Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az új ellenség: CAR for you

Hozzáadva: 2017.06.06 17:01

Én meg azt hittem ez két ajtós, de ennek fényében már tök innovatív szerkezet.

Most ezek ebből 'vesznek' 50 darabot + hozzájuk csapódhat bárki saját autóval és bárkit, bárhonnan, bárhová visznek azzal leplezve a taxiszolgáltatást, hogy utazás közben minden utasnak videókat kell néznie a Gellért fürdőről?

Ennyi? Ezt találták ki?

Szerintem ez egy tök forradalmi rendszer.

Mennyire igazad van. Eddig elő a liberalizmussal, majd a piac eldönti, majd mi pontozgatunk.

Ahogy előnytelen számukra már mégsem tetszik a konstrukció, megint csak addig vagyok liberális míg az nekem jó.

Itt a lehetőség, pontozgassanak, erre vágytak: az uralkodásra, az illúzióját megkapták.

A liberalizmus élharcosai akik igazából az uralkodásra vágynak. Egész pontosan addig hangoztatják a liberalizmus eszméit míg nem kerülnek pozicióba, utána már ez szóba sem kerülhet.

Téma: Az új ellenség: CAR for you

Hozzáadva: 2017.06.05 18:37





Ebbe hol ül be az utas?

Kíváncsi lennék mennyibe került ez a nyilatkozat az ubernek.

Hajlandó vagyok fogadni valami értelmes tétben, hogy ennek még évtizedeken át nem sok köze lesz a jelenlegi klasszikus taxihoz. Ahol a taxi elvisz bárhonnan bárhova a forgalom ütemét elvárható módon felvéve. Tehát ha ez ilyen riksa sebességgel megy majd csak a főúton még 2025-ben is akkor a fogadást én nyerem. 

Elvesztem a fogadást ha egy nagyvárosban  - legyen csak a városhatáron belül - megjelenik a taxik 20%-át kitevő robotautó és az elvárható módon és sebességgel visznek háztól házig a felügyelet teljes hiányában. Legyen az időpont az itt megjelent legtávolabbi, azaz 2025.

Nekem az a véleményem, hogy ez a projekt már ott elvérzik hogy a robot minden szabályosan csinál(na) a közúti forgalomban. Már ez olyan megoldandó probléma ami miatt kizárt a felügyelet és a külső vezérlés hiánya. A többit, perelhetőség, felelőségvállalás az esetleges hibákért már le sem írok, hisz már megtettem.


BMW: Soha nem fogunk robot taxikat gyártani

Én ezt javasoltam bő három éve - 1500Ft alapdíj és útdíj arányosan az első kilométereken nem ketyeg az óra - de akkor nem találtam támogatásra. Ez a mezítlábasoknak lenne nagyobb segítség, igy épp nekik kéne szorgalmazniuk.

Ha már hozzányúlnak a tarifához - amitől nekem komoly félelmeim vannak, de ne legyen igazam - én mindenképpen olyan változtatást erőltetnék amivel nem vágjuk magunk alatt a fát és visszaszerezzük az elveszített státuszunkat. Megkockáztatom, hogy ez jelen pillanatban többet ér - anyagilag is - mint a kilométerenkénti 40-60Ft (csak példa, nem tudom mennyi a terv, elnézést érte) emelés.

Matematikai alapokon indokolt az emelés? Igen. A jelen helyzetben bele szabad ebbe menni? Az én magánvéleményem amivel én most nem leszek szimpatikus: nem.

De mi lenne ha egy köztes megoldást választanánk? Egy olyat amivel az emelés gyakorlatilag megtörténne, rejtve, de még a szimpátia is megmaradna?

Az egyik lépcső a már fent leírt alapdíj többszörözése és ezzel párban az első pár km-n nem számoló óra. Ez maga már egy komoly előrelépés, de az újságírók még sem csámcsoghatnak azon, hogy a taxisok megint rabolni akarnak, mert a tarifa maradt amennyi volt.

A másik amivel ennél még nagyobbat nyernénk vissza az elveszített piacból, ha az illegális fuvarozókat állítanák le jóval hatékonyabban mint jelenleg. A reptéri fuvarok harmadát engedély nélküli fuvarozók teljesítik, ezek nagy része visszakerülne hozzánk jóval több pénzt nyernénk rajta -  mindannyian, még azok is akik nem reptereznek - mint az utazóközönség számára minden bizonnyal sokkoló tarifaemeléssel. Ilyet már bele sem számolok, hogy még nagyobb lesz az űr - igy erre az igény is - az engedéllyel rendelkező és az illegális személyszállítók között, aminek az eredménye az hogy bár drágábban fuvarozunk mint eddig, de épp annyival ritkábban, mint amennyivel emeltünk. Ez matematikai tény, ezen kár is vitatkozni.

