Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Adjon csak szar címet ok... de akkor a hónap végén kiállíthat egy 500 Ft-os számlát. 
Ez elméletileg így van. Csak aztán jönnek a fekete Mercedesek és nekünk csak az sztk marad 380+ÁFA áron. Szvl... inkább fizetnek kilométerenként %-ot:-)
A fuvarszervezo sajnos soxor pontosan tudja milyen ótvart kinalgat a csövön. Csak nem zavarja...
egy mai rövid fuvart szokás ráfizetésesnek hívni, de ha annyiba kerül a közvetítése mint amennyit az utastol elkersz az tényleg ráfizetéses. Nem azonos a kettő. 
A tab "pontosan" belővi a fuvart. Az alapján ki lehet számlázni a díjat. A km díj pl. 7%-a (280x0.07ft/km) üti a markát és nálad marad az alapdíj. Így fordul a kocka, az ő érdeke lesz, hogy ne 150 méter hosszú legyen a fuvar, mert felkopik az álla, lefoglal egy termelő eszközt a kiállásra és a várakozásra a végén meg keres 3 Ft-ot.  A régi időmerőket meg ráállithatja a taxistara nehogy korábban zárja a fuvart...:-) így mindenkinek meg lesz az öröme.
Hja és az meg csak most jutott eszembe, hogy nem kene predesztinalni a fuvarszervezőket arra, hogy Mariska néni 150 méteres elorendeleset is a taxista nyakába varrja a viteldijjal nagyjából megegyező kozvetitesi díjért. 
Mert értesz párszaszóul. 
Nem ördögtől való, csak a következménye az, hogy nem bírják majd eladni a gyenge címeiket a belvárosban. Sorjáznak a 1200-1500 Ft-s fuvarok és azért senki nem fizet nettó 3xx forintot. Ez így felejtős, fix % az egyetlen elfogadható megoldás. Pl. 7% + ÁFA. Semmi alapdíj meg egyéb lehuzas. 

Ahha...380ft/fuvar nettó. Ezzel több baj is van 1xre. 

1. Qrvadraga 

2. Belvárosba senki be se tenne a lábat/lekapcsolt tabbal állna a droszton. (Kifasz akar 380ft-t fizetni egy jó esetben 1500ft-s fuvar után?

3. Külvárosban és az előrendeléseken minden mellekutcara 15 autó jutna.

Véres lett a lökhárító úgyhogy jön a szoftver frissítés!  :-)