Név Apuka
Becenév Apuka 06/30/7522600
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ezt csogu sírta ki! :-))
Mivel itt nem jutunk dűlőre, szívesen veszek egy személyes találkozást. ( nem a Bogdánin!) Talán könnyebben megértjük egymást. :)

Téma: Beszélgetés kötöttségek nélkül /vegyes topik/

Hozzáadva: 2008.07.24 12:44

Ezek szerint megint hétvégére lesz üres a város?

Téma: AdamGyak - a taxisok réme

Hozzáadva: 2008.07.24 01:54

Most meg mitől akadtál ki? Elég lett volna csak annyit válaszolni: - Így van! Én is ilyen vagyok. Akkor most mi van? (mondtam ugye, hogy ne igyál annyi red bull-t!) :)

Téma: Keresek egy taxist

Hozzáadva: 2008.07.24 01:47

Dehogy nehéz! Türelem, kérem, türelem! Megyek az ívvel gyűjtögetni, oszt' aki Ferenc, azt megkérdem! Egy éven belül csak eljutok minden taxishoz... :))
Mint Te is tudod, rengeteg szabály vonatkozik ránk taxisokra. Természetesen ezek fontos és szükséges dolgok, amivel szerintem mindenki egyet is ért hiszen ezek betartásával ill. betartatásával lehet fenntartani egy minőségi szolgáltatást. Ebből kifolyólag ha hibázunk, az bizony ilyen-olyan szankciót von maga után! Ehhez kapcsolódik a problémám: Az eset nem egyedi és nem csak engem érint hanem tulajdonképp minden taxis kollégát. Talán ott kezdeném, hogy amennyiben én pl. címet tévesztek, azért két napot kapok. Ugyanakkor ha a központ hibázik és küld el engem egy rossz címre ahol megégek, az egy szimpla elnézés kéréssel le van tudva. Az, hogy ilyen esetben kit és milyen kár ér, engedd meg, hogy pár szóban a saját példámmal vázoljam. A XIII. Vágány u.-ban állok amikor is jön a cím: XIV. Kassai utca 57. x.y. - Felveszem 5 perccel ( kb. 3 km a cím ) - 11. percben reklamálok és a 13. percben elengednek a címről mivel az utas máshol van. Majd egy rövid idő után következik az immár helyes cím ami már kb. 15 perces!! - XIII. Kassák Lajos 57. -név ugyan az- - Kolléga felveszi 5-tel Ebben az esetben az utas 5 perc helyett 18-20 perccel kap autót!! Én feleslegesen autóztam oda-vissza cca. 6 km-t, ráadásul kimaradtam az addig feldobott címekből is. Ugyanakkor ha már elsőre hibátlanul jön ki a cím, akkor nekem az 3 perc onnan ahol eredetileg is álltam, valamint az utas sem 20 perc múlva jut kocsihoz! Ha ezt a címet én értettem volna el, az ugye 2 nap, ami megváltva 4.000Ft!! Viszont a szolgálat ezt letudja egy elnézést kéréssel! A másik esetben 16.30-kor egy előrendelést vettem fel, ami 16. 50-re szólt. - 16.55-kor reklama - a központ a türelmemet kéri, mivel az utas mindig jön, hiszen állandónk! (Végül is én már 25 perce vagyok türelmes) - 17.00-kor ismét reklama. - utast felhív Majd 17.03-kor közlik velem, hogy jöjjek el mert az utas későbbre kérte. - szintén bocsánat kérés tőlem ( elnézést, mi rontottuk el ) Közben körülöttem elmentek a címek, illetve mondtak le címeket, mert nem tudtak oda autót küldeni miközben én 33 percet állok feleslegesen. Végezetül egy harmadik: Cím: - XVII. Erzsébet Körút 12. X.Y - Idő ajánlattal felveszem Zuglóból, Kb. 14km és 15-16 perc - Címre érkezés, csengetés, duda, sehol senki. - Reklama a 18.ik percnél - Vissza hívás után: - jöjjek el, mert az utas máshol van Immár a helyes cím: VII. ker. Erzsébet Körút 12. név ugyan az - kolléga felveszi 10-el. Nos, ebben az esetben kb. 30 km-t autóztam feleslegesen, egy órát kiestem a munkából, a kolléga aki a VII-be ment megégett mert nem várta meg az utas. Valamint mínusz 1 megrendelő a cégnek mert soha többet nem rendelt! Úgy gondolom, a cégnek az az érdeke, hogy a kedves utasnak a lehető legrövidebb idő alatt kocsit tudjon küldeni illetve mindenkinek tudjon küldeni autót. Minden téves cím egy kiesett taxit jelent, ami erkölcsi veszteség a cégnek, mert miközben a taxisa feleslegesen várakozik, nem tud autót kiállítani a megrendelőnek, valamint anyagi veszteség a taxisnak mert az addig nem tud dolgozni.

Téma: AdamGyak - a taxisok réme

Hozzáadva: 2008.07.23 14:27

Ahol eszünk oda nem sz@runk! csogu hűen tartja magát ehhez! Erről eszembe jutott egy mesefilm, a kisfiam kedvence (no, meg az enyém is :D ). Madagascar Ebben van egy édes mondat amikor a zebra megszökik az állatkertből és ezt felfedezik a barátai: -Hogy tehetett ilyet? - kérdi kétségbe esetten Malmat, a zsiráf. -Ne harapd a kezet, mely enni ad! - feleli Alex, az oroszlán. -Helyes a bőgés! - nyugtázza Glória, a víziló. :)
Bocs', de már túl sokan tudták, így megváltoztattam: 06-90-xxx-xxx

Téma: Van transzfer?Nincs tagdíj!

Hozzáadva: 2008.07.23 13:11

Ne kukacoskodj...