Név
Becenév akiirogat
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.09.27 07:00

Kösz a pontosítást.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.09.27 06:57

Köszönöm az építő jellegű kritikádat kedves "barátom". Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt. http://www.itcanwait.com http://www.itcanwait.com

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.09.26 18:50

Jól tudom, hogy a mobilok használata menet közben bűncselekménynek minősül? És a Főváros ezt elfogadta! Remek. ha tévednék szóljatok. Közúti veszélyeztetés 234. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével közúton vagy közforgalom elől el nem zárt magánúton más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. (2) A büntetés a) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény súlyos testi sértést, b) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget, c) öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált, d) öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget okoz. Közúti baleset okozása 235. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével másnak vagy másoknak gondatlanságból súlyos testi sértést okoz, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. (2) A büntetés a) három évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget, b) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált, c) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget okoz.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.09.16 11:38

Nincs levédetve (még) :D Te is megteheted. Akár még írhatsz is hozzá ha valamit kihagytam volna.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.09.15 00:13

Az az érzésem,hogy te csak elolvastad. És nem értetted meg a lényegét.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.09.14 21:13

És ki is fognak. Tárt karokkal várják az összes tarsaságnal a T4-ből érkezőket.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.09.14 21:04

A keddi nagy höbörgesről pedig annyit, hogy a nagypofájuak közül mind behuzta fülét-farkat. S talán ők szorgalamazzák már legjobban a rendszer hasznalatát. A PAPIRKUTYÁK!

