Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2024.03.15. 19:23:38 / # 353131
:-(
Fotó 2024.03.15. 14:43:04 / # 353130
avatar

Sziasztok , aki ismerte Kirlics József volt 6x6 taxi 312  sajnos elment . Béke poraira


sipi 2023.08.02. 02:01:26 / # 353039
avatar
El kell.kezdeni a komolyabb regisztrâciót! Nem a számhoz,emailhez rendelni az embert,hanem fordítva. Ha nem adja, vagy rögzíthető( nem lesz engedély), akkor rakjon le kauciót.
sipi 2023.08.02. 01:58:02 / # 353038
avatar
No igen. Egyedül nem fog menni most már. Szövetségesek kellenek.
szálka 2023.08.01. 16:54:56 / # 353037
avatar

" Minél fényesebb az ígéret, annál égetőbb a kérdés : a fényes jövő ígérete mennyire tesz vakká a jelenre ? "

" Fekete vitorlák "

sipi 2023.01.31. 21:15:59 / # 352968
avatar
Appos és kényszeresnél ugyan úgy ő köti a szerződést.Nem kell egyezkedniük egymással.  A jog mellettünk áll.Külföldön behajtócégeket bíz meg a fuvarszervező.
cheater 2023.01.31. 16:39:41 / Módosítva / # 352966
Teljesen igaz, de ott a zsebükben a válasz: te vetted fel, te döntésed volt. Viszont ha eddig ez volt a védekezés, akkor a mostanában divatos fuvarkényszeres címekkel mi a helyzet?

Csak hát egyik cég sem meri bevállalni, túl sok benne a kockázat. Nem lenne, ha minden cég ragaszkodna ehhez, de borítékolható hogy egy kis cég szinte azonnal kiugrana az együttműködésből, ahogy anno a megcélzott tarifa egyeztetésekből. Megvárta míg mindenki emelt, aztán ő maradt ott ahol eddig is volt. Egy hónap múlva már kétszer akkora volt a cég.
sipi 2023.01.30. 21:40:48 / # 352961
avatar
Azt sem ismerik el,a cégek,hogy mivel őket hívja az utas ők kötik a szerződést elsőként. Ha nekünk nem fizet az utas, mi jogosan követelhetnénk a fuvarkózvetítőtől!
cheater 2023.01.22. 18:05:31 / Módosítva / # 352941
Ha így tettek volna az igenis hatékony lenne. Itt inkább arról van szó, hogy bár megegyeztek egymással nem tartották be. Vagy hogy egy feltörekvő kis cég így próbál utasokat szerezni. Esetleg egy másik cég mely valaha erre rábólintott, de a piaci versenyben szép lassan alulmaradt már ezt a megállapodást nem tartja be. Természetesen ezt nem fogja nagy dobra verni.


És akkor még ott van nehezítésnek a mobilszámok nagy arányú tulajdonos cseréje, amit ebben az ügyben valóban nehéz mindkét fél szempontjából megfelelően kezelni.


De az is biztos, hogy valami elegáns megoldásnak illene lennie, egy cég nem csak a taxisait szívatja az ilyen megrendelők állományban tartásával, hanem saját magát is, mikor ömlés van nem tud ezek miatt autót küldeni a komoly megrendelőknek. Ezen pedig jóval többet veszít, mint ha állományban tartana olyan megrendelőt aki néha fizet, néha nem.
sipi 2023.01.22. 04:00:20 / # 352938
avatar
Mindig így tettek a cégek,nem hatékony.
tomajer 2023.01.21. 09:07:56 / # 352937
Háát, a telefonszám tiltását, és a többi fuvarszervezővel való megosztását biztos lehetne!
sipi 2023.01.20. 02:00:38 / Módosítva / # 352933
avatar

Egyre több nálunk is a szándékos fuvardíj ki nem egyenlítés!

Mit tegyünk,tesztek,mit enged meg a jogszabály, mi nem fér bele!?

donkihóte 2022.07.29. 19:14:27 / # 352833
avatar

Tudja valaki, F1+Sziget mennyibe kerül, mennyit szedtek be? És a főtaxinál? Pusztán kíváncsiságból.

rosszqtya 2022.05.18. 23:05:14 / # 352742
avatar

szerencsére ez már nem nyomaszt... mikor ugattam, akkor coptam miatta...

