Hozzászólások száma: 1465
Oldalszám: 74
Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
coffos 2009.05.30. 00:32:21 / # 139314
avatar
Mondom, én már ( szerencsére ) nem taxizom, és egy kibicnek ugye semmi nem drága....de én azt látom itt, hogy azt kéred az emberektől, fizessenek Neked évi 2-300ezer ft-ot, hogy még alacsonyabb tarifával dolgozhassanak, kapnak mindezért egy reklámot ( ami vagy bejön vagy nem ), mindezt úgy hogy egy évig fellendíted nekik a boltot, de ezalatt az idő alatt vagy a kocsiját viszi a bank, vagy az Apeh-nál úszik el, esetleg mindkettő....egyszerűen nem látom a hülye agyammal mi ebben az üzlet a taxisnak ? Lehet bennem van a hiba.... Más. Végre azt látom, hogy talán, hangsúlyozom talán, megmozdul pár ember egy irányba, elkezdenek egy kis lépést tenni saját érdekükben, erre idejössz, és közlöd velük hogy hülyeség az egész, felesleges időtöltés, holott Ők lehet hogy sokkal jobban tisztában vannak a SAJÁT érdekeikkel mint Te....
Bántelki Lajos 2009.05.30. 00:25:21 / # 139312
avatar
Ahogy Te vagy én, esetleg más, a cégvezető sem fogja hurokba tenni a nyakát! És ez itt a baj! Senki még a taxis sem hoz annyi áldozatot, hogy gyűjtsön! Az én ötletem kivitelezhető lenne, ha volna annyi taxis, aki megtudná és megtenné a finanszírozását! De valljuk be! Skótok vagyunk, és onnan szeretünk csemegézni, ahol nekünk nincs veszteni valónk! Csináld meg és ha bejön, akkor társulok! Na, ennek kellene véget vetni! Méghozzá azzal, hogy szakszervezet! Ha megcsinálnánk ezt, s Te nem tudsz dolgozni, mert a mi 160 Ft-k miatt nincs munkád, akkor előbb - utóbb belépnél! Ja! A pásztor G bereklámozott 60 millát 184 -el! Hogy fog örülni, hogy t2000 most aláment 20 ft-al a reklámjának. Ez a meleg! Most, hogy mi lesz?!
Bántelki Lajos 2009.05.30. 00:17:04 / # 139311
avatar
Most az a lényeg, hogy csináljuk valamit! Velem, vagy nélkülem, ez mindegy. Tudom és értem az alap koncepciót. Ne nyomj, hogy ne tudja eladni a címet. Ezáltal mi lesz? Úgy beilyed, hogy fogad Téged és megkérdezi mit szeretnél. Te elmondod, tarifa emelés, stb! Ő erre azt monddja : Ok! Csináljuk és legyen ezáltal még kevesebb munkánk. Tudod, mitt tennék én? Megkérdezném: Alacsony a tarifa? Mennyit szeretnétek? 200 Ft / km. Rendben. Mindenki fáradjon be a pénztárba, fizessen be mondjuk 1 kilót és megteszem. Megemelem a tarifát és Ti garantáljátok, hogy 12 hónapig fizetitek nekem a tagdíjat. Aki kilép, bukta a lét. Szerinted, ki válalná ezt be? Befizeted és nem tudsz dolgozni.
Bántelki Lajos 2009.05.30. 00:11:25 / # 139310
avatar
Hmmm :) Igen. Ez a mienk.