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2013.09.14 18:34

Ahogyan ennél a cégnél a csendes címkiadást alkalmazzák, az kritikán aluli. PG ezzel a lépésével szépen lassan elkezdte ásni a cég sírját. Tényleg ennyire vak, hogy ezt nem képes észrevenni? Ennél undorítóbb hozzáállást egyetlen más cégnél sem látunk. Teljesen alkalmatlan rendszert tesztelget, a taxisok pénzén? Tesztelgesse, küszöbölje ki a hibákat, napi 1-2 órában. Na de hogy napok óta folyamatosan? Az új tarifa bevezetése után egy hétig lehetett a cégnél normálisan dolgozni, azóta a taxis örülhet, ha nem veszteséggel zárja a napot. Legyünk rá büszkék, hogy milyen fantasztikus kis rendszerünk van és képes a folyamatos működésre? Igeeen. Csakhogy a taxis többet ül azóta egy helyben, mint ha embert ölt volna. Köszönjük, hogy a csodálatos rendszer lehetőséget ad arra, hogy a Falk Miksa utca végén a 20 éve ott álló oszlopokat kidöntve megközelítse a taxis a Szent István krt 5-öt. Köszönjük, hogy a Podmaniczky u-ból balra kanyarodhat a körútra. Tényleg fantasztikus ez a rendszer, hiszen olyan dolgokat tesz lehetővé, amit eddig senki nem mert kipróbálni. Milyen dolog az, hogy a címről jóval távolabb álló kolléga kapja a címet? Kérdezem én: valóban egy utasbarát rendszerről beszélünk, ami arra hivatott, hogy a kedves utas ténylegesen a hozzá legközelebb lévő taxit kapja, a lehető legrövidebb időn belül? Továbbá milyen alapon határoztak meg bizonyos kerületekben 4-6 km-es távolságokat? Komolyan arra van a taxis kényszerítve, hogy adott esetben 6 km-t autózzon a jelenlegi üzemanyagárak mellett azért, hogy az utast elszállítsa két utcasarokra? És a többletköltség kit terhel majd? Mert az utas minden bizonnyal nem fogja kifizetni. Talán a taxis benyújthatja az erre vonatkozó igényét a mélyen tisztelt cégvezetőnél, akár tagdíjfizetéskor? Hiszen ő kényszerítette a taxist a veszteséges fuvarozásra. Mert ugye most már a csendes címkiadó rendszeren kapott címeket sem lehet szankció nélkül visszaadni. Bár az első kérdés ezzel az egésszel kapcsolatban inkább az, hogy milyen alapon alkalmaz egy fuvarszervező cég ilyen szintű fuvarkényszert a taxisokkal mint magánvállalkozókkal szemben. Hiszen a taxis ugye nem kevés fuvarszervezési díjat fizet, és ezért cserébe igenis legyen joga eldönteni, hogy mikor milyen fuvart visz el és mit nem vállal. Fuvarkényszer a cégnél eddig is csak és kizárólag a drosztokon érvényesült, ráadásul ott sem minden esetben. Ezzel szemben jelenleg ha a taxis horror értékű okostelefonja szabadra van állítva, minden egyes kapott címre fuvarkényszer van, s ha ezt a taxis megtagadja, eltakarodhat egy 4 órás kávészünetre. Vagy pengetheti az ezreseket, hiszen szegény cégnek így is kevés a bevétele. Akkor lesz kevés a bevétele, ha nem látja be, hogy ez a helyzet így tovább tarthatatlan, mert a taxisok nagy része olyan cégnek fog ezentúl fizetni, aki ezt a rendszert lényegesen humánusabban alkalmazza, sokkal inkább taxisbarát, alapvetően a taxisok megtartására és vonzására koncentrál, és nem arra, hogy a több éve itt dolgozó taxist ezzel az undorító hozzáállással elüldözze. Ja, nem beszélve arról, hogy a taxis olyan céghez fog menni, ahol adott esetben a cím is több. Mert ugye a Taxi4 manapság ennek is jócskán híján van. Ráadásul ma már az sem feltétlenül igaz, hogy sokba kerülne egy másik céghez átmenni, hiszen nem egy olyan fuvarszervező cég van ma a fővárosban, aki extra kedvezményeket és lehetőséget kínál a más cégektől, de különösen a Taxi4-től érkezett taxisoknak. Nyilván nem véletlenül. Az lesz most az igazán okos cégvezető, aki PG jelenlegi végzetes lépését és tevékenységét kihasználja. Mert bőven akad ám taxis, aki le fog innen lépni. Személy szerint egyetlen olyan kollégával sem beszéltem még, aki a cégnél maradását tervezné. És ebben az esetben kedves cégvezetőnk azt sem mondhatja majd, hogy sebaj, menjenek csak, majd jönnek helyettük újak. Merthogy erre, ami most itt van, bizony új kollégák nem fognak belépni. Na akkor alkalmazza majd ezt a fantasztikus rendszert, és emelje fel a távolságokat 10-15 km-re, hogy a maradék 50 taxisával lefedje a várost, és kiszolgálja az utasokat. Nyilván mindenki belátja, hogy ez az egész a roló lehúzásához vezet majd. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy szerencsétlen diszpécsereket sem irigylem most. Egyértelműen hallani lehet, hogy ez az egész számukra is teher és gyűlölik az egészet. Nyilván nekik sem egyszerű egyszerre 2-3 programon követni az eseményeket. Tényleg elvárja tőlük PG, hogy ezt majd péntek-szombat éjszaka is megtegyék? Vannak diszpécserek, akiknek a hangjából eddig azt hallottuk, hogy élvezettel és odaadással végzik a munkájukat. Ezzel szemben az utóbbi napokban az ő hangjukból sem lehet mást kivenni, mint a műszak végi elköszönéskor a megkönnyebbülést, hogy végre vége. Miért nem lehet ezt a rendszert itt is úgy alkalmazni, mint más cégeknél? Miért nem lehet a távolságokat minimálisra korlátozni? Ha azon belül van szabad autó, menjen, ha nincs, jöjjön a hagyományos címfeldobás. Vagy egy másik cégnél pl. a taxis a tabletjén mindent lát, amire a hatékony munkavégzéshez szüksége lehet. Meg tudja nézni a térképen, hogy hol mennyi szabad autó van, és látja, hogy éppen milyen címe érkezett, és az alapján el tudja dönteni, hogy vállalja-e vagy szankció nélkül visszautasítja. Ezzel szemben mi van nálunk? Haver, jött egy címed? Hm, és mi az? Majd megtudod, ha elfogadod. Ja, és ha nem OK-t nyomsz, az 4 óra pihi vagy 1000 plusz költség. Ez a humánus és taxisbarát hozzáállás? Mert szerintem nagyon is távol áll tőle. Mindegy, a lényeg, hogy a rendszer működik és legyünk rá büszkék.