álmomban egy alapdíj nélküli "taxicég" szerepel, ahol csak a felvett és nem rádkényszerített fuvarok után kellene fizetni darabárat... a kis fuvarokra a darabárat a cég adná neked vissza... a taxizásban csaka a taxissal nyeletnek be mindent, a fuvarkufárnak semmi se drága, mert a hónap végén a köetkező hónapot előre megkapja... stb.


háDevAu :-/

szálka 2022.05.17. 18:10:31 / Módosítva / # 352741
avatar

 Idézet a mai üzenetből.  Megjegyzem egy szempillantással azután, hogy értesülhettünk az uszkve  45.000 forintos tagdíjemelésről. 


" Újabb jó híreket hoztunk nektek!

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy egy élhető és színvonalas társaságot üzemeltessünk, aminek Ti is a részei vagytok. Nagyon fontos számunkra, hogy sofőreink elégedettek legyenek és boldogan végezzék a munkájukat. "


Utóirat : így kezdeni egy üzenetet, ahhoz azért kell valami egészen különleges lelkület.

A pr csapat megdolgozik a pénzéért. 

cheater 2022.05.16. 21:47:37 / Módosítva / # 352740
Állításod rögtön magában foglalja az általad keresett kérdésre a választ is. 


Ha erre a feladatra elegendő egy közép kategóriás szerver is, akkor ezért megközelítőleg sem jár 25%. A bruttóból. 
Még az 5% is sok. 

Nem mellesleg - ha már matek - mielőtt egy ilyen butaságot ide beírsz célszerű lenne kiszámolnod mennyi is lenne az uber kötelékében ez a havi sarc.
Omosi mama 2022.05.16. 16:51:47 / # 352739
avatar
Hát, kedveseim... Kellett nektek kiutál(tat)ni az Übert, ahelyett hogy MIND odamentetek volna.Rá kellene jönni, hogy a fuvarszervezők csak a bajnak vannak. Amit csinálnak, azt egy középkategóriás szervergép meg tudja oldani.
tudomis(kibic) 2022.05.16. 15:45:38 / # 352738
avatar
És akkor a Főtaxisok még nem is írtak egy sort sem...
szálka 2022.05.16. 15:34:21 / Módosítva / # 352737
avatar

Önérdek, önzőség, kapzsiság, mohóság

Ha valamit megtanulhattunk a történelem során, akkor az az, hogy a fentebb leírtak gyakran vezettek egy közösség felbomlásához.

Bátor, vakmerő vagy elbaltázott lépés egy ilyen mértékű tagdíjemelés, hamarosan kiderül.


Mindenesetre szégyenletes és felháborító úgy tájékoztatni a tagdíjemelésről, ahogy finomkodva heti bontásban, nettó árat megjelölve teszi meg az, akinek ez feladata lenne. Mindezt -gondolom- annak reményében, hátha a felületes taxis egy kézlegyintéssel elintézi a számolást, mondván "egy hónapban van 4 hét".

A nettó ár megjelölés se különb. Ha esetleg nem 27% az áfa ennél a szolgáltatásnál, akkor szóljon valaki, és majd sűrű bocsánatkérések közepette homokot szórok a fejemre.


És lássuk a lényeget :  Tehát, egy heti tagdíj a következő tételekből áll össze (nettó):

  • Új heti tagdíj: 24.990 Ft / hét
  • Telefonkészülék bérleti díj: 690 Ft / hét
  • Adatkártya forgalmi díj: 690 Ft / hét
  • POS terminál bérleti díj: 980 Ft / hét 
Ez összesen : 34.734 Ft.   (bruttó)  52 héttel számolva egy évben, összesen  :  1.806.194 forint
Eddig fizettünk -alapesetben- havi 106.730 forintot12 hónappal számolva egy évben  :  1.280.760 Ft
A két összeg közti különbség :  525.434 forint, azaz  ÖTSZÁZHUSZONÖTEZER NÉGYSZÁZHARMINCNÉGY  forint
Ez havi bontásban  43.786 forint  tagdíjemelés.
Ezek azok a tények amelyeket a sokat emlegetett partnerség jegyében elfelejtettek leírni.

tomajer 2022.05.10. 21:40:28 / # 352727
Cápává :-P
Oldalszám: 676