Hozzászólások száma: 1171
Oldalszám: 59
Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2006.07.04. 09:59:41 / # 104194
avatar
Akkor válaszolok:-) - miért csuszhatál a tagdíjjal Akkor elmondom, visszanézhetitek!!! Egyetlen egy alkalommal sem csúsztam 5 év alatt a tagdíjjal, amíg a Palit nem kezdtem el védeni az indexen!!!!!! Tessék, nézd vissza azt a csodás gépet, bár nagyon annak sem hiszem már egyes információk miatt... -miért járhattál úgy az autóddal ahogy jártál STB. Hogy? Hogy nem volt dísztárcsám, hogy az oldala meg volt karistolva? Na, ez meg akkor lett leejtve jó magasról, amikor beláttam, nem ez a cégnél a legnagyobb hiba és én is pont tettem rá...na meg tudod én sem a XII-ből sem a szigetről nem dolgoztam, és így anyagilag nem álltam veletek egy szinten...azért... Meg mert amikor a Kocsistól béreltem az autót, utólag kiderült hogy én napi 490 forinttal drágábban kaptam ezt meg. MÁSFÉL ÉVIG!!!!!!!! Számolj....stb...stb...stb... Az én hibám egy, de iagazad van, az megbocsájthatatlan....tovább maradtam, mint ahogy az logikus volt.
takszis 2006.07.04. 09:55:56 / # 104186
avatar
Nagyon- nagyon nem egy hullámhosszon vagyunk kedves!

takszis 2006.07.04. 09:51:03 / # 104176
avatar
Csogu! Olyan szépen kértek már Téged, hogy hagyd abba ezt mi volt, és most mi van! A Te volt cégednél : - miért csuszhatál a tagdíjjal -miért járhattál úgy az autóddal ahogy jártál STB. Soroljam tovább? TE ugyan olyan hibás vagy mint akiket Te most felelőségre vontál az elmúlt napokban itt a topicon,