Egy magánautóssal aki Budaörsről 4000Ft-ért megy ki - nappal! - a reptérre nem lehet versenyezni, ez az ő önköltségi ára. Egy ilyen ellen csak úgy lehet harcolni, ha a rendszáma bánja és nem csak papíron, hanem a gyakorlatban is és nem évenként egyszer, hanem ott és azonnal.


Nekem az a célom, hogy a taxi úgy ahogy van legyen és maradjon meg még hosszú évtizedeken át a közösségi közlekedés elfogadott részeként. Hogy a taxis nyerje vissza a közfeladatot ellátó státuszát. Hogy ez a szakma évekre előre kiszámolható költségekkel és bevételekkel rendelkezzen, igy nyerve vissza a stabilitásunkat. 

Én ezért cserébe még abba is hajlandó lennék belemenni, hogy a hosszabb utazás alatt (20-24km felett) a taxióra egyre nagyobb mértékű kedvezményt ad automatikusan a kilométer díjból. Ha bárki végig gondolja ezzel veszítünk 1%-t és nyerünk  sok százaléknyi szimpátiát, ami bármilyen furcsa de igenis pénzben mérhető. Csak nyerhetünk egy ilyen húzáson, nekünk is kell a promo és a reklám, sőt, most nagyon kell.

Nyomozást és büntetőeljárást indítottak az uber ellen - Amerikában.


Na végre kezdődik, hozom a popcornt.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2017.05.03 13:29

Ha ezt a gyereket kiküldenéd Brüsszelbe, az olyan lenne mintha egy ovist állítanál be a nagyok közé focizni.

10 perc alatt győznék meg, hogy két üveggolyóért adja át az érdekeltségeinket és még büszke is lenne a remek üzleti érzékére.

Uber meg a hatalomtól rettegő kazincbarcikai lány és hogy nincs informatikai képzés... ennyi hülyeséget összehordani, megfájdult tőle a fejem.

Ez világos, megtapasztaltuk a saját bőrünkön az uber stratégiáját: az ellenfelet folyamatosan feketíteni. Új módszer az új eszközöket kihasználva, de mindösszesen ennyi. Nem túl kreatív, de hatékony. Ráadásul a módszer nagy előnye, hogy nincs felelősségre vonás, egy olyan kétirányú médiában teszi ezt ahonnan bármikor kihátrálhat: ja ezt nem mi mondtuk, aki ezt mondta ahhoz semmi közünk és slussz. Nem is hirdet a hagyományos médiában, egyrészt az pénzbe kerül, másrészt ott elszámoltatható.

Mire mi taxisok feleszméltünk már ott tartott a közhangulat, hogy az óvodások megdobáltak minket a homokozólapátjaikkal ha megláttak az ovi előtt elgurulni egy sárga taxit. Szerencsére egyre többen eszméltek és egyre többen álltak bele a vitákba, igy sikerült megállítani és visszafordítani ezt a folyamatot. Követve az eseményeket meggyőződésem, hogy egy lényeges fordulópont volt ebben a digitális háborúban mikor hiénakutya oktatta ki tételesen Szunyogh Szabolcsot, a Népszava újságíróját. Annak a lapnak az újságíróját amely ezt megelőzően napi három cikkben feketítette a taxisokat és további három cikkben éltette az ubert. Ha egy taxis köpött egyet hazafelé a gyorsforgalmin az biztosan hírértékkel bírt náluk és az is ha egy uber driver megsimogatott egy kiskutyát. De ez fordítva már biztosan nem. Vezérelt liberalizmus, micsoda modern dolog.


És akkor most itt van ez a szerencsétlen 24.hu-s újságíró aki a saját munkaidejét szánta arra, hogy az eredeti hírt elferdítse. Még most is, mikor nálunk már uber nincs, egyre több ország borítja le és egyre nyilvánvalóbb hogy teljes joggal.

Miért tököl ő azzal hogy még mindig az ubert védje? Miért pazarol erre energiát, mi az indok?


Ezzel semmi gond, ezt lehet? Nincs aki bokán rúgná ezért?

Tehát, ezt trendet követve ha lejön egy hír, hogy egy újságíró veri a feleségét én finom csúsztatással módosíthatom arra, hogy egy 24.hu-s újságíró veri a feleségét? Csak egy leheletnyi változtatás, ez még belefér, nincs probléma?