Név
Becenév annmbp
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Budapest Taxi reklámja tényleg üt

Hozzáadva: 2014.09.19 21:57

Utasként jelzem, hogy egyrészt megdöbbent ez a reklám, másként meg jogos. Ugyanazon az úton (az új rendszerben) 2.200 és 4.000 Ft közötti összegeket fizettem. Jé, "fix" tarifa

1. nem tehetek róla fogyasztóként, hogy ez így alakult 2. ha ugyanazt a színvonalat megkapom 180 ért és 240 ért is, akkor természetesen a 180ast hívom 3. ne szóljon be ezért Metál nekem a rádióban és senki sem "Eddig is túl jó szolgáltatást kaptál" na ne nevettess már... Marhára nem az utas, nem a piac a felelős a kialakult egymás alá vágunk helyzetért. Basszus én nem az árról magyarázok, hanem a minőségről. Milyen alapon emel árat úgy, hogy a minőség marad? Ez olyan, mintha a bosnyák piacon eddig vehettél paradicsomot 100 és 300 forint között, 100ért rohadófélben lévőt talán még lecsónak jót, 300ért meg bolgárkertész által egyenként kézzel nevelt, édes, vegyszermentes ízletes példányokat. namost jön egy rendelet, hogy majd két év múlva csak bolgárkertészek által nevelt édes, vegyszermentes paradicsomkülönlegességeket lehet majd kapni, viszont addig a penészes példányok kilója is 600 forint lesz. így érthetőbb, hogy mit akarok?
Mindezt és hiénakutya hozzászólását is értem. De nálam az eddigi szokásos blaha-haza 2800 helyett 4400 Ft lesz kb. Ez sajnos elérte azt a szintet, ami miatt elgondolkodtató fél órával később éjszakaival hazamenni. A másik, hogy személyes érintettségem kapcsán hadd idézzem Metál úr mai rádiós beszólását, mely szerint "megérdemlem" ha olyan kocsit hívok, mely nem az eddigi maximált tarifán, hanem annál kedvezőbben kínálta szolgáltatását. Ha Metál Úr ezt esetleg olvassa, akkor kérdezem, hogy miért "érdemeltem meg" ezt, hiszen tökéletesen ugyanazt a színvonalat kaptam 185 forintért mint 240 ért. Ugyanolyan arányban kaptam jó minőségű autót, udvarias sofőrt és szétesőfélben lévő szekérrel bekómázva száguldó borostás fazont olcsón és drágán is. Tehát lehet, hogy nem jött le a hozzászólásom lényege... a tarifa drasztikus emelése és egységesítése nekem mint utasnak akkor elfogadható ha ezzel egy időben a szolgáltatás színvonala mind az autók küllemében, minőségében, mind a fuvarozók képzésében, udvariasságában, helyismeretében(!) megjelenik. Azaz véleményem szerint a szolgáltatási szint egységesítése után lehet egy ilyen emelést elengedni, addig ha ne is maradjon a régi egymás alá vágunk árban rendszer, de a 300/240 mindenképpen.
Utasként kérdezem, hogy Önök szerint kb. mennyi idő múlva fognak visszaállni a szokásos tarifák? Mert, amit kitalált a főváros, az szerintem utasnak és szolgáltatónak is elfogadhatatlan. Még ha az ezelőtt érvényben lévő 300/240es díjat teszik kötelezővé, azt mondom rendben van. De a 450/280 a jelenlegi szolgáltatási színvonallal, autóminőséggel egyszerűen elfogadhatatlan. A tévében rádióban folyamatosan a 240es árra hivatkoznak a taxisszervezet képviselői, mikor előkerül az áremelés kérdése, csak azt felejtik el, hogy ezzel a tarifával utasként sosem találkoztam. Másik kérdés, hogy egy szimpatikusnak nem nagyon nevezhető jobbikos (nem a pártállás miatt nem szimpatikus) képviselő arról beszélt egy itt is idézett videóban, hogy a taxisok száma a jelenlegi 6-7000 ről le fog esni 3-4000-re. Mit szól ehhez a munkaügy? És mit szól ehhez az utas, aki ilyen magas szolgáltató szám mellet sem kap taxit egy négynapos ünnep előestéjén? Rendszeressé válik a kocsihiány? Átgondolt volt ennek a rendszernek a bevezetése? Átgondolt volt az árak egységesítése és drasztikus emelése az előtt, hogy a minőség ugyanolyan maradt és marad is 2015-ig, amíg ki nem kopnak a régi autók? A dolgozók véleményét megkérdezték vagy csak egy szűk érdekkör, 2-3 benfentes fuvarszervező karteljéről van szó?