Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Taxi2000 #neveragain

2017.05.24. 16:44 | Homár Hilda | 42 komment

Tegnap lecsapott az özönvíz Budapestre. Trolik robbantak le, pincék áztak be, az utakon autók araszoltak a 15-20 centis, hömpölygő áradatban, a csatornarendszer hamar feladta, miközben emberek tömegei próbáltak a nagyvárosi trópusi kalandtúrává változott kedd estében haza- vagy egyáltalán fedett helyre jutni. Rendkívüli állapotok voltak, ami persze irtó sok extrém helyzetet hozott magával. Rögtön itt ez az taxis sztori is. Tulajdonképpen azt is gondolhatjuk, hogy már az szép, hogy a Taxi2000 sofőrje megpróbált elmenni utasokért. De. Hogy sikerült nem megtalálnia egy óvodát? Ha úgy látta, hogy nem tudja megközelíteni az épületet, miért nem mondta le a fuvart? Miért futtatta meg az utasokat az esőben? Mit gondolt, tök szárazak lesznek a viharban letrappolt többszáz méter után? Érthetetlen. Rákérdezünk azért, hátha kiderül, hogy nézett ki mindez a kocsiból.

Tisztelt Tékozló Homár!

Több, mint 10 éve közlekedem a fővárosban bkv-val és taxival, szóval van jó pár meredek élményem, de a tegnapi mindent visz.

Az óvodai évzárón kapott el minket a jégeső a 13. kerületben. Próbáltuk kivárni, hogy csendesedjen a zivatar, de mivel erre semmi esély nem látszott, taxit hívtunk. Persze az időjárás miatt le voltak terhelve a vonalak, de a Taxi2000-nél végre felvették (utólag már nem csodálom, hogy miért nem hívja őket a kutya se).10 percet ígértek, 20 perc múlva telefonáltak, hogy nem talál a megadott címre a sofőr, mi menjünk oda hozzá - ez kb. 500 métert jelentett a zuhogó esőben.

Mivel nem volt más választásunk, elindultunk a két gyerkőccel, egyiket az apja cipelte, a másikkal rohantunk mögöttük. Nagy nehezen odaértünk a taxihoz, a sofőr azonban nem engedett minket beszállni, mondván vizesek vagyunk. Sajnos nem tudtam elmagyarázni neki, hogy pontosan miatta vagyunk ennyire vizesek, mert felhúzta az ablakot és kattant a központi zár. A hatéves gyerek közben remegve zokog a kezemben. Mutattam a taxisnak, nem hatotta meg. Még álltunk az esőben egy darabig, mert sehova nem tudtunk behúzódni, a taxis telefonált, majd elhajtott abba az irányba, ahol minket kellett volna felvennie. Végül egy kínai étterem tulajdonosa hívott be minket, száraz ruhát és meleg levest adott, így megmaradt még egy cseppnyi az emberségbe vetett hitemből.

Miből állt volna a telefonban lemondani a fuvart? Hogy gondolta a sofőr, hogy ekkora zivatarban szárazon fogunk beülni a kocsijába? A gps-ek korában hogyhogy nem talál oda egy címre? Vagy csak nem akarta, hogy vizes legyen a sárhányója? Valóban, megemelkedett a víz, de a többi gyerekért folyamatosan jöttek a szülők, tehát nem kértünk lehetetlent. És a legkínzóbb kérdés: hogyan nézhette végig, hogy két gyerek bőrig ázva zokog, mert nem engedi őket beszállni a kocsijába?

Szóval rossz idő esetén a Taxi2000-et nem ajánlom senkinek, bár biztosan nagyon szép tiszták belülről a kocsijaik...

Köszönöm, hogy kiírhattam magamból.

Zsuzsa

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2017.05.24 19:44

A keddi budapesti özönvízben egy óvodai évzáróról igyekezett haza egyik olvasónk a családjával, és tömegközlekedéssel akartak hazajutni, de hiába várták, hogy csendesedjen az eső, ez nem jött össze. Ezért taxit hívtak, és a diszpécser húsz perc múlva szólt nekik, hogy a taxis nem találja a címet, úgyhogy a szakadó esőben el kellene menni kb. 500 méterre, ahol várja őket. 

