Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.27 17:36

A megadott időponttól induló beillesztést választottam, valamiért mégis az elejétől indul.

7:10-nél kezdődik a minket érintő rész.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.27 17:30


Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.27 17:24

Ez ilyen tök hangzatos mondat, de a gyakorlatban nem működik. Egy olyan cégre ami az évek alatt lecsökkentette a saját vállalkozással rendelkezők számát a tőle függő autóbérlők javára nem tudsz tagdíj megvonással semmit sem kényszeríteni.

Nem hogy térdre nem tudod kényszeríteni, még visszakozásra sem. Jelen pillanatban ez már majdnem 50-50%, az itt szereplő feleknek homlokegyenest mások az érdekeik.

Ha a vállalkozók egy - egyébként helyes - döntést követve nem fizetnének tagdíjat, bőven megoldanák a feladatot a bennmaradó autóbérlők. Sőt, még ujjonganának is hogy mennyi munka lett hirtelen. De ha valamiért mégsem lennének elegendően kiosztanák két műszakra az autókat, egy tollvonás az egész, ráadásul velük már meg is lehet tenni hisz alkalmazottak és teljes mértékben függnek attól aki a munkához szükséges eszközt a rendelkezésükre bocsájtja. Ahogy innentől azt is meg lehet szabni mit vegyél fel, hova menj, mikor menj, meddig legyél ott és igy tovább.

Ezt összegezve újfent megkaptuk a választ, olyan céghez kell elhelyezkedni ahol saját vállalkozásban nyomulnak a taxisok.

Kezdeném sorolni vagy összeszámolni őket, de felsorolásról sajnos itt már nem is beszélhetünk.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.26 21:31

Melyik cég nevében, a Budapest TAXI nevében? Mit szerepeltet a számlán, taxiszolgáltatást? De hát ez nem az.

Nem, tegyük fel egy új cég a feherrendszam kft számláz. Ők már taxiszámlát nem adnak ki, ok.

A cég amely ezt befogadja, ha taxiszolgáltatásnak könyveli le akkor feltételezem egyértelmű, ezt nem teheti meg, még akkor sem teheti meg ha adott cégtől taxi számlát kap, hisz tisztában van vele, hogy emögött a számla mögött nem taxiszolgáltatás volt.

Tehát kap egy személyszállításról kiállított számlát, ok. De attól függően milyen státuszú cégről van szó (gigamulti, állami, kis himi-humi kft. stb.) minden bizonnyal van egy döntnöke aki valaha - feltehetőleg még az év első felében - rábólintott arra hogy ebben az évben ennyit fordíthatnak taxiszolgáltatásra. De ők ezt a pénzt fentiek alapján nem erre fordítják.


Legyen egyszerű példa, az MTV kiír egy taxitendert 90M Ft értékben, amit megnyer a 6x6. Miután megszületik az együttműködési szerződés az MTV birtokba veszi a pénzt, majd kerékpáros futárokkal oldja meg az egész éves fuvarozást okosba. Nincs ott a cégnél vagy a cég felett egy ember aki ezért összeráncolná a szemöldökét?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.26 18:46

- Ez a Mi autónk!

- Bocsánat, de ki az a "Mi"? :-)

- Hát Mi! És majd értesítem az etikásokat hogy mi legyen veled.

- Jó, de te ki vagy?

- Hát én vagyok a tudod... de ezt mindenki tudja!

- Én nem tudom, ki vagy Te?

- Na jó, itt befejeztem, nekem ennyi elég, nem tárgyalok tovább!

- Ja most tárgyaltunk?:-)

- Igen, és a végeredményt majd közlik veled!

- Oké:-)


Engem még mindig az érdekel leginkább ebből a sztoriból, hogy a megrendelő mi a fenének könyveli le ezt a szolgáltatást. Hív egy taxit, jön egy fehér rendszámos merci - amin még NT szám sincs - és lekönyveli: de minek? Mit ír be abba a rovatba, ahova ezt be kell írni, mi volt ez?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.25 03:24

Ezt nekem írod vagy a többieket tájékoztatod arról melyik cégre utaltam?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.23 14:14

A taxis kezében a saját tagdíja van.  Ha úgy érzi átverik, nem kell oda befizetni.  Kizárólag ezzel tudsz nyomást gyakorolni a fuvarszervezőre.


Ez igaz, de csak elméletben. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy ahová mennél ott is ez fogad vagy idővel kialakul ott is. Ne legyen senkinek egy szemernyi kétsége sem, ha ez a project mehet az egyik cégnél a többi is átveszi meglepően hamar.

Igy ki is lyukadunk a budapesti taxizás - rendszerváltozás utáni - elejére... kinek lett igaza és ki csinálja a lehetőségekhez képest a legtisztábban és leginkább a mi érdekeinket védve? Az a cég, ahol a felvételi beszélgetés első kérdése: saját vállalkozásban csinálod?

A többi cégnél kezd úgy tűnni ez már nem előny, hanem hátrány.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.21 22:58

                                                                           

Kié az utas? Ami biztos az az hogy egy taxi viheti el. A taxin pedig sárga rendszám van, nem fehér.

