Név
Becenév szaniszlo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Úgy látom a magyar ember nem tud kibújni a bőréből. A "nem az a lényeg, hogy mit mond, hanem hogy ki mondja" felfogás miatt tart az egész ország ott ahol. Egy adott közös érdek miatt még az ellenségeknek is össze kell fogni és tűzszünetet tartani, itt meg azt látom, hogy a korlátolt előítéletek miatt már az egyik fikázza a másikat. A kutyát nem érdekli, hogy valaki az üzleti vállalkozásait elbukta, ha egy jó cél érdekében diszponálja magát, azt méltányolni kell! Ha ilyen "komoly" indokok alapján kivonod magad, akkor valószínűleg Te is azok közé fogsz tartozni, akik kihullanak a rostán. Ilyen közel a totális katasztrófához még az ördöggel is le kell paktálni, drága barátom, még ha ezt képtelen is vagy felfogni.

Téma: Miért hagyom/tam/nám abba a taxizást? ....

Hozzáadva: 2012.06.05 21:49

“A dolgokkal akkor kell elkezdeni törődni, amikor még nem is jöttek létre. Akkor kell rendet tartani, amikor még nincs felfordulás." Na,ez kivételesen nem a saját gondolatom, de benne rejlik az elmúlt tizen-huszon évünk.

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2012.06.04 21:33

Ha felbosszantottalak, akkor gondolatot ébresztettem legalább. Néha ki kell lépni a "köcsög 2-vel levert" szintről, ha ott ragad valaki, azt csak sajnálni tudom. Egyelőre. Később már azt sem. De nem volt ebben semmi mélység, valójában azt fejeztem ki, amit a Te utolsó mondatod. Tenni kell valamit, csak a cselekvés iránya térhet el, ezért vagyunk szubjektumok. A cél valószínűleg ugyanaz.

Téma: Szégyenfal:.Akik dolgoztak a felvonulás alatt.

Hozzáadva: 2012.06.04 21:23

Ebben a felsorolásban vannak etikások is?
Jártam demonstráción, de nem ezeken, Amivel nem tudok teljesen azonosulni, ahhoz nem adom a nevem és személyem, de nem ez a lényeg. A lényeg ott lenne, mi a folytatás, ha ez zsákutca. Kell lenni "B" tervnek is, és erre össze kell rántani alsó hangon 2-3000 embert. Nem szabad ilyen részletekben elveszni, attól nem oldódik meg a tényleges helyzet. Valaki rájön most, valaki megy majd hitelért akkor. Nem bántom az utóbbiakat, de csak a saját korlátoltságuknak fogják köszönni. Ez lesz az ő sorsuk.

