Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport

2006.03.30.

Nyílt pályáztatás után, egy társasággal köt majd szerződést a reptér-üzemeltető
2006. március 30. – A ferihegyi repülőtér színvonalának javítása érdekében gyökeres változásokat tervez a reptéri taxi-szolgáltatások területén a Budapest Airport. A változtatásokra annak érdekében van szükség, hogy a repülőtér Magyarországhoz méltó módon fogadja az idelátogatókat.
A pályázattal kapcsolatban  megkérdeztük: .:Héray Lászlót:.

A Budapest Airport vezetése kiemelt feladatának tekinti a repülőtér színvonalának emelését, hogy az utasok jobb szolgáltatásokat kapjanak pénzükért. A javasolt változásokat megelőzően ezért a Budapest Airport többször egyeztetett a taxi szolgáltatást nyújtó társaságokkal, a rendőrséggel illetve határőrséggel, a Fővárosi Önkormányzattal, valamint a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarával.

A taxi-szolgáltatás jelenleg szabályozatlan Ferihegyen, ezért annak színvonala nem megfelelő.

„A legtöbb panasz a taxi-szolgáltatások színvonala miatt érkezik hozzánk. Az egész ország tudja, hogy a szolgáltatás elfogadhatatlan. Nem ez a megfelelő fogadtatás a Magyarországra látogatóknak, ezért lépünk kellett az ügyben.” – Mondta Chris Woodruff, a Budapest Airport vezérigazgatója.

„A bevezetendő új rendszer megfelelő áron nyújt minőségi és átlátható szolgáltatást a repteret igénybe vevő utasok milliói számára. Ferihegy az első és az utolsó benyomás Magyarországról, és ezek a változások hozzá fognak járulni ahhoz, hogy ez a benyomás a lehető legkellemesebb legyen.”

A Budapest Airport azt tervezi, hogy egy nyílt és igazságos pályáztatást követően, egyetlen személyszállító társasággal köt majd szerződést a reptéri utas-felvételre.

A pályázaton bármelyik személyszállítást végző társaság elindulhat, de a részvételhez számos feltételnek kell megfelelni: érvényes engedélyekkel és egy bizonyos minimális flotta-mérettel kell rendelkezni; hozzá kell járulni ahhoz, hogy biztonsági ellenőrzés alá vessék mind a vállalatot, mind pedig annak alkalmazottait.

A pályázat győztesével olyan szerződést fog írni a Budapest Airport, mely többek között garantálja:

· Az utas-barát szolgáltatást;
· Az előírt színvonalú tiszta és biztonságos járműveket;
· A nem dohányzó gépkocsivezetőket, akik elegáns öltözetben dolgoznak, és legalább alapfokon beszélnek egy idegen nyelvet;
· A rögzített, átlátható és könnyen érthető díjtáblázatot, mely a viteldíjat a város különböző övezetei szerint állapítja meg.

A pályázatot várhatóan áprilisban írja ki a Budapest Airport, győztest júniusban hirdetnek. A hatályos jogszabályoknak megfelelő új rendszer várhatóan júliustól lép életbe, és három évig marad érvényben.

A Budapest Airport ezzel egy időben infrastrukturális fejlesztéseket hajt végre a terminálok előtt: kulturált taxi-parkolóhelyet alakít ki, és a gépkocsivezetők részére jobb szociális infrastrukturális feltételeket teremt.

 

 

  • Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
  • Megkérdeztük: Szollár Domokost a Budapest Airport Kommunikációs Igazgatóság munkatársát
  • Megkérdeztük: Rusznák Imrét, A Fővárosi Közgyűlés kereskedelmi, és turisztikai bizotságának elnökét.
  • Megkérdeztük: Sipeki Józsefet a BKIK Taxis Szakmai Kollégiuménak vezetőjét
  • Megkérdeztük: Héray Lászlót Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató KHT. vezetőjét
  • Rendet vágnak a reptéri taxik között?

     



  • Közösségi kapcsolatok

     
     
     
     
     
     
     

    Dugófigyelő

    2020.06.03.
    www.utv.hu

    Utoljára feltöltött képek

    Linkcsere

    4Dimenzió Fixshuttle
    Taxi 314
    Szentendre
    Rókalyuk
    Tokio 170
    Rádió Taxi
    Szeged
    Új Taxi
    Tatabánya
     
    Eurotravel   TAXI 3000   
    Sziget taxi TaxiCentrum
    Pannon Volán
    Taxi, Pécs
    MB Vip Service
    taxi.lap.hu