:40 / # 40441
Ilyen alapon a BKV járatain is értelmetlen az utazási szabályzat...és mégis működik...nem akarnak cigivel felszállni, fagyival....és sorolhatnám. Tudod miért nem? Erre azt a választ kaptam, hogy mert oda nem szabad. A buszvezetők EGYSÉGESEN nem engedik meg.

Oldalszám: 6