Képünk illusztráció, a tegnapi özönvízben készültKépünk illusztráció, a tegnapi özönvízben készültFotó: Olvasónk, Ágnes

"Nagy nehezen odaértünk a taxihoz, a sofőr azonban nem engedett minket beszállni, mondván vizesek vagyunk. Sajnos nem tudtam elmagyarázni neki, hogy pontosan miatta vagyunk ennyire vizesek, mert felhúzta az ablakot és kattant a központi zár. A hatéves gyerek közben remegve zokog a kezemben. Mutattam a taxisnak, nem hatotta meg. Még álltunk az esőben egy darabig, mert sehova nem tudtunk behúzódni, a taxis telefonált, majd elhajtott abba az irányba, ahol minket kellett volna felvennie. Végül egy kínai étterem tulajdonosa hívott be minket, száraz ruhát és meleg levest adott, így mégiscsak megmaradt egy pici az emberségbe vetett hitemből."

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.05.24 10:29

Jut eszembe ..  a Puzsértől se láttam életemben egy percnél többet összefüggően, (már a stílusától idegrángást kapok ...) tehát, az én listámon, ha lenne ilyenem ő is fent lenne :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.05.24 10:26

Köszönöm.
Nem tudom ugyan mi hangzik el róluk, de az ingerküszöbömet, egyik se lépi át ...  tehát, kvázi egyetértek :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.05.24 06:16

Én ezt nem bírom végignézni :-(
Felsorolnád, a másik kilencet is, hogy van e benne olyan, aki érdekel?!?
Kössz! :-)

Téma: Csodaidők

Hozzáadva: 2017.05.23 13:26

Miket nem mondasz? :-)

Az meg, hogy "csak nekem" ...   azt mutatja, hogy nem igazán sokakat érintett meg a történet :-(
De sebaj.  Én szeretem, ezért úgy gondolom, mindig megosztom az új fejleményeket róla. 
Hátha vannak azért itt titkos "rajongók" :-)

Három év a sofőrmentes taxikig

2017.05.22. 07:06

A vezető nélkül közlekedő robottaxik már három-négy év múlva is megjelenhetnek a közúti forgalomban – ezt maga Ola Källenius, a Daimler fejlesztési igazgatója mondta a dpa hírügynökségnek adott interjúban.

maxresdefault

A robottaxik 2020 és 2025 között már megjelenhetnek a közúti forgalomban - fogalmazott. A városok rendkívül komplex környezetnek számítanak ugyan, de viszonylag alacsony sebességgel és nagyfelbontású térképekkel már kezelhető problémát jelentenek - mutatott rá, hozzátéve, hogy néhány városhoz már meg is vannak a megfelelően részletes térképeik ahhoz, hogy meg lehessen kezdeni a tesztelést. A Daimler, a BMW és az Audi 2015-ben ehhez vásárolta meg a Nokia HERE digitális térkép és navigációs szolgáltatását.

A fejlesztési igazgató elmondta, hogy a Daimler jelenleg negyedik és ötödik kategóriás önállóan navigáló járművek kifejlesztésén dolgozik. Az ötödik kategóriás járműveknél már egyáltalán nincs szükség arra, hogy vezető felügyelje a folyamatokat. "Az elkövetkező három-négy évben már kereskedelmileg éretté, közúti felhasználásra alkalmassá tesszük a technológiát" - közölte. "Remélhetőleg addigra Németországban és más országokban is megteremtik a használat jogi feltételeit. Az első lépések már meg is történtek ebben az irányban".

u66zm

A Daimler több vasat is tart a tűzben az autonóm mobilitás terén: nemrégiben az Uber fuvarmegosztóval írt alá szándéknyilatkozatot arról, hogy annak platformján rendelhető robottaxikat fejleszt ki. Az Uber jelenleg Volvo modellekkel végez robottaxi kísérleteket az amerikai Pittsburghben, ezek az autók azonban vezető felügyelete alatt közlekednek. A kísérleteket az idén tavasszal egy baleset miatt átmenetileg fel kellett függeszteni.

Téma: Csodaidők

Hozzáadva: 2017.05.22 20:04

Itt ne takszizzá máá vazze! 
Ez a kultúra rovat :-P

Téma: Csodaidők

Hozzáadva: 2017.05.22 09:11



Csodaidők fényképe.

Csodaidők

Figyelem! (Szinte) már minden szemfüles Időcsodák 3-at olvas!
Te még nem? 😲



Csodaidők fényképe.