Bántelki Lajos 2009.05.30. 00:10:34 / # 139309
avatar
Na, látod! Ezért kellene az a fránya számítás. Hogy tudtuk, megérte -é :) Megérheti, ha nem 1 óra alatt csinálsz 1 fuvart, hanem óránként megvan a 3,4 Ft. De itt most más a lényeg! Neked is be kell állnod a sorba! Vagy éhen halsz. A T4 184, A 2000 164, meg mit tudom én. Szerinted, az a sok taxis aki a t4-hez ment és dolgoziuk, mind hülye? Mind a saját ellensége? Nem tud számolni? Direkt veszteséges akar lenni?
coffos 2009.05.30. 00:08:16 / # 139281
avatar
http://www.expressz.hu/allas/kozlekedes/gepkocsivezeto/hirdetes-14620247/

coffos 2009.05.30. 00:06:46 / # 139308
avatar
Ott hírdetsz az Expressben , 200 ezer fizetést ígérsz...gondolom a járulékait is kitermeli a 160-as tarifa...
cooltaxi 2009.05.30. 00:02:13 / # 139307
avatar
Hibás lenne az érvelés? Mégis hol? Leegyszerűsítettem a folyamatot ami nagyban megy! Csak kivontam a képletből a felesleges tényezőket. Tulajdonos telefonközpont urh stb. Nyilván ha az alapfeltételek ugyanazok mindkét szereplőnél, ( tarifa,kocsitípus stb) akkor az un. "taxis minimum kiadás" is ugyanannyi. Vagyis a non profitból épp átbillenő, profitot termelő határ is ugyanott van mindkettőnknél. És hogy ez a határ 150 vagy 120 vagy X ft- az e pillanatban indifferens. Ha nem akarunk veszteségesen üzemelni akkor azon a bizonyos határon mindenképpen meg kell állni mindkettőnknek. A vége? A vége az,hogy egymás mellett állunk újra azon a frekventált helyen, immáron újra azonos tarifával ami viszont már nem 240ft. Az utasok külön kérése vagy igénye nélkül,önszántunkból leküzdöttük majd a felére. Megérte?
Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:53:41 / # 139306
avatar
Ha érdekel elmondom az én kiadásaim. Fizetés az embernek Ja. Nem tudom. Reklám lenne. A lényeg, hogy a jelenlegi üzletmenet mellett marad bőséggel / autó. Idén, 1,9 adót fizettem be.
tomajer 2009.05.29. 23:50:05 / # 139305
Rég ki van számolva a hallotaxin. Keress rá, a keresővel. Nekem innen a kocsiból sokáig tartana.
Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:45:45 / # 139304
avatar
Nem tudom befejezni, mert némileg hiibás az érvelés. Ha leviszed, tisztában kell lenned azzal, hogy több fuvart kell elvinned. Így, ezt meg kell ismertetned az emberekkel. Lásd T4. Na, ha ezután, mondjuk 2 hónappal még mindig nem keresel többet, akkor gáz van. De! Belegondoltatok abba, hogy az alacson tarifával utast is lehet csinálni? Van aki azt mondja, hogy a 240 Ft-ra nem ül rá, de a 170 re igen. De itt nem ez a lényeg! Én tudatlan vagyok ehhez, kélek, valaki segítsen már kiszámolni a taxis minimum kiadását! Aztán innen lehetne tovább menni.
cooltaxi 2009.05.29. 23:36:50 / # 139303
avatar
Tudod mit?Azoknak akik esetleg nem látják át a lényeget,szűkítsük le ezt a sok szereplős játékot kettőnkre! Állunk egymás mellett egy frekventált helyen.Mindketten 240 ft -al melózunk. Egyforma a fuvarszámunk és nagyjából a bevételünk is. De én nem érem be ennyivel.Kirakom,hogy mostantól 180-al járok.Neked egyre kevesebb a fuvarod,nekem egyre több.Bár ennek ellenére még sincs több pénzem,mert olcsóbb lett a viteldíjam és kocsifutás is megnőtt .És most idézlek: "Szamodra az a fontos, hogy a családod megéljen. Hát, nekem is. És ha ehhez az kell, hogy levigyem a tarifát, hát... megteszem." Leviszed hát 160-ra. A tendencia megfordul.Az állam lassan felkopik,a kerekek gyökeret eresztenek annyit állok,míg Te pörögsz.Bár egyre gyakrabb időközökbe kell tankolnod de úgy érzed megéri.Annál is inkább mert a konkurencia ( én ) meg csak áll. Tehát,lépnem kell! Lemegyek,149-ft ra És hadd álljak meg itt és kérjelek meg Téged! Próbáld meg befejezni helyettem a sztorit! Mi lesz a vége?
Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:22:47 / # 139302
avatar
Te igen! De nem biztos, hogy én is! De Téged ez érdekel? Nem ! Engem se érdekelne! Most lehet lehurroni, de ha őszintén belegondoltok, hogy a Te vagy a másik szamara, akkor inkább a Tied egyen! Nem?
Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:21:16 / # 139301
avatar
hogy mi kell az utasnak. Olcsó, kiszámítható szolgálatatás! Ezt, tapasztalatból tudom! A rádió most ezt nyújtja és igen! Ha nem lesz legalább még 2 cég akik meglépik ezt és olcsóbban, akkor ..... ! Gáz lesz! Tapasztalatból tudom! Mi is úgy kezdtünk, hogy bárhonnan - bárhova 2500 ! Annyi melónk volt, mint állat! Na, ez van!
cooltaxi 2009.05.29. 23:20:31 / # 139270
avatar
Mert még kapok levegőt.Ha majd elfogy..

Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:19:07 / # 139300
avatar
Sajnos, ma nem Te , mi határozzuk meg, hogy kit viszünk el, hanem megköszönjük és kinyal.... az utas segg... azért hogy ne veled, hanem velm utazzon. Ha neked is ugyanúgy van 1 7 személyes egyterűd mint nekem, hát nem biztos, hogy engem választ. Ha téged fog, akkor én éhen halok. Téged ez érdekel? Mondod azt az utasnak, hogy már 3. alakalommal utazott valam és tudom, hogy xy-al még nem ment, kérem menjen vele is. Dehogy. Pont nem érdekel, hogy éhen halok vagy sem! Szamodra az a fontos, hogy a családod megéljen. Hát, nekem is. És ha ehhez az kell, hogy levigyem a tarifát, hát... megteszem. De! Manapság fogy az utas! Azt akit elviszel naponta 3 x békásról káposztásra 2777 Ft / fuvar, nem biztos, hogy ráülne a 4900 Ft / fuvarra. Tehát! Nem biztos, hogy veszítesz, lehet, hogy nyersz! De mondok 1 jobbat! Ezt le lehet mérni! Ha ilyen fuvar lesz, akkor kérdezd, kérdezzétek meg Tőle. Akkor is utazna, ha a fuvardíja 4999 lenne. Hidd el a 80 %-a azt mondaná, hogy nem. És ez a törvényszerű! Öszinte leszek! A rádió megakarja tartani utasait a 2777 -el. Tudod, hogy budapest 2 legtávolabbi pontja között hány km van? De jobb! Abba is gongdoljatok bele,
Bántelki Lajos 2009.05.29. 23:11:23 / # 139299
avatar
Akkor, csak 1 kérdés! Miért nem hagyod abba a taxit, Te, a másik és a harmadik? Tegyétek meg kb 500 an és jobb lesz nekünk! Ezt elhíheted! Namost:

cooltaxi 2009.05.29. 23:04:14 / # 139298
avatar
A baj az,hogy Te is abban gondolkodol,hogyan legyen az utasnak!!!! még jobb.Hisz az egyre csökkenő tarifák fix árak,rajtuk kívűl senkinek sem jó.Csak nekik!Talán ezt nem vitatod Te sem!.Persze értem,ha én 240-el járok és a konkurencia 160-at igér,akkor miről beszélünk?Ha nekem taxi kellene én is őket hívnám.De miért jár 160-al?Miért nem jár ő is 240-el? Hisz ha az ár ugyanannyi akkor ez már nem szempont az utasnak! Valami más miatt kevesebb mégis a megrendelése.Nehezebb azon a máson változtatni? Meglehet.Egyszerűbb