Hozzászólások száma: 52
Oldalszám: 3
Témakörök > Droszt Híradó > Hűség A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Sas882 2006.11.06. 14:04:34 / # 22596
avatar
igen, tudjuk mik a zsir és mik a felejtő fuvarok legalábbis bizonyos kerületekben, ahol többet megfordul az ember. a többit meg gondolhatod:)
indi50 2006.11.05. 19:55:54 / # 22595
Gondoltam, hogy ez zsírosfuvar dolog elő fog jönni. Nem Budapesten taxizom, de gondolom, hogy most is ez van.Nem? Az, aki 400 fuvart vesz fel,talán," tele zsebbel", ez sem biztos, megy haza, de milyen áron.A jókedvet talán nem mondanám, hiszen akkor a kocsiban él. Lehet, hogy tévedek, de nyáron nálunk így működik.
nemkar 2006.11.05. 05:23:44 / # 22594
avatar
Erről a kedvenc viccem jut eszembe, még kb. 20 évvel ezelötti: Moszkvában megnyítják az első bordélyházat. Első héten nagy tömeg, nem lehet bejutni. Második héten már mindenki elfér, van hely bőven. Harmadik héten már csak 1-2 szállingózó vendég van, mire a kupi tulajdonosa, felelősségre vonja alkalmazottját: - Mi ez a lazaság kérem, miért nem engedi be a vendégeket? - Én beengedném kérem, de itt a legutólsó kurva is 40 éve párttag.
csogu 2006.11.04. 06:44:11 / # 22593
Nem helyes a példád! Azt írod, hogy a kisebb cégnél kellene lennie a magasabb tagdíjnak. Ez hibás gondolat. Na mindjárt érzékeltetem veled:-)) Van egy kupleráj, van benne 3 lány...legalábbis messziről annak tünnek:-)) Közelebbről már messze nem azok. Válaszhatsz, vagy elviszed őket, vagy (miután befizetted a pénzt) kimehetsz az utcára vadászni, hogy találj magadnak fuvart...bocsánat...lányt. Vagy van egy nagy-nagy kupi, ahol hemzsegnek a csajok. Van ott minden fajta. Egy a lényeg, hogy mind nimfomániás, ami jelenleg nem baj:-)) Ez a kupi többet kér, hiszen nagyobb választék, jobb kiszolgálás stb...stb... Vagyis, a kisebb cégnek kisebb tagdíjat kellene szedni-e, hiszen amit nyújtani tud a pénzedért, az sem az a hűhaaa.
nemkar 2006.11.04. 02:47:00 / # 22592
avatar
Eljátszottam a gondolattal, és elkezdtem számolni: 3 Milliárd / 365 nap= =8.219.178 Ft A mi cégünket alapul véve kb. 900 fő; akkor, cimenként: 8.219.178 /900fő/ = 9132.42 ft Tehát átlagban egy hóra 30x9132.42 = 273.972.6 ft lenne a tagdíj. Na ehhez mit szólsz? Nam sok az a 3 Milliáed?

