Hozzászólások száma: 3640
Oldalszám: 182
Témakörök > Droszt Híradó > Taxi4 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2014.02.26. 01:10:26 / # 144183
Tisztelt Pásztor úr, kedves Gábor! Köszönjük ezeket a könyörtelenül őszinte szavakat, és bevallom, a mai naptól álmatlanul fogunk forgolódni éjszakánként. Nincs az a lelki teher, mely nagyobb súllyal nehezedne ránk, minthogy elmulasztottuk Budapest utcáin pajzson körbe hordozni megbecsült szakmai nagyságod a zseniális 144 forintos akció idején. Elvégre megtanulhattuk tőled, jobb ma a sűrű fillér, mint holnap a ritka forint.  A kínai bölcseket meghazudtoló életfilozófia tette lehetővé azt, hogy olyan piaci keresletet generáljatok a lakosság között melyre egyébként aligha volt szükség. És szintén ez a gondolkodásmód az oka annak, hogy sok, egyébként ide nem való taxissá váló embert kelljen megmenteni a taxirendelet követelményei miatt. Üdvözlettel: Szőke Antal  TGFSz alelnök
anyad 2014.02.25. 23:53:35 / # 144182
avatar
Igen remélem,hogy úgy jár mint a H.Pali.
akiirogat 2014.02.25. 23:45:11 / # 144181
avatar
telepes 2014.02.25. 22:44:57 / # 144180
avatar
Én is, én is! Bosch, Sanofi, (nyomott tarifa és tranyó), Rally versenyzés, Zónataxi megvétele,....stb. Ezeket mind-mind a taxisai fizették-fizetik meg. Nem olyan régen még a 140 ft-os matricák is le voltak gyártva, csak a tojások erősebbek lettek, Ön meg ott remegett az ajtó mögótt. Eljöhet még az az idő, erőből meg lehet hogy az utcán van több. Nem most kellene görcsölni Pásztor úr. Nem adok helyet - hahaha - nemsokára nem is lesz helye.
hundária 2014.02.25. 21:36:06 / # 144179
avatar
Na végre!!!!! Ilyen és ehhez hasonló fel lépést,vagy még keményebbet, várna el az igen tisztelt TAXIS társadalom!! (már ha megérdemli) Csak igy tovább!!!!!!
Apuka 2014.02.25. 21:12:08 / # 144178
Tisztelt Pásztor Gábor úr,   Szeretnénk kifejezni őszinte együttérzésünket, és bízunk abban, hogy a lehető legrövidebb időn belül rendbe jön a mentális állapota. Sajnálattal halljuk, hogy Ön már ilyen rövid időn belül is elfelejtette, hogy a tárgyalásokon, (melyeken alapvetően Önnek semmilyen keresnivalója nem lett volna), sok-sok energiával küzdött valamilyen cél érdekében. Ön is jelen volt, tárgyalt. Az is meglepő, hogy Ön elfelejtette azt a tényt, hogy elsősorban nem szervezetünk kívánta a változtatásokat, hanem a politikai cél tudomást szerzését követően szerettünk volna hangot adni véleményünknek, mint az a hatályos Alaptörvényben, valamint a jogalkotási törvényben is lehetőség részünkre.  Az Ön részvételére nincs vonatkozó paragrafus… Ön nem volt ez idáig piaci szereplő. Sajnos Ön még mindig sértettséget érez, hogy az Ön kezében lévő rabszolgatartó társadalom tagjainak egy része akart tenni valamit az Ön és Önhöz hasonló kizsákmányolók tevékenysége ellen. Bár a fuvarszervezők, mint Ön, és a taxisok közötti érdekellentétet többször is hangoztattuk, mégis a kulturált kommunikációt szem előtt tartva vállaltuk, hogy meghallgatjuk Önt is, és törekedtünk az álláspontok közelítéséhez. Az is sajnálatos, hogy Ön elfelejtette, hogy miközben jelentős piaci változások álltak be a taxisok kiadásai terén, az Ön cége megalázó árversenybe kezdett a fuvarok megszerzésének érdekében, mindezt úgy, hogy az Önnek fizető vállalkozók érdekeire cseppet sem volt tekintettel. Általános elvárás volt a szotyi-árképzéssel szemben a minél szebb, jobb, drágább jármű.   Mivel az Ön által említett tükörről bizonyára személyes tapasztalattal rendelkezik, azt is kifejezetten sajnáljuk, hogy Ön nem élt a lehetőségével.   