Ha valaki NT vállalkozásban látja a jövőt csinálja és mikor nem tud autót biztosítani vásároljon további autókat és vegyen fel újabb sofőröket. De ő itt nem ezt csinálja. Ő a taxisok nyakába ülteti a fehér rendszámos merciket, a taxisok által fenntartott rendszert pedig arra használja, hogy a merciket prioritással küldje az általa kiemeltnek ítélt címekre.

Ha pedig az aktív fehér rendszámos autók nem tudnák ellátni a kiemelt címeket az sem probléma, hisz ott a taxis. Ezért van, ez a dolga. A mercis sofőr keze alá dolgozni. És mindezt teszi saját maga ellen. Az hogy befizet havonta százezret csak hab a tortán. Ahogy az is hogy az évek alatt ő érte el, hogy adott megrendelő akit most a merci visz el egyáltalán ezt a céget rendeli már rég el van felejtve, a taxisnak megint csak az a dolga, hogy kaparjon, a taxis egy kutya.

Tisztelet a taxisnak a munkájáért? Fel sem merül benne.

Mi lenne a taxisok értelmes válasza erre a sztorira? Mikor besokalnak a mercik mi nem segítjük ki őket, nem megyünk oda, oldd meg ha annyira okos vagy.

De őszintén, meg lehet ezt oldani erős és hatékony érdekvédelem nélkül? Nem.


Már ott megállt a sztori, hogy a szóban forgó kolléga annyit tett rászólt a fehér rendszámos mercisre, hogy ne álljon be a taxidrosztra. Egyrészt mert ő nem tud beállni, másrészt a budapesti taxisok nem azért fizetnek évi 400M forintot, hogy neki legyen kényelmes parkolóhelye. A mercis csak legyintett rá, lezárta az autót és felgyalogolt az "utasáért".

Vita volt, de nem volt agresszió, az csak egy mendemonda, hogy nekiesett volna a mercisnek, nincs ilyenről szó.

Ezen a droszton állt további két taxis, egyiknek sem jutott eszébe kiszállni és a kollégája mellé állni - miközben ő épp az ő érdekeikért harcolt.  De itt még nincs vége.. behívták elszámoltatni. A Budapest taxi központjába. Várjatok, leirom erőszakosabban, hogy mindenki kiragadja a lényeget: a budapest TAXI központjába. Ott felelőségre vonták, hogy ő hogy mer rászólni a fehér rendszámos mercire a taxidroszton. Hisz azt mindenki tudja hogy ez az övék. És feltételezem mindenki tudja a sztori végét:  ki is rúgták.


Felmerült pár kérdés a fejemben fentiekkel kapcsolatban.

Az első, hogy mi a sztori vége? Kezdődött a taxisokkal. Aztán jöttek - maradjunk ennél a cégnél - a gázos opel zafirák. Természetesen a taxisok nagy nemtetszése mellett. Aztán jöttek az elektromos autók. Na, ez már a zafirásoknak sem tetszett. Milyen nagyot fordult a világ, ugye? Na de még nincs vége:-) Hisz megjelentek a mercik. Most már igazán utál mindenki mindenkit.

És ha még ez sem a vége? Erre gondolt már valaki? Mert ha ezt lehet - lehet? - miért kéne a mercikhez ragaszkodni? Miért ne lehetne fehér rendszámos dacia loganokkal teríteni a várost 150Ft/km díjért?

Van ezeken a merciken NT-s szám? Ha nincs, miért nincs? Ha van akkor miért nincsenek elszámoltatva? Az ellenőrző szervek közel kétmilliárdot kaptak két év alatt arra, hogy kitakarítsák a személy- és kisteherfuvarozói piacot.

Még sok sok kérdésem lenne, de már igy is túl hosszú lett - amiért elnézést kérek - csak egy utolsót.


Mi a fenét könyvel a szolgáltatást igénybe vevő cég, taxiszolgáltatást? Milyen alapon? Nem taxit vett igénybe, igy azt - legalábbis taxiköltségként - nem számolhatja el.

Téma: Az új ellenség: CAR for you

Hozzáadva: 2017.06.14 13:25

"A Hoopps turisztikai alkalmazás segítségével ülj be egy Hoopperünk mögé, és amíg eljuttatunk az általad kiválasztott pontba, ismerkedj meg a város nevezetességeivel, látnivalóival, a digitális idegenvezetőnk segítségével!
Regisztrálj be pár perc alatt Te is bankkártyáddal, és élvezd szolgáltatásunkat! A szolgáltatás ellenértékét az utazás végén az OTP SimplePay rendszerén keresztül könnyedén fizeted, majd ezt követően a regisztrált email címedre kapod meg a számlát."

Forrás: Google Play 


Létezik, hogy én nem is taxis vagyok, hanem egy turisztikai humanDroid?

De akkor nekem minek a taxióra? Könnyedén megtippelem mennyi lesz a fuvar, e-mailban pedig megírom bárkinek akár tételesen mikből áll össze a fuvardíj.

Sőt, ha valaki gyemekkel száll be akkor tudok altatót is dúdolni, akkor én nem is taxis vagyok hanem óvónő?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2017.06.10 04:38