manofülecske 2006.07.04. 09:50:50 / # 104193
avatar
Ha már itt a nagyszerü alkalom legeslegelső sorban : SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI MINDEN KEDVES KOLLEGÁNAK,AKI SEGÍT MINKET A BE ÉS HAZAJUTÁSBAN,MINDEN KÖZPONTOS KOLLEGÁM NEVÉBEN A SEGÍTSÉGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Megértem azt is,aki nem vállalja,de mégegyszer hálásan köszönöm azoknak a kollegának akik megteszik. Emlékszem egyszer egy taxis kollega írta,hogy nevetve hallgatja hogy szolgálatos autót kérnek. Őszintén?Rosszul esett a hozzá állása,bár biztos megvan az oka , hiszen mint írta elötte Ő is vállalt ilyet.Nagy segítség ez,főleg a híres hétvégi éjszakák után,mikor az ember már azt sem tudja a fáradságtól hogy hívják,jól esik a segítség,ha alkalmam lesz ,meghálálom Nekik,EZT MEGÍGÉREM
törölt felh. 2006.07.04. 09:48:44 / # 104192
avatar
Siettetni, na igen, gondolom ez érthető, hiszen nem várakozni megyünk ki, hanem dolgozni... Nos,átmennek a másik céghez,és láss csodát ,egy hónap sem tellik bele,újra a Rádiónál nyomkodnak. Ebbe engedelmeddel nem mennék bele:-)))
törölt felh. 2006.07.04. 09:47:04 / # 104191
avatar
Na igen, a szolgálat be és hazaszállítása... Emlékszem, amikor azt kaptam arcba, hogy ennek bele kell férnie. 300 forintos benzinnél, egy XIX. kerületi fuvar a III. kerületből, miközben utána a kolléga mehet vissza a kályhához...Hááát NEM FÉR BELE, meg miért is kellene beleférnie?!!!
manofülecske 2006.07.04. 09:40:20 / # 104189
avatar
Én azt gondolom, hogy sokunk örömére a címvisszakérdezős problémát lassan nálunk is orvosolni fogják,legalábbis bízunk benne. A rizikós helyek,nos igen... Tudi a mi müszakunkban a kollegák pechjére vagy szerencséjére a Bélus és a Jankó 99 % tudják házszámra a kollega kapott címét,és ha jogos a reklama,azonnal hívjuk a Kedvest,hogy siessen,vagy megmondjuk Neki,hogy a kollega melyik hozzá közeli sarkon áll.De van aki így próbál meg sürgetést kezdeményezni,és ez csúnya dolog,nem "büntethetik" jutalompontal,mert akkor kikapnak,hogy szegény kollegák miattuk mennek el a cégtöl,mert csúnyán beszélnek velük a diszpécserek.Nos,átmennek a másik céghez,és láss csodát ,egy hónap sem tellik bele,újra a Rádiónál nyomkodnak.Én megmondom Neked őszintén,azon kívül hogy a fizuk csúszkálnak néha,én nagyon jól érzem itt magambár van olyan kollega akinek a stílusát kevésbé szeretem,és van olyan is,akit majdnem megsirattam mikor átment a másik céghez
takszis 2006.07.04. 09:37:07 / # 104188
avatar
Kedves manófülecske! Az első amit szeretném ha átgondolnál! SZOLGÁLATI AUTÓ!!
törölt felh. 2006.07.04. 09:28:39 / # 104187
avatar
No, végre valaki, akivel érdemben is el lehet beszélgetni:-)) Komolyan örülök neki! [i][b]nagyon sok kollega szokása,, hogy az 1-en felveszi a címet,jön a 3 csatira, megkérdezni mit is vettem fel?[/i][/b] Na erre én vagyok az élő példa, hiszen én is így tettem. Bár ez sem igaz, mert a végén már nagyon nem érdekelt hogy milyen nevet kaptam, épp elég volt megjegyeznem a házszámot azt annyi. Valóban nem érdekelt, hiszen lazák voltunk mint a rigalánc. Majd amikor átmentem egy másik céghez, ahol igaz hogy kézségesen megmondják a címet, de élből kapsz egy hibapontot (3-nál borulsz egy napra), akkor félelmetesen megtanultam megjegyezni, hogy mit is kaptam. 1 hét elég volt erre. Vagyis van erre megoldás. Kérdezés = 1 hibapont Félelmetes változást tapasztalhatnál azon kollégáknál, akik amnéziában szenvednek:-) amint már emlitettem,mind a két oldal több toleranciát kellene tanusítson Igen, ezzel teljesen egyetértek. Erre is van egy kis megoldás. Nálunk most ez úgy működik, hogy amint bejelzek azonnal lereagálják, hogy látnak, de most épp vonalban vannak meg ilyenek. Ez úgy 90%-ig igaz. Persze gondolom van amikor úgy úsznak, hogy még erre sincs idejük. Természetesen tudom, hogy őrültekháza tud bent lenni és ezt sokszor tudom is tolerálni, de amikor épp egy rizikós helyen várok a kedvesre, aki az miatt nem jön még le, mert neki 10 percet ígértek és a kezelő nem tud velem foglalkozni, mert nem ér rá és a rendőr fenyeget miközben a civilek céltáblának használnak....hááát tudod:-)) Olyankor az ember rendesen ki tud akadni:-)) Különben szimpatikus a stílusod:-)
manofülecske 2006.07.04. 09:25:41 / # 104184
avatar
Szép jó reggelt Mindenkinek! Nos akkor ide is leírom a válaszomat. Maximálisan igazad van abban,hogy fontos az aki nyomkod a 3 csatin,bár a 3 break az 1 csatornán szokott történni,és sajnos nagyon sok kollega szokása,, hogy az 1-en felveszi a címet,jön a 3 csatira, megkérdezni mit is vettem fel?Ez egy nyugodt vasárnap délelött tán nem is túl nagy probléma.De tudod pl egy péntek este, mikor őrült módjára dőlnek a címek,amit a kollegák nem visznek :-) ? Szóval a 3 diszpi épp egy kollega reklamát intézi, még 4 kollega elfelejtette a címet,a megrendelők csörögnek, (a fele azért,mert 20 perce vár a 10 percre igért taxijára ).Nos erre mondtam,hogy ha gondolod,beszélj a Palival,kérd meg ,tuti megengedi,gyere,csücsülj közénk egy péntek este,szeretettel várunk.Nem kell minket sajnálni,nem erről van szó,mert ezért kapjuk a pénzt,de amint már emlitettem,mind a két oldal több toleranciát kellene tanusítson,és minden jobban működhetne. A 10 percre ígérést,azt hiszem már egyszer mi megvitattuk,de mentségünkre hozzáteszem,szoktuk kérni,hogy figyeljenek,mert lehet hogy 2 perc múlva ott egy kollega,hidd el,nem sok időnk és kedvünk van más kárára mulatni. Még egyszer visszatérve azt gondolom,ha valaki bajban van,senki nem fogja leborítani azért,mert beengedés nélkül segítséget kér bármelyik csatin.Igen,tudom hogy sajnos nem igy müködik,ezért kérlek Titeket,hogy társaságtól,és üzemanyag ártól függetlenül menjetek,és segítsetek annak aki bajban van. Azt mondod ez mindíg így volt ? Lehet naív vagyok, de hiszek abban amit leírtam,hogy lehet ezt másként is, és épp ideje hogy ne így legyen. "Kezet csak megfogni szabad, Elereszteni vétek,ellökni átok, Egymásba simuló kezek Tartják össze az egész világot ! " Johann Williams Goethe Manófülecske RÁDIÓTAXI KÖZPONT
tomajer 2006.07.04. 08:49:45 / # 104173
Azért találtam ki ezt a topicot, mert egy csomó problémánk, közös, mondhatni cégfüggetlen. Jó lenne, ha szépen lassan idetalálna minden cégtől néhány prominens, és itt meg lehetne vitatni őket. Mármint a problémákat:-))) Nem ártana némi összehasonlítás, egymástól is tanulhatnának, hiszen van egy csomó jó kezdeményezés is, ami nem lenne baj, ha beszivárogna a többi cég központjába is. A konkrét apropó, hogy a Csogu a rádiósban tett fel kérdéseket, egy ott megjelent kisasszonynak, amiket én tökéletesen "globális problémáknak érzek: "[i][b]Miért fontosabb az, hogy "telefonban vagyok", mint a kétségbeesett kolléga, aki szétnyomja a csatornát, mert gondja van? Miért mondjátok az utasnak, hogy 10-15 perc és ott az autó, ezt totál hasaraütésre és lehet, hogy már 1 perc múlva a címen dekkolunk? Miért? Eddig ez miért így volt? Miért van ellentét a központban lévők, a taxisok, az etikások között? És ezt mondom, cégfüggetlenül kérdezem... [/b][/i]"

Oldalszám: 59