beadni a taxisnak,hogy igaz,hogy mostantól kevesebbért viheted az utast,de ennek fejében több lesz a meló és így megmarad mégis a megszokott pénzed. Ez semmiben nem különbözik attól,mintha azt mondanák a bányásznak: mostantól nem 8 hanem 12 órát kell robotolnod,de a fizud ugyanannyi marad!Az hogy most 3300 vagy ép 2777 ft, bárhonnan-bárhová az már mindegy.A gazdaságosság a működtetés határait feszegető ár mindegyik.Tudom,nem a 4-5 ezres fuvarok jellemzik a piacot,de ha egyszer Keresztúron,Árpádföldön,Békáson stb.is laknak emberek.Akik elmennek Budafokra a Wigvamba,a nagyszülőkhöz Téténybe, a barátnőjéhez Hidegkútra, stb. És akkor bukok 2-3 ezert a fuvaron a fix ár miatt.És csak EGY ilyen minden nap! És hó végére 40-50 ezerrel kevesebb a pénzem, az emelkedő kamatok,benzinár,tagdíj és gyorsabban elhasználódott autóm mellett. Jelen pillanatban egyértelmü tendencia mutatható ki a piacon.Egymás torkának estek a cégek és arra várnak,hogy ki fullad meg előbb.Megsúgom: Legelőbb mi leszünk azok,mi a taxisok.És ezen nem segít sem szakszervezet sem új cég! Két szereplős a piac. Taxis-Utas.És az utast mi nem érdekeljük.Őket csak a pénztárcájuk érdeklik.Látod:A 3300-as fix árral már a Barát is drága. Mit fogsz lépni erre?Hisz a Te torkodat is szorongatják.Álljuk a zászlód alá amikor az árverseny lassan a 10 évvel ezelőtti szintre kezd süllyedni, 2009-es életszinvonal mellett? Ezen nem segít sem új tömörülés sem szakszervezet. Nincs eszközünk a dolgok befolyásolására.Illetve lenne: A tagdíjbefizetés tömeges megtagadása.De ha csak 20-30 ember teszi meg ,azt meg sem érzik,átlépnek rajtuk hisz várólistán van kétszer annyi új balek. Érts meg:Nem egyeznek az érdekeink!Nekem gazdaságtalan ez az egyre alacsonyabb tarifa és fix rendszer.A cégtulajok ezt tudják de nem érdekli őket,Téged.
Bántelki Lajos 2009.05.29. 22:50:05 / # 139297
avatar
Gondolom, 6 hónap alatt felmenne a rendelési számunk annyira, hogy utána vehetnék még 10,20 autót. De pont az ellenkezőjét mondom, teszem, vallom! Ezt Ti is látjátok, csak ott a fa, meg az erdő szindróma :)
Bántelki Lajos 2009.05.29. 22:43:34 / # 139296
avatar
Hmmm! Nincs kedved összefutni velem 1 kávé erejéig? 1 picit félreértettétek! Én alkalmazottakat foglalkoztatok! Ez nem ugyanaz, hogy beszedek valakitől xy Ft / hó tagdíjat. De nem mondtam soha és ha visszaolvasod előrebocsájtottam, nem ingyéééé teszem. Nem az a célom, hogy terjeszkedjek! Ha akartam volna, már behírdethettem volna a 155 Ft / km-t és a teljes tagdíjmentességet 6 hónapra. De ezt hiába ragoznám, Te is csak a hásó szándékot keresed! Nem találsz, ezér vádaskodsz. Mondd el légyszíves, ha van 1 szakszervetet, mely minden ben dönt - atrifáról is - én hogyan tudok egyedül terjeszkedni!? Egyszerűen hihetetlenek vagytok! : )
Oldalszám: 74