Természetesen a sűrű fillér, ritka forint hasonlatot értjük, de ellenben Önnel, nem gondoljuk, hogy a mai korban a jelenleg meghatározott hatósági árszabás elrugaszkodott lenne az egyéb szolgáltatásokkal szemben. A különbség az, hogy míg mi az utcán a megélhetésünkért és az Ön boldogulásáért dolgoztunk, Ön csupán arra volt képes, hogy a mi zsebünkre adjon kedvezményeket, és sokszor veszteséges fuvarok elvégzését erőltesse ránk.   Tisztelt Pásztor Gábor úr, A változások nem csak nekünk, taxisoknak hoztak új és követendő dolgokat, habár valós jelenség, hogy kiadásaink emelkedtek, de Önre is újabb feladatok várnak. Kérjük, most mutassa meg, hogy híres gyakorlati tapasztalatai túlmutatnak a tarifaharcon! Mutassa meg, hogy képes a változásokkal Ön is lépést tartani, és nem csak annyiban merül ki a tudása, hogy mint egy megkeseredett öregember siránkozik, és a TGFSZ-t, vagy más érdekvédőt pocskondiázzon! Őszintén szeretnénk kalapot emelni Ön előtt olyan tevékenységért, ami valóban értünk szól, és nem csak az Ön tagdíjbevételének növelését célozza. Soha nem kívántunk személyeskedni, de Ön ezt a határt most átlépte. De betudjuk annak, hogy most néhány fuvarszervező esetleg gyakorlati tapasztalat és rugalmasság szempontjából nem szenved olyan kihívásokkal, mint Ön, és képes megújulni, képes végre valódi, és korrekt üzleti kapcsolatot kialakítani a taxis vállalkozókkal. Mert ez a jövő Pásztor úr! Maga, maguk addig képesek ezen a piacon megélni, amíg a taxisuk fizeti a fuvarszervezési díjat. Ezért pedig, bármennyire is fájdalmas, most már tenni is kell, nem csak beszélni.   Üdvözlettel:   Farkas Zsolt Elnök
Apuka 2014.02.25. 21:05:54 / # 144177
Pásztor Gábor az alábbi levelet küldte a TGFSZ részére: Tisztelt TGFSZ !   Sajnálattal tájékoztatom Önöket, hogy cégünk a továbbiakban semmilyen aláírásgyűjtéshez sem helyszínt sem támogatást nem nyújt az Önök részére.   Ezen elhatárolódás oka, hogy azon szakmai nonszensznek issza ma a levét a teljes budapesti taxistársadalom amelyet Önök hoztak létre, hogy vakon és bután egy a mai magyar társadalom részére szinte kifizethetetlen magas hatósági viteldíjat értek el a jogalkotóknál. Szerintem le kellene vonni konzekvenciát ebből az elhibázott lépés sorozatból okozott sajnálatos helyzetből. Önöknek szürke kisegérként kellene megbújni, mert Önök a felelősek a kialakult helyzetért, és nem a többi személyszállító cég megjelenésében és az új címkiosztási rendszerekben kellene keresni a hibát. Igen sok alkalommal szakmai múltamból szerzett gyakorlati tapasztalataimra építve jeleztem Önök felé, hogy hagyjanak fel a magas hatósági ár követelésétől. Önök még ma sem értik, hogy a sűrű fillér többet ér, mint a ritka forint.  Ezen hatalmas baklövésük után sikeresen elérték a politikánál, hogy 2015 nyaráig minden piaci szereplő szenvedjen mert benntartották a szolgáltatói állományban a "kieső jelölteket" és így a magas viteldíjjal okozott visszaesés nincs párban a szolgáltatói létszámmal. Mondja meg mi ez ha nem abszurditás ?  Önök nevezik szakmai érdekképviseletnek magukat ? Szenvedtetik a hosszútávon ebből a vállalkozásból élni kívánó közel 3000-3500 taxivállalkozót !    És lőn világosság, már megint másban kezdik el keresni az okot, hogy visszaesett a forgalom !  Az ecseri piacon olcsó tükrök eladók, olvastam egy hirdetésben. Javaslom menjenek és szerezzenek be egy párat mert megint mással foglalkoznak ahelyett, hogy önkritikát gyakorolnának.   Legnagyobb csodálatom, hogy még ma is képesek behülyíteni taxisokat, hogy Önök képviseljék Öket.   Tisztelettel:   Pásztor Gábor ügyv.ig.   Taxi4 H-1141 Budapest, Németpróna u. 35. Phone: +36 / 1 / 4-444-444 web:www.taxi4.hu

smili 2014.02.18. 07:52:47 / # 144175
avatar
Az a baj hogy csak fél információkat irsz le,vagy azért hogy félre vezesd a kollégákat és azt higgyék hogy te milyen fa...a gyerek vagy és meg mered mondani,vagy te is tudatlan vagy és nem ismered a részleteket.
