Tisztelt Dr. Sült Tiborné!

2006.09.08.

Nyílt levél
Ön nem ad meg semmilyen elérhetőséget, ezért az interneten a Zóna Taxira rákeresve, a hallotaxi.hu oldalán írok a kapcsolat menüponton felugró címre.

Én vagyok az a Tamás, aki észrevételeit megírta a Tékozló Homárnak. Kellemes meglepetést okozott, amikor tegnap láttam válaszát. Konkrétumokat azért nem írtam, mert nem hittem, hogy egyrészt megjelenteti a Homár, másrészt, hogy Önök reagálnak rá. Remélem késői viszontválaszom nem éri váratlanul, csak most szereztem tudomást leveléről. Itt Ön nem ad meg semmilyen elérhetőséget, ezért az interneten a Zóna Taxira rákeresve, a hallotaxi.hu  oldalán írok a kapcsolat menüponton felugró címre. Fogalmam sincs mi köze a hallotaxinak a Zóna Taxihoz, remélem eljut a levél Önhöz.

Szóval szívesen segítek a sofőr felkutatásában. A rendelkezésemre álló információk a következők:

- a taxi 2006. augusztus 17-én délelőtt 09:30 körül indult

- az indulási hely: Budapest Ferihegy 2B terminál elől

- célállomás: Keleti pályaudvar

- autó: krémszínű, 4 ajtós Ford Mondeo (az azonosítója talán 21 vagy 27, de ebben már sajnos nem vagyok biztos)

- sofőr: középkorú, helyenként kopaszodó, nem kövér férfi (ha küld egy fényképet, azonosítom)

Az interneten publikált történetből kimaradt, hogy természetesen minden bunkóság után semmilyen számlát sem kaptam. Nem tudom, Önöknél ez normális dolognak számít-e? (az biztos, hogy törvénytelen)

Örömmel segítek a továbbiakban is az sofőr megtalálásában. Remélem lesz valami konzekvenciája is a dolognak.



Tisztelettel,

...Tamás
(Olvasónk elérhetősége szerkesztőségünkben)



A Zóna taxi trükkjei 4.

Minden napra egy Zóna taxi - elnézést, ha unják, kicsit pihentetjük a témát, ezután. Tamás a klasszikus "nemtok visszaadni" trükkel találkozott

A Zóna Taxi válaszol

Az õsz közeledtével hagyományosan egyre hatékonyabb a Homár. Miután már négy postban foglalkoztunk a frissen indult ferihegyi Zóna Taxi trükkös sofõrjeivel, ha hiszik, ha nem, maga a cég igazgatója írt levelet a legutóbbi, négyes számú sztori megírójának, illetve a Homár minden olvasójának. Sült Tiborné levelébõl például az is kiderül, hogy a korábbi Naiv Ügyfél-panaszok miatt belsõ vizsgálat indult a cégnél. Gratulálunk az öntudatos és íráskész fogyasztóknak, alant Sültné levele.