nemkar 2006.11.04. 02:12:29 / # 22591
avatar
Na most megint jókat írsz. Miből áll ez a 3 Milliárdos bevétel? Minden Taxis társaság más főbből áll. 10-től 1000 főig. Akkor logikus, hogy a legkisebbnél, kellene lennie a legmagasabb a tagdíjnak, de ez, nem így van, hanem a legmagasabbnál. Na akkor ez, hogy is van? A másik: Minden cég tudja, hogy napi / átlag / megrendeleése tól-ig mennyi. Tehát a képlet egyszerű: 3 Milliárd /365 nap /fuvarszám = 1 cím, és punktum. Na ezt kéne beszorozni a felvett címekkel, és ennyi lenne a tagdíj. Nincs alap tagdíj, meg miegymás. Ki mennyit dolgozik annyit fizet. ez jó lenne?
Sas882 2006.11.04. 00:50:16 / # 22590
avatar
ezt senki sem mondta, hogy legyen kevesebb, lehet több is, de igazságos, azaz, ha több cimet veszek fel, akkor többet fizetek, magyarán, ha van munka. Ez egyben az adott cég teljesitményének a mérése is. igaza van, nem a taxiból veszem az emlitett autot, ha veszem:)
csogu 2006.11.03. 14:37:55 / # 22589
A havi össz befizetett tagdíj nem lehet kevesebb, mint a tervezett nyereség, mert akkor szó sem lehet róla. Nem gondolod te sem komolyan, hogy az évi 3 milliárd BEVÉTEL alá mennének a cégek önként. Semmi gondom ezzel, legyenek extra profitjaik, de minket is engedjenek keresni, és nem csak annyit, hogy épp csak megéljünk, borotvaélen táncolva fizetve az összes rezsink. Egy mosós srác mondta: AZ NEM MUNKAHELY, AHOL CSAK ANNYIT LEHET MEGKERESNI, AMENNYI AZ AKTUÁLIS HÓNAPRA ELEGENDŐ. AZT A MUNKÁT VÉGZÉK A RABSZOLGÁK. Mondta mind ezt egy autómosós srác. Nincs igaza?
csogu 2006.11.03. 14:34:17 / # 22588
500 alap + 1 km 250 Ft. Egyenlőre ezzel megelégednék.
nemkar 2006.11.03. 14:24:02 / # 22587
avatar
Megmondom őszintén, nem értelek. 30e.- ft tagdíjnál címenként 200 ft- ot írtál, 10e.-ft- nál, miért ment fel ez az összeg 333 ft-ra? Nem értem, hogy jön ki a címenkénti árképzésed. Mi alapján?
nemkar 2006.11.03. 14:19:20 / # 22586
avatar
Ricsi. Sok a 2 km.-DDDDDDDD
törölt felh. 2006.11.03. 13:13:43 / # 22585
avatar
Látod én is fizetek tagdíjat rendszámot tb-ét stb-it pedig "hobby" taxisnak mondom magamat.Mert egy hónapban kb 12-13napot taxizok azt semm 10órában.
Sas882 2006.11.03. 12:16:07 / # 22584
avatar
hello nem ciki, miért lenne az, én nem irtam ilyet, csak azt, hogy én nem tudok annyit jelenleg, ezért zavar, az amit leirtam. Dolgozok én szivesen és fizetek is érte, ha van miért, ha nincs akkor minek fizessek? Gondolom ezzel Te is igy vagy, tehát ha dolgozom és produkálok árbevételt, akkor fizetek is, hiszen van miből, ha nincs munka vagy kevesebb, akkor azért nem szeretnék annyit fizetni, mint amikor van. Nem vagyok nyugdijas, sem főllásban dolgozó, 1x a gyermekere kell vigyáznom, eddig ovodába sem járhatott, most legalább már oda,igaz Ő ott csak félnapos:)
anonymuser 2006.11.03. 09:59:00 / # 22583
avatar
Csogu kívánsága szerint: Alap fuvarszervezési díj 10.000.-Ft A fuvaronkénti díj: 333.-Ft/db, 150-es fuvarátlagot feltételezve. A kiállási díjon lehet gondolkodni, ha valamelyik társaság meglépi még csődbe is mehet, ha mindenki meglépi a Gazdasági Versenyhivatal kezd vizsgálatot és szab ki komoly bírságot, mint az öt évvel ezelőtti alapdíj emelés ügyében. Ha még emlékszik rá valaki. Egyébként tudomásom szerint ma is léteznek fuvarszervező irodáknál féltagdíjas megoldások nyugdíjasok és másodosok számára. Arról is van tudomásom, ami ennek a fórumnak az alap témája, mármint, hogy az "öreg motorosok" kedvezményes tagdíjat fizetnek, ez több társaságnál ma is így van. Ezt nem verik nagydobra sehol, miután így is éppen elég nagy a feszültség a kollegák között. Egyébként Tomajer jól látja, egyre nagyobb a vetélkedés a taxisokért a fuvarszervező irodák között. Nem véletlen, hogy már több társaság is biztosítást kötött a kollegára. Egyre több fizetős reklámot szerveznek a kocsik oldalára, hogy csökkentsék a költségeket. Igyekeznek mind jobban kiszolgálni a kollegákat. Egyet nem tudnak, dolgozni és árbevételt produkálni helyettük. Ezt sajnos ma még mindenkinek magának kell megtennie, kinek-kinek energiája és vérmérséklete szerint. SAS! Én is napi 10-12 órát dolgozom. Ciki? (a feleségem szerint igen)
csogu 2006.11.03. 07:14:25 / # 22582
Az a baj, hogy még ez sem igaz, hogy ha megvan a pénz, akkor vidáman jövök haza. Inkább nem vagyok ideges és nagyon fáradt vagyok. Mint pl. most:-)
csogu 2006.11.03. 07:13:28 / # 22578
Sanyi, én általában mindenre nyomok, mert annál jobban semmit sem utálok mint várakozni. Na de ha beesik 5 db 700 forintos fuvar egymás után, akkor sok mindent lehet rólam elmondani, de azt hogy boldogan jövök haza, azt talán még sem:-))

Sas882 2006.11.03. 01:32:53 / # 22581
avatar
Bocs, Te taxizol? ha igen akkor hol? elárulok egy titkot, a gagyi fuvarokra most sem nyomok, van kivétel, amikor a tutiban sorbanyomás van, akkor igen............. tök mindegy, hány fuvarom van, a 600 ft is,akkor is zavar, azért mert nem rentábilis, tudod. De, ha Téged nem zavar, akkor vigyed Te, s legyen jókedved. Ezért (is) tartunk itt.
törölt felh. 2006.11.03. 00:36:05 / # 22579
avatar
csogu kéretik nyitni egy topicot a "minden nap vidáman hazamegyek mert megvan a pénzem" címmel:) ettől röhögnöm kell bocsánat

lakat 2006.11.02. 21:45:13 / # 22580
avatar
Egy két gondolatot hozzá füznék az eszme futtatáshoz. A fuvaronkénti fizetésnél ott kezdödik a probléma hogy csak a zsiros fuvarokra nyomnátok mert csak az éri meg.Természetesen mások is igy gondolkodnának igy a zsiros fuvarra ott tutiznátok mig az egyszerü átlagos fuvarokra nem lenne jelentkező. A tutizásnál természetesen pudert kapnál, a számitásod megint nem jön be és egyre fásultabb egyre lehangolobb lesz a közérzeted és nem találod meg a számitásod a taxizásban. Az aki egy honapban felvesz 400 cimet hidd el nem válogat és minden nap jókedvüen megy haza mert meg van a bevétele,és öt nem zavarja a 600Ft,-os fuvar sem.

Sas882 2006.11.02. 14:06:07 / # 22577
avatar
lehet sorban állnak, lehet nem de valahogy biztos jobb olyan emberekkel dolgozni - még képletesen is - akiket "ismernek", akik évek óta ott vannak, s igazából problémamentesen szolgáltatnak. Új, pályakezdő taxis alig van, tehát csak egymástól lehet átcsábitani a taxisokat, s ah olvasod a hirdetéseket történnek ovatos lépések.

Oldalszám: 3