no name 2014.02.11. 20:03:34 / # 144174
avatar
Ha még a 120 üzemanyagot is levonod, akkor kiderül, hogy az asszony jobban keres.
Vansy 2014.02.11. 19:45:38 / # 144173
avatar
S Z Á M O L J U N K 39.0000 cím / Hó, 340 db autó , az havi 114 cím /autó.... Átlagosan számoljunk 2.000.- ot egy címre,akkor az havonta 228.000.- Ebből fizetjük a tagdíjat,a kártyalehúzót,a pacsi pénzeket,és nekünk mennyi marad??? Tehát ki jár jól??? A droid,aki bérli az autót,és címről címre megy,mert kapja ám de dögivel. Erre a cím állományra hová veszik még fel az embereket? G A B Ó mi lenne ha nem vennél fel több tökfejü droidot???

Vansy 2014.02.08. 12:20:22 / # 144172
avatar
Nagyon jól látod a dolgokat.Tegnap egy kolléga felvette este a Budaörs táblát a 9. kerületből 12 perccel.A fehér főnöknek ez nem tetszett,és 5 perc után beszólt az urh-n,és visszavetette a diszpécserrel,mondván etikátlan címfelvétel,és berendeltette etikára.Mi a probléma??? Az ha etikás lennél,akkor felvehetnéd 8 perccel is,mert a 777-es elötte 1 nappal felvette a soroksári Duna ház drosztról,majd visszaadta mert lerobbant a kocsija! Onnan 8 perccel??? Fizetjük a már megemelt fuvarszervezési díjat,és még a munkát is lenyulják ilyen-olyan módon. Le a droidtartókkal!!!!!!!
tomajer 2014.02.07. 21:03:11 / # 144170
Az se ér pont lóf@szt se:-(
no name 2014.02.07. 20:57:42 / # 144169
avatar
Főleg menet közben.
no name 2014.02.07. 20:56:13 / # 144168
avatar
A Plusnál nagyon fasza a rendszer, mert mi azt látjuk, hogy 5 perce hányan voltak 300 méteren belül. Ez nagyon hasznos információ.:(
smili 2014.02.07. 20:55:50 / # 144167
avatar
VAN
tomajer 2014.02.07. 20:30:53 / # 144163
Nna ezért kell kicsit megismernünk egymás rendszereit, mert bizony nem is értjük a másik miről beszél.

Rocktaxi 2014.02.07. 18:59:35 / # 144166
Ez műxik itt ahol vagyok a "közeli taxisok" opciónál. De kód nélkül. Csak a saját kódodat látod. Tehát nem tudom, hogy ki hol van és mit csinál, csak azt tudom , hogy mennyi "ellenség" van a környéken. :-) Ha ilyen nincs a Taxi4-nél az szar. :-)
tomajer 2014.02.07. 18:53:50 / # 144165
Hááát őőő... ha a többiek nem tudják és te tudod merre mennyien vannak, ez komoly előny. Ezért kell, hogy mindenki tudja.
Rocktaxi 2014.02.07. 18:44:33 / # 144164
". S te is láthatod ki hol van és mit csinál. " Segíts kérlek! Mennyivel vagy előrébb ha tudod, hogy ki hol van és mit csinál? Milyen többletinformáció birtokában leszel ezek tudásával?
smili 2014.02.07. 16:07:04 / # 144162
avatar
Te be is ...... :-))
Oldalszám: 182