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2012.06.03 22:16

Olvasgatva a párbeszédet a másik taggal, mindkettőtöknek igaza van, valahol látjátok a lényeget, az eltérések elhanyagolhatóak. Itt a szakszervezet fogalma a lényeg. Teljesen mindegy, hogy ez szakszervezet vagy dörmi maci csoport, a taxis minél inkább szorult helyzetbe kerül, annál inkább várja a segítséget valaki mástól. Miért nem magán segít? Miért bízik olyan személyekben és elgondolásokban, ami csak ideológia és eszménykép. Persze a szándék jó, de nem hiteles. Ez egy olyan látásmód következménye, ami évtizedek alatt bele lett kódolva a taxisok agyába, a tudatalattijába. Ez a fuvarszervezők szerepe. Emberek úgy döntöttek, megmondjuk a frankót buta taxisnak. Irányítjuk őket. Ez öncélúvá vált az idők folyamán- kivétel a City, de az sem teljesen- nyereség orientált cégek jöttek létre, akik elvileg szolgáltatnak az alvállalkozó taxis felé, gyakorlatilag ők diktálnak. És ez miért baj? Az emberek elfelejtettek gondolkozni és felelősséget vállalni maguk iránt, mindent megoldanak helyettük. Néha morognak egy kicsit, de megy tovább minden a maga útján. Ezen kellene elgondolkozni ennek a pár ezer taxisnak, és megpróbálni megmenteni a saját jövőjét.
Nagyon nehéz, igen, de alternatíva híján nincs más. A legnagyobb gond, úgy tűnik, az idealista kollégák zöme képtelen felfogni a dolgok jelentőségét. Ilyeneket hallani: elzálogosítom a házam, és ezzel megoldom. Csak hogy dolgozni tudjon! Csak hogy megfeleljen! Csak hogy eltartsa emberek tömegét! Csak hogy neki ne maradjon!
Az, hogy a szakszervezet jól lát-e valamit, vagy nem, azt kizárólag az idő fogja eldönteni. De ha véletlenül nem látta jól, akkor hirtelen a zsákutca végére ér mindenki, és addig tartott... Miért érzem úgy, hogy valójában visszamaradott gyerekek gyülekezete a taxis társadalom? A fuvarszervezőktől mindenki totálisan be van rinyálva, mintha Istenek kerülnének szóba. Ennyire ki van lúgozva mindenki agya? Ők sem léteznek nélkülünk, ki kell használni az erőfölényünket. A Főtaxi elmaradása a Dudás hülye demagóg hozzáállásának köszönhető. Ő politikus, kizárólag a saját érdekeit képviseli jó pár éve, csak végig kell tekinteni a pályafutásán. Az, hogy a taxis kizárólag a saját tehetetlenségének köszönheti ezt az állapotot, tény, és nem szubjektív megítélés kérdése. A szakszervezetekkel csak egy apró visszásság van, hogy aktívan taxiznak közben, ezért soha nem fogják tudni úgy képviselni a taxist, ahogy kellene. Nem tudnak -és ezt meg is értem- a saját "gazdáik" ellen fordulni úgy és akkor, amikor kellene. Lásd F.Zs. esetét. Ez a demonstráció sorozat abszolút tetszene nekem is, ha lenne értelme. De mint írtam, egy koncepció áldozatává válhat a szakma, és pont ezért nem fog eredményre vezetni ez az út. Mesterséges vákuum gerjesztés, majd betölteni ezt az űrt. Ha ez így van, akkor nem fognak engedni az elképzelésekből, elég komoly pénz van ebben, főleg ha munkahelyteremtés is létrejön. Ezen túlmenően mondjon bármelyikőtök olyan alternatívát, ami akár eredményre is tudna vezetni! Én tettem egy javaslatot, az nem jó, mondván hogy túl "síkos" pálya. Sajnos ezt csak kockázatokkal lehet megoldani. A demonstrációk miatt ráadásul még jobban meg fognak utálni minden taxist, most nem üzemanyag árról van szó, ami az egész országot érintette anno. A taxisok családjukkal együtt nem érik el Budapest lélekszámának 1%-t.
Egy téveszmét hadd tisztázzak. Miért a városvezetést kell bűnbaknak megtenni?! Ezek szerint nem a taxisok hagyták ezt idáig fajulni, ugye? Akik gyermeteg ártatlansággal elfogadtak minden sz...t, amit a tisztelt fuvarszervezők letoltak a torkukon, akik elmentek dolgozni az olcsó cégekhez, szinte perverz módon vágyva a saját nyomorult végjátékukra. Miért nem ellenük kezdődik egy átfogó, jól megszervezett lépés, mondjuk a tagdíjak azonos időben történő be nem fizetése formájában, megszervezve az összes fuvarszervező irodánál. Tekintettel arra, ha ez a művelet tényleg egy megrendezett színjáték más érdekek színre lépése miatt, akkor lehet demonstrálgatni hetekig, nem fog történni semmi. Ugyanis mindenki erről suttog, a szakszervezetek is, így Ők is tudják, hogy nem fog eredményre vezetni. Viszont! Ha ezt a rövidke időt, ami még hátra van a szakmának, legalább megpróbálná mindenki tisztességes áron végigdolgozni, lenne esély rá hogy ne 70%, hanem "csak" 40% essen ki a körből. Van minden cégnek 240 Ft-os tarifája a taxióráiban. 1 hónap alatt rá lehetne venni minden cégvezetőt, hogy tüntesse el a nevetségesen alacsony tarifákat. A meglévő szerződéses partnereknek járó kedvezményt fizesse a saját milliós nagyságrendű hasznából. Erre jó példa a City Taxi, ott legalább a taxis viszonylag normális áron dolgozik. Az utcán dolgozó taxisoknak kell diktálni a fuvarszervező irodáknak, nem fordítva. Ők szolgáltatnak a a taxisok felé, és nem fordítva! Őket eleve minden tárgyalásból és fórumból ki kell hagyni, ellenérdeket képviselnek az együttműködés 80%-ban. Mellékesen ha a szakma megszűnik jelenlegi formájában, Ők sem fognak tovább működni. Ezen gondolkozzon el mindenki, és akiben van még a saját jövője érdekében energia, változtasson a gondolkodásmódján!

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.28 20:57

Te az vagy akire gondolok?:)