Név
Becenév hallo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.07.11 04:11

csak egy ötlet! Ugye az lehetetlen, hogy minden társaság összehangoltan tarifát emeljen, mert akkor azonnal jön a hatóság, és kartell botrány lesz belőle! De mi van akkor, ha nem a cégek, hanem mi vállalkozók, szépen egyesével nyilatkozunk, hogy nem vagyunk hajlandóak 230 forint alatt fuvarozni senkit, mert az veszélyezteti a létünket, családjainkat! És az összegyűjtött íveket, ki ki a maga társaságához eljuttatva elintézhető a tarifakérdés, nincs kartell nincs konkurenciaharc, hanem csak az egyéni vállalkozó, és az önös érdek! És mindenki pisloghat! És nem kell azonnal, ha 2 év alatt írja alá mindenki, akkor két év múlva adjuk be. Szerintem szépen lassan minden taxis rájön, hogy ez egy tarthatatlan állapot, és akkor mindenki egyesével kitölt egy ilyen nyilatkozatot! vagy ez is badarság??? Tomi, ha tudsz, légyszíves nézz utána, hogy jogilag megfogható e? Köszi

Téma: Ma kaptam egy hosszabb telefont

Hozzáadva: 2009.03.17 14:54

Esélytelen... :-( Nincs az az ötlet, amivel megmozditanád a népet! Kivétel, ha belefeccölsz mindent, és ha már mindent elintéztél, 2 szer csődbe mentél, és esetleg 3szor sikerül életre lehelned valamit,ami már bejáratott, tuti, akkor mindenki csatlakozni akar majd!! Addig??? Lóf..z...
Pontosan ez a mondanivalóm lényege! Csak akkor életképes, ha össze fogunk, ha nem akkor teljesen okafogyott a dolog, és tuti éhenhalás a felállóknak!!!!!! Még egy céget nem bír el Budapest, bármennyire is vagy toppon! Gondolj csak a T4-re 5 év alatt jutott el idáig! És tudjuk milyen áron! Így nem üzemképes az elmélet!!! Csak akkor, ha ezzel egyídőben, legalább 3-4 cég eltűnik!...
akkor hívjál, ha gondolod! Küldem egy esemest, hogy könnyebb legyen!))) Ricsi! te kint vagyol?
azért elég az hozzá, hogy bekapcsolt telefont könnyebb lenne felhívni)))
Tomi! attol félek, hogyha felhívlak, nagyon csalódott leszel, ha rájössz ki is vagyok!!!)
Tényleg naívnak tűnhet az ötlet, de nem kell semmilyen helyiség, nem kell média! Csak képzelőerő, és egy csepp bizalom! Tegyük fel, hogy van egy bankszámla, erre szépen csendben,termeni a pénzt, Pl. havi 5000-et, ez szerintem reálisan nélkülözhető minden kollega számára, egy jobb jövő reményében!( és nagy befektető hijján) a 4-6 hónap után, amikor még minden cég számára, minden befizető anonim, elinditható a telefonközpont, ami természetesen még süket,vagy ha néha megcsörren, akkor mükődhetne mobil alapon, mint a Mobiltaxi indulásánál.. elinditható egy reklámkampány szóróanyaggal, de még mindenki marad a cégénél! És amikor már minden beáll, akkor áll fel mindenki, és nem vesz föl címet, amiből következően a cégek padlót fognak, és ha jól sikerül a reklámkampány, már hívnak is minket, utánna már csak a becsületességre, és ránk van szükség, aki hallja adja át alapon! Tudom, hogy ez egy tündérmese, de nem túl nagy erőfeszítéssel, és egy csöpp összefogással még valósággá is válhatna!!!
Sok lényeges dolog elhangzott 1 nap alatt, és ez már egy jó dolog! Ricsi! Hiszek benne, hogy összekovácsolható a taxistársadalom, mert minimumra lehet csökkenteni a rizikót! Itt nem a fix 240-ről beszélünk, ahol megmondták apáink, hogy nem kellene csatlakozni, mert nem jó! Itt mi vagyunk! Igaz minden 3szoros, sőt akár 5szörös, de mindez értünk működne! Miért lenne lehetetlen? Tény és való, hogy 3 taxisból kettő sem ért egyet semmiben, de itt lehet bevetni a demokrácia szépségeit! Amikor bemegyünk működési kölcséghozzájárulást fizetni, mindenki kap 1 kérdőívet az adott hónap kérdéseivel, kitölti, és érvényesül a többség akarata! szerinted 3000 szer 20-25000 ft, hány diszpécser fizetésére elég?? Ha fejlesztést szavazunk meg, megnézzük a költségeit, és mindenki annyival többel száll be, hogy kivitelezhető legyen... Szépen beindulhatna, csak egy gyenge pontja van: Csak akkor életképes, ha egyszerre jön át mindenki! Ha nem, akkor elvetélt ötlet, mert akkor nem tudunk labdába rugni! Csak akkor, ha a többi cég nem tud autót küldeni, és ezáltal minket hívnak, ha nem, akkor esélytelen...
Mint itt is, majd minden topicban olvasható, bajban vagyunk, ne kicsit, nagyon! Tenni kellene valamit, mert lassan a taxistársadalom nagy része végleg eladósodik, és ez több ezer ember életébe is kerülhet!... Marakodjunk??? nem hiszem, hogy jó megoldás lenne, menjünk tüntetni?? 100 kollega sem vállalná!!! Hát akkor mit is tehetünk??? Lehet, hogy van megoldás: Össze kell fogni, de nem 100, vagy 500 autónak, hanem legalább 3000-nek! És mi kell az összefogáshoz? REMÉNY!!! Lássuk csak jelen pillanatban van legalább 8 fuvarszervező iroda, mellyek nagy része fuvarszervezési díj jelige alatt rajtunk gazdagszik, és tulajdonképpen a telefonosok kifizetésén kívül, semmit sem tesz! Ha jól tudom, nem ezért adjuk a megbízást nekik! Már réges-régen elfelejtették, hogy miért is kapják a pénzt havonta! Elfelejtették, hogy értünk kellene dolgozniuk, és nem magukért! Nem a taglétszám növelése, és a bevétel növelése a megbizatásuk, hanem az ott lévők jólétének a biztosítása! De mit is tehetünk mi taxisok, illetve vállalkozók!? Mutassuk meg, hogy elcseszték! Hogyan? át úgy, hogy visszatérünk a múltba, és megteremtjük A TAXITÁRSASÁGOT! Mi magunk, magunknak, magunkért! Inditani kell egy taxitársaságot, ahol nem szednek plusz kaukciót, (ami elméletileg a csekkek finanszírozására kell, de csekkforgalom esik, kaukció nő, hmmm érdekes), ahol nem szabják meg, hogy 184, és kussti van!, nincsennek frissitő árak, és nincsen 3200 forintos malév transzferek! És mi kell a sikerhez? Egy telefonszám, egy 6 frekvencia, 1 központ, és MI! sacc per köb 25000 forint fejenként, illetve kb 2 heti tartalék, hogy tényleg beindulhasson! De az egész alapja a MI! KIfejtem: Amennyiben mindenki feláll, jelenlegi cégétől (természetesen kivétel, a nagyon elégedett sorsu kollegák) és átjön az A TAXITÁRSASÁG-hoz, onnantól kezdve a többi cég nem tudja kiszolgálni a megrendeléseket, tehát, ha kellőképpen leinformáljuk a várost, automatikusan minket hívnának, és miért? Mert nincs más...) Kivétel a City,mert ők elégedettek állalában(hozzáteszem, joggal) de ők már legalább adják a maximumot!! Végeredmény: marad max 3 cég! Megszüntethetők lennének a nyomott transzferek, nem lenne visszapörgetés, ami ugyanugy a mi zsebünket huzza, csak a 240 lenne, illetve, hogy érezze a törödést a kedves, a telefonos 235, ennyi szerintem belefér! vidék dupla, és kalap kabát... Pályázatok? szigoruan 235-tel, de 3000 autóval... Korrekt módon... Gondoljátok végig!!! Beszéljetek róla, és ha tényleg tele van mindenki hócipője, akkor